Ani obrat 1324/1325 nešiel, v Hegyeshalome zadymil delfín, doteraz tam stojí. Po Rajku jazdila NAD dosť mimo grafikonu, ale na posledný autobus do BA sa podarilo prestúpiť.
Príde mi, že v tejto krajine naozaj platí: Čo si nespravíš sám, to nemáš. Postupne si to tu možno takto zahojíme od autobusových liniek, cez nefungujúce zdravotníctvo, školstvo až po cenu masla!
Železničnej spoločnosti asi vcelku prišlo vhod zavedenie toho busu do Rajky. Takto sa im prepečie, že nepošlú NAD za vlak. Keby neexistovala 808, tak by jediným riešením bolo taxi.
Ja urcite som, pokial nie je severny obchvat a/alebo D4 tunel. Ci vsetko natlacime na Pristavny most a Einsteinku a budeme cumiet ako puci, ked Pristavny most padne? Alebo nebodaj Lafranconi, kedze tam sa ti spaja D2/"D4" a D1?
Linka 3 mala zastávku Kamenné Námestie od 22.8 a pre linku 4 od 7.12 roku 2016..
Ak má pamäť neklame trať sa spustila 8.7 takže nemyslím si že by to spôsobilo taký ošiaľ, lebo časom určite chodila linka 3 plnšia...
To nie je ten prípad, ktorý popisujete. Žiaden autobus do Hainburgu alebo Viedne nezavadzia, L37 prifrčí na zastávku tak asi 1 minútu pred odchodom, šofér sa netrápi s pristavením pri hrane, vzdialenosť od hrany je okolo 30 cm. Podobne je to aj pred cintorínom vo Vrakuni. Tam je vzdialenosť od hrany aj 50 cm a vždy keď tam nastupujem a prosím o pomoc.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ