632 drobne upravia, napríklad už nebude v centre Veľkého bielu takmer 90-minútová diera v rannej špičke smer SC 6:58-8:23.
Rušia prvú rannú 666 do SC.
Na 630 nechávajú asi tri spoje každým smerom.
okres Senec: Drastické zosekanie spojov SC-Bern-BA na linke 630. Na relácii zostane už len 632 v nezmenenej podobe. Pre juh Bernolákova pribudne dvojnásobok spojov cez týždeň aj víkend na 620, avšak pre ostatné časti obce o dosť menší počet spojov, takisto pre Veľký Biel.
649 do Senca takisto oslabenie taktu už len na 60 min.
Ja by som bol rád ak by ZSSK nakúpila ešte zopár tých Stadlerov
Na linku BA-ZA ideálne ...
Momentálne máme 4ks ktoré sa budú točiť na trase Puchov-BA..
Budúci rok pravdepodobne sa bude prepínať Žilina
Predpokladám že to spravia tak že prepnú už aj úsek Zilina-Krásno nad Kysucou, takže už všetky rušne radu 162/3 pôjdu na východ
Podľa mňa je to predovšetkým ich dizajnom (tvarom), alebo spôsobom ich uchytenia. Myslím, že som sa viezol už a v Mercedese s koženkovými sedačkami a tam to bolo v pohode - aj keď trošku klzkejšie. Rozhodne som nemusel bojovať so stabilitou pri každej zákrute alebo pribrzdení, ako je tomu pri Vami spomenutých modeloch.
Dovolím sa vyjadriť - v prípade Iveco Urbanway a NS12 Diesel sú tie sedadlá naozaj sklonom dosť natočené smerom dole dopredu a vadí to už viacerým ľuďom, s ktorými sme to konzultovali. Neviem, či to spôsobuje výstelka alebo samotná aplikácia koženky.
Tí certifikovaní výrobcovia sedačiak podľa mňa nemajú žiadnu skúsenosť s tým, ako sa na tých sedačkách v reálnom živote sedí. Ich skúsenosť sa podľa všetkého obmedzuje len na to, že ich vyrábajú a dodávajú. Ale nie je výrobca ako výrobca. Pozrite sa niekedy, ako sú inštalované (a dizajnované) sedačky v bratislavských kĺbových Mercedesoch. Okrem toho že sú širšie a hlbšie, sú dizajnované tak, že zohľadňujú ergonómiu a bezpečnosť pri sedení v dopravnom prosdriedku - sklon sedáku ja tak v prospech bezpečnosti ako aj komfortu, nech už sú potiahnuté hladkým alebo drsnejším povrchom. Je to ako sedenie v aute, všimnite si, ako sú dizajnované sedačky v aute, nech už ide o triedu akúkoľvek.
Srdečne pozdravujem. Je si dopravný vedomý toho, že inštaluje kožené sedadlá nielen v rozpore s bezpečnosťou (ktorá by mohla byť prioritou), ale v neposlednom rade aj komfortom - počúvame o tom, ako by občania z osobných vozidiel mali s nadšením presadnúť do vozidiel verejnej dopravy? Môj názor je taký, že ten sklon sedákov, ak už teda musia byť z hladkého materiálu, by mohol byť aspoň o niekoľko stupňov naklonený viac smerom nahor, aby sa cestujúci nešmýkali už pri miernom pribrzdení
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki
649 do Senca takisto oslabenie taktu už len na 60 min.