Reč bola o elektromobiloch a o tom, že nemôžeme tvrdiť, že nespôsobujú žiaden hluk.
Možno obyvatelia časom zistia, že znížením rýchlosti dosiahli presný opak.
No tiež bývam neďaleko cesty (síce s neporovnateľne nižšou nočnou premávkou v porovnaní s Brnianskou), a viac počujem hluk asfalt/pneumatiky (hlavne keď je mokro) ako hluk z motorov (samozrejme to neplatí pri motorkách a "tuneroch").
nuz uprimne, na spalovaku, zjazdy dole z kopca co sa da brzdim motorom, a ver tomu ze na tu 50tku budem mat urcite vyssie otacky takze to hlukovo urcite prebijem....
a do kopca na nizsom prevodovom stupni to tiez bude asi podobne....
D2 nemá v kompetencii mesto a ako obyvateľ tejto lokality (dobre, som bližšie k D2 ako k Pražskej) môžem povedať, že tú D2 počuť oveľa viac. Ale zase nie je to tu žiadna čistinka v národnom parku, plne naložený nákladný vlak, ktorý práve nabieha na Červený most to všetko prebije.
No v noci by som to ešte ako tak pochopil...čo už. Takže 70 týmto spôsobom v celom meste bude reálne končiť.... Tak to som zvedavý kedy aj na D2 v mestskom úseku znížia rýchlosť lebo to je iný hluk ako tu.
Ináč zaujímalo by ma prečo tam zrušili 70. Videl som tam viackrát ako policajti vyberali pokuty od vodičov, ktorí išli viac ako 50. Zaujímavé je, že aj vodiči autobusov, mestských aj regionálnych, si to tam naďalej valia cez 60. Otázka: aký vplyv má zníženie max. povolenej rýchlosti na jazdné doby? Taktiež už dávnejšie na ceste II/505 medzi DNV a Hornbachom. Pridal DPB nejakú tú minútu v jazdných dobách?
a to je opat take motivacne aby si tam tu 50tku aj dodrzal.... nieco ako zosuladenie jednotlivych zloziek riadenia mesta a ze by to spravili +- naraz (teda prestavili semtamfor zaroven s odstranenim 70tky), to je v podani tohto mesta asi nemozne aj ked ich tam bude este 10x viac.....
Pomohlo by to vyprázdniť lepšie križovatku a aj zvyšok Lamačskej sa dá prestaviť-tak to bolo aj pred rokmi a fungovalo to. No tak či tak by bolo potrebnejšie teraz namaľovať nanovo od svetiel pri bývalej Vojenskej nemocnici po Patrónku vodorovné dopravné značenie, lebo to čo je tam teraz vytvára zbytočne kolízne situácie-t.j. teraz je ľavý pruh odbočovací pruh na Kramáre. A inak to odbočenie ráno/dopoludnia je tam zbytočne dlhé, aj tak je sme Kramáre zablokovaný a veľa aút sa vopchá do križovatky....
Dubová nie je prestavená na 50-tku, ale ostala nastavená na 70-tku a je tam dopyt ako píšeš-ostal v signálnom pláne, ale zelenú pre chodcov dá len po stlačení a len "v správny čas"
Zelená z Brnianskej (z mesta) je naviazaná na zelenú v križovatke s Cestou na Červený most. Následne ešte prejdú na zelenú aj vozidlá od Mlynskej doliny doľava smer Lamačská. Takže nemyslím si, že prehadzovanie smerov na Patrónke je dobrý nápad a že by to niečomu pomohlo.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
B K
Možno obyvatelia časom zistia, že znížením rýchlosti dosiahli presný opak.
No tiež bývam neďaleko cesty (síce s neporovnateľne nižšou nočnou premávkou v porovnaní s Brnianskou), a viac počujem hluk asfalt/pneumatiky (hlavne keď je mokro) ako hluk z motorov (samozrejme to neplatí pri motorkách a "tuneroch").