Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Trochu OT ale ako to vidite s posilnenymi expresmi do Kosic? Aj ked rusenie IC vlakov bolo otrasne odkomunikovane, na papieri to vyzera ako dobra zmena, ale maju na to odkial zobrat supravy a personal? Namiesto (pre jeden smer) 7 expresov + 4 kratkych IC bude teraz 16 expresov, zrejme s plnou dlzkou?
Podla mojich hrubych vypocotov, bez toho aby som poznal dane obehy by to momentalne mohlo byt vyjazditelne so 7 supravami pre Ex a 3 supravami pre IC teda 7*10 + 3*5 voznov. Podla noveho GVD bude potrebnych minimalne 13 suprav. Ak budu mat vsetky 10 voznov tak to je narast minimlane o 45 voznov a 3 rusne. Plus teda este komplet vlakovy personal. Kde to chce ZSSK zobrat? Ved uz teraz bezne na tych Ex nie su vypravovane jedalenske vozne, idu sa vyradovat gorily, v okoli BA chyba personal...
A este otazka. Mali byt nejake 2 pary zrychlenych spojov ale v konecnom GVD ich nevidim: https://www.zilinskazupa.sk/files/kcp-120_8.pdf Upustilo sa od toho?
Reakcia na: Solider #251320:
Nie, keďže na Galantu od zavedenia pásmovej obsluhy sa kapacita vyriešila tým, že sa cestujúci rovnomerne rozložili medzi REX a 2xOs. Na Trnavu zas pôjde s pezinským zastavovaním aj Považan, aj 2xOs v hodine.
Reakcia na: mrcheef #251316:
Tomu šetreniu vozidiel aj rozumiem, ale príde mi pometené že si niekto myslí že má na tej trati zmysel voziť vlak v sedle ale nie v špičke. Pokiaľ nie je odôvodnené tam jazdiť ráno a podvečer, tak si kladiem otázku načo to tam idú prevážať medzi špičkami.
Reakcia na: david11 #251312:
A nebudú na niektorých špičkových spojoch namiesto toho dupláky? Pretože už dnes sú niektoré Os z Hlavnej stanice na Trnavu a Galantu kapacitne už dosť na hrane pri sólo 671.
Reakcia na: TomJ #251317:
Predpokladám, že sa tam škrtli osobáky aj kvôli plánovanej celoročnej výluke kvôli modernizácii trate medzi Novým Mestom a ÚNS, kde bude trať prejazdná iba po jednej koľaji.
Reakcia na: TomJ #251317:
Nutno doplniť, že oproti pôvodnému návrhu po novom budú tieto Nitrianske REXy v smere do BA každé 2 hodiny tvrdnúť v Pezinku 10 minút, aby boli prechodené večne meškajúcimi expresmi z Košíc pár minút pred konečnou stanicou, hoci obe vrstvy v BA končia v rôznych staniciach (hl. st. vs N. Mesto). Myslím, že o takto atraktívne spojenie s prestojom v PK bude v týchto vlakoch ,,bitka o miesta,,.

A tiež zrejme podľa obvyklej situácie pôjde na tých REXoch z Nitry často miesto 861 klasika s Okuliarnikom alebo Somárom s Bdtmee. Potom sa pôjde miesto 120 len 100 a ešte bude treba v koncových staniciach obiehať, takže tá hodina na obrat bude často aj nedostatočná na pohltenie meškania + obehnutie súpravy.
Reakcia na: david11 #251312:
Tie REXy od Nitry mohli kľudne potiahnuť až do Petržalky. Aspoň v špičke. Podľa CP mi tam vychádza zhruba hodinový prestoj súpravy na Novom Meste, takže by sa to dalo potiahnuť do Petržalky bez nutnosti pridania ďalšej súpravy.
Reakcia na: 810zssk #251315:
Takto ušetria 1 vozidlo a rušňovodiča zjavne, aby v špičke bol cca 1 hodinový interval Petržalka-Rajka. Inak točí celú trasu v 2 takte stále len 1 HDV.

https://bratislavskykraj.sk/wp-content/uploads/2024/10/kcp-132.pdf
Reakcia na: mrcheef #251314:
Ďakujem. Chcel by som pochopiť myšlienkové pochody človeka čo to takto vymyslel 🙂
Reakcia na: 810zssk #251313:
V špičke prac. dní majú vlaky od Rajky premávať len po Petržalku. Na N. Mesto pokračujú len skoro ráno, v sedle, večer a cez víkend.
Reakcia na: david11 #251312:
Bude to kompenzované S8kou jazdiacou stabilne až na BANM, alebo tam proste budú diery? Lebo dnes S8 končí v Petržalke vtedy keď ide S55, čo už podľa tvojho postu nebude.
Reakcia na: Viliam22 #251310:
Končia vlakové S55,65. Od PK bude slabá náplasť v podobe Rex N.Z.- TT. - N.Mesto s 2h.taktom no ten nezastavuje v zastávkach ako regio OS. . Petržalka nebude z tratí 120,130 obsluhovaná vôbec.
Reakcia na: Viliam22 #251310:
Tak to nebudeme prekvapeni hadam... uz par rokov sa nič iné nerobí, len sa pridávajú nejaké spoje na frekventovanych linkach, a tie menej frekventovane už roky strácajú spoje a nadvaznosti, čiže sú čoraz menej vyuzivane.
Už sú známe zmeny od 15.12.? Počul som niečo o rušení niektorých regio liniek
Oceňujem výraznú redukciu audiosmogu pri dojazdových spojoch. Napr. pri L83 do Depa Petržalka je to redukcia z 27 hlásení na 3 👍 👍 👍

Ešte sa zbaviť hlásenia "na znamenie".
Podľa hrubého prepočtu bolo od 13.2.2023 do 31.12.2024 hlásenie zopakované 95 000 000x, ak berieme do úvahy, že bolo zahlásené iba raz, t. j. vždy cestujúci stlačil dopyt a druhé hlásenie o zastávke na znamenie nezaznelo. Ak by to bol dopyt stlačený iba v 50% prípadoch, tak hlásenie odznelo 142 500 000x 🤓 Snáď bude 150 000 000x a dosť 😂
Reakcia na: samkoh #251307:
Lebo vymenili v meste (okrem AS), tak niektoré periférne zastavky dostali tie staré.
V senci pri správe ciest smer AS je nový prístrešok.
Reakcia na: S499.1023 #251305:
Prečo chodiť pre príklad tak ďaleko. Však podľa týchto kritérií jazdí metro z BA už aj do Parndorfu. 😁
Reakcia na: Color #251282:
Píšu tam, že "metro" v Charleroi má občas aj hodinový interval, takže podmienka "častejšieakometro" je splnená pomaly aj v Dolnom Kubíne.
Reakcia na: plusmínusautobus #251303:
Normálne si vyhľadaj zastávku cez vyhľadávacie okno tohto webu a po kliknutí na zastávku sa ti zobrazí (aj) VZT priamo z tej zastávky, ktorú keď si otvoríš v novom okne uvidíš jej celú URL...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.