Bude to kompenzované S8kou jazdiacou stabilne až na BANM, alebo tam proste budú diery? Lebo dnes S8 končí v Petržalke vtedy keď ide S55, čo už podľa tvojho postu nebude.
Končia vlakové S55,65. Od PK bude slabá náplasť v podobe Rex N.Z.- TT. - N.Mesto s 2h.taktom no ten nezastavuje v zastávkach ako regio OS. . Petržalka nebude z tratí 120,130 obsluhovaná vôbec.
Tak to nebudeme prekvapeni hadam... uz par rokov sa nič iné nerobí, len sa pridávajú nejaké spoje na frekventovanych linkach, a tie menej frekventovane už roky strácajú spoje a nadvaznosti, čiže sú čoraz menej vyuzivane.
Oceňujem výraznú redukciu audiosmogu pri dojazdových spojoch. Napr. pri L83 do Depa Petržalka je to redukcia z 27 hlásení na 3
Ešte sa zbaviť hlásenia "na znamenie".
Podľa hrubého prepočtu bolo od 13.2.2023 do 31.12.2024 hlásenie zopakované 95 000 000x, ak berieme do úvahy, že bolo zahlásené iba raz, t. j. vždy cestujúci stlačil dopyt a druhé hlásenie o zastávke na znamenie nezaznelo. Ak by to bol dopyt stlačený iba v 50% prípadoch, tak hlásenie odznelo 142 500 000x Snáď bude 150 000 000x a dosť
Normálne si vyhľadaj zastávku cez vyhľadávacie okno tohto webu a po kliknutí na zastávku sa ti zobrazí (aj) VZT priamo z tej zastávky, ktorú keď si otvoríš v novom okne uvidíš jej celú URL...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk