Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andrej #251046:
To viem. Tá otázka bolo také podpichnutie pre tých, čo tu idú deliť linky na nosné a nenosné, kdeže reálne nemáme nikde definované kritériá na nosnú linku a teda nemožno interval/kapacitu odvodzovať na linke podľa toho či ju DPB (ne)považuje za nosnú.

Ak by záležalo na intervale tak veľa farebných liniek ide do šeda. Opačne napr. taká L99 má dobrý interval, ale od začiatku je to petržalský vymeták (približovadlo), takže označovať ju ako nosnú, hmm neviem.
Reakcia na: Andrej #251046:
Ved ja nikde netvrdim ze obhajujem farbickovanie a mas pravdu s 32,78 ale budis DPB/mesto. Podla mna nosne tbusy su len 33,40,42,49,61,71,72 ostatok absolutne nie.kedze aj nasa spominana 70 ma rovnaky CP ako 44,47.
Reakcia na: Petto #251045:
Paradny unik z diskusie. Odporucam aby si nikdy necestoval do Toronta alebo New Yorku.
Reakcia na: Perto #251044:
Oficialna sa nosne linky povazuju za tie, ktore na mape su farebne.

Realne je to akurat ci to vyzera pekne na soto LED displejoch, alebo nie. 32 alebo 78 su ovela dolezitejsie linky nez 44, ale nie su povazovane ako nosne. Maju v tom riadny bordel.
"Ak by kazda linka mala iny interval, tak sa svet urcite nezruti. "

Takze ani dalej nemusim reagovat uz na teba.
Reakcia na: Salomon #251026:
Poprosím info ako rozoznám nosnú linku od nenosnej. Ako príklad si vezmime napr. nenosnú L70 vs nosnú L44
Reakcia na: B K #251038:
Ja viem, len to ide do nákladov, lebo to má väčšiu spotrebu a opotrebováva sa viac pneumatík. Proste také šetrenie na správnych miesta v podobe DPB.
Len si spomeňme ako začali šetriť kĺby aj na L72 cez víkend. No z výpravy 7 vozov boli vždy aj tak 2-3 kĺby, lebo nemali dosť sólo vozov na pokrytie celej víkendovej výpravy L72. Nakoniec po niekoľkých týždňoch od toho upustili a víťazoslávne vyhlásili, že posilňujú kapacitu na L72 nasadením kĺbov cez víkend. No celé komédia v podaní DPB čo riadia jehoVallovisti.
Reakcia na: 3pa3ck3 #251039:
Zdvojkoľajniť Vajanského nábrežie!!!
Reakcia na: upravovač fotiek #251032:
Neda sa, pokial chceme mat realne atraktivnu dopravu. 15-20 minutovy takt s klbakom sice pokryje dopyt, ale v zivote neprilakas novych klientov s takou obsluhou.
Reakcia na: Mhr1 #251029:
si v prispevku 251030 velmi trefne odpovedal za mna, ale este by som sa rad spytal ako si prisiel na to ze ine systemy nepoznam. To je dost odvazne tvrdenie. Nikde som nenapisal, ze nemoze byt koridor s kombinovanymi linkami - ak to funguje, ako v Prahe, super - ani som nikde nenapisal ze v inych mestach to tak nerobia. V celej diskusii sa bavime o tom, ze sa neaktraktivny interval na L70 obhajuje tym, ze keby bol nastaveny spravne, tak by sa rozbili preklady, co uz vzdaleka nie je akceptovatelne.

Ak by kazda linka mala iny interval, tak sa svet urcite nezruti.
Reakcia na: Petto #251036:
Kým bude 29 suplovať chýbajúcu električku od Eurovey smerom na západ, tak sa s tým veľa spraviť nedá
Reakcia na: Klepeto #251035:
Prečo brať linkové kĺby? Cez voľné dni je dosť voľne stojacich kĺbov.
Ono celkovo bola chyba, keď sa počas pandémie zrušil interval 7,5 minúty na električkách vo večerných hodinách a zmenil sa na 10 minút. Odvtedy prestúpiť medzi električkou a autobusom je nemožné bez dlhého čakania alebo veľmi tesného prestupu. Celá koncepcia prestupov je tak bez logiky. A ďalších podobných príkladov máme plnú sieť.
Reakcia na: Klepeto #251035:
Tam je ten vzduch hlavne od Devin ako vravis. Z Eurovey to chodi zaplnene slusne. Preto sola tam nie su zase idealne riesenie z centra. To uz radsej tie sola cez vikend na 37.
Reakcia na: Urbanway 2423 #251024:
Kĺbaky by sa dali cez víkend nájsť aj na L29. Minimálne v období od novembra do apríla táto linka cez víkend vozí cez Devín vzduch.
Reakcia na: Salomon #251026:
Dik. Ak napisem len pravdu ako mesto a DPB vnima 70, tak za to mam minusko,ale nech. Detto historicke zhodnotenie 70,88,96 a aj za to minus. 😂. Kludne aj sem mi dajte minusok aj 10 ks. 😂
Reakcia na: Andrej #251028:
Ja vidím pointu systémového intervalu v tom, že nemáš pri každom spoji iný čas čakania na prestup. Samozrejme, ak máme linky s intervalom menším ako 5 minút, tam je takéto uvažovanie zbytočné.
Reakcia na: si #251030:
Kapacita sa dá ošetriť správnou voľbou vozidla.
Reakcia na: Andrej #251028:
Pri intervale 6 minút a 5 minút by som preklad liniek, ktoré majú spoločnú časť trasy moc neriešil. Aj tak sa to bude zhlukovať do vláčikov a bude jazdiť náhodne, ale často.
Reakcia na: upravovač fotiek #251027:
len pokial si zvolim jednotny system, tak potrebujem v ramci toho jednotneho systemu mat kapacitne nadimenzovane spoje tak, aby nedochadzalo k preplnaniu az nepoberaniu substratu.... a to aj za cenu ze ked to bude jazdit v polovicnom intervale, tak to bude vyzerat prazdno.... (teda ak niekde nestaci 15 min., ale taky 12 by este stacil, tak ak chcem jednotny interval, tak tam treba dat 7.5 a nie vysrat sa na to a nechat 15 aj ked tie vozidla budu vyzerat poloprazdno..... nakoniec zalezi od lokality, ale je mozne ze za nejaky rok-dva by sa aj mnozstvo substratu zvysilo; kedze vo verejnej doprave prave ponuka generuje dopyt)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.