Ty si už úplne vypadol z bratislavských reálií. V lepšom prípade vstávaš okolo 4. ráno a ideš nejakými prvými dennými spojmi pred 5. hodinou, v horšom máš nástup v takom čase, že musíš ísť z domu posledným nočákom okolo 4. ráno s prestupom na Hlavnej stanici na služobák (s "bonusom" v podobe rôznych individuí pod vplyvom omamných a psychotropných látok v nočnom autobuse aj na stanici), takže vstávaš nejako okolo 3. ráno. Odjazdíš si 3 - 4 hodiny prakticky bez prestávky (lebo do 4 a 1/2 hodiny byť nemusí), končíš niekedy medzi 8. a 9. hodinou a potom si celý deň v práci (/škole/kdekoľvek) primerane rozbitý, pričom s narastajúcim vekom narastá aj úroveň Tvojho rozbitia. Na účet Ti príde za to 15 - 20 € (čo je aktuálne cena 4 - 6 pív v Bratislave). Prečo to teda niekto robí? Napríklad pre tie krásne momenty, akými sú východ slnka z miesta s najlepším výhľadom, spev tyristorov, svišťanie prevodoviek pri maximálnej rýchlosti v tuneli, opätované úsmevy a dobrý pocit, že si odviezol stovky ľudí bezpečne a pohodlne do cieľa.
predpokladam ze inzeratova realita bude so vsetkymi moznymi priplatkami..... takze realita niekoho kto nafasuje tie "oblubene" sluzby bude kdesi inde.....
Takže by si kľudne o štvrtej vstal, aby si mohol od šiestej do desiatej zarobiť, nech nežeriem, osemdesiat evri v hrubom a po šichte by si fičal rovno do školy?
Takéto služby by mohli byť obsaditelne brigádnikmi na vysokej škole
Ja som mával rozvrh pravidelne tak že som začínal o 11 takže ísť ráno na 4 hodinky do práce by nemuselo byť zle
Áno, tá úžasná výhoda chodiť za cca. tie isté peniaze do práce dvakrát denne .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider