Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #250821:
A potom ešte máme šípkový ošiaľ.

Nevieš kedy, kadiaľ, kam, CP žiadny vo vitríne, na vozidle žiadna informácia o trase.

Takto sa zbierajú kliky na súkromnej stránke, ktorá narozdiel od dpb.sk poskytuje tieto utajené informácie o dojazdoch. 👽
Aký má význam spamovať cestujúcich na dojazde linky číslo 83 do depa informáciou po každej zastávke o trase do depa (ešte aj v angličtine), keď štandardná trasa zostava nedotknutá (teda do depa pokračuje až po obslúžení konečnej)?

Bol som v tom, že to akustické hlásenie má zmysel ak zombík idúci každodenne do práce so zapnutým autopilotom nastúpi do spoja linky, ktorý nejde po štandardnej trase linky a treba zombíka prebudiť skôr, ako bus odbočí niekam, odkiaľ sa nevie (alebo vie s ťažkosťami) dostať.

Ale ak spoj vykoná štandardnú trasu a potom ide do depa, potom je to účelový spoj pre fajnšmekrov, ktorí si vopred vyhliadnu čas odchodu tohto spoja a účelovo na neho nastúpia. Ti ale zase nepotrebujú hlásenie. Hlásenie aj tak nehovorí cez ktoré zastávky dojazdový spoj ide a pochybujem že existuje človek, ktorý sa rozhodne až ad hoc v autobuse využiť dojazdovú trasu bez znalosti trasy (navyše ak je formou poznámky v cp) a už vôbec si neviem predstaviť že takýto ad hoc človek bude neslovak.
Reakcia na: triskaidekafobia #250819:
Mali by byť v novembri podľa zmluvy ak sa nemýlim
Kedy budú Krasňany hotové?
Reakcia na: 810zssk #250816:
(Ne)Zastavuje tam podľa toho, či spoj nadväzuje na 91 alebo 191.
Reakcia na: 810zssk #250816:
Asi majú nejakého grafikonistu ex-SAD.
Reakcia na: brefos #250815:
To náhodné nezastavovanie na Gaštanovej aleji má aký význam?
Dnešná posilovka po futbale .. z dpb.sk
Podľa aktuálnej potreby budú posilové vozidlá nasadené na nasledujúce linky a smery:

linka 3 Nová doba ► Jungmannova
linka 4 Nová doba ► Pri kríži
linka 4 Všetky končiace spoje premávajú až na konečnú Zlaté piesky.
linka 61 Bajkalská ► Hlavná stanica
linka 63 Bajkalská ► Lamač
linka 78 Bajkalská ► P. Biskupice
linka 98 Bajkalská ► Jasovská
7943+44 od víkendu reklama Sedita - Lina a 7905+06 je už bez reklamy.
Reakcia na: Mhr1 #250809:
heh, ako mlady a blby som na favorite daval 160-170 (podla tachometra, o nejakom gps som si vtedy mohol nechat len zdat), akurat ze na to aby sa to takto rozbehlo som na dialnici potreboval tak ~10-15km dlhy volny usek.... a ked sa uz podarilo, tak som sa modlil aby mi tam nik vlavo nevliezol a nemusel som brzdit 😃
a ano, bolo to dost riskantne, dnes by som take blbiny s vozidlami takych jazdnych a pevnostnych vlastnosti asi nerobil.... 😃
druha vec je, ze ten favorit s ktorym som toto robil bol asi z tych lepsich kusov....
Reakcia na: Mhr1 #250809:
Ja som išiel 135 km/h podľa GPS na Škode 130L. Smrť v očiach. Ale škodovka to dala. Na necelú minútu. Dlhšie som sa bál.
Ahojte,
Prosím vysvetlí mi tu niekto prečo iMhd nemá live časy prímestských autobusov, vlakov (540,565,R50,S20…). Lebo napríklad Ubian.sk ich má. Len ma to zaujíma lebo chcem používať iMhd no toto mi kúsok komplikuje cestovanie. Ďakujem za odpoveď.
Je to tak. Keď som mal v r.1989 jeden z prvých Favoritov, bol som kráľom diaľnice. Všetkých som predbiehal, mňa predbiehali len zahraniční vodiči (vtedy len pár rakúskych a nemeckých áut). Ale aj na Favorite som cítil, že >120 km/h je rizikové. Až s Felíciou som si trúfol na 130-ku.
Reakcia na: si #250807:
Obmedzovačom rýchlosti bol chabý výkon motorov. To je aj dôvod, prečo bola na diaľnici neobmedzená rýchlosť do roku 1979. Lebo autá vtedy aj tak viac ako km/h 120 nedali a ak áno, tak ledva 140 km/h, pri ktorých sa to v nich nedalo vydržať a spravidla to dlhšie ako pol hodiny nevydržali ani samotné autá. Česť výnimkám typu Tatra 603, k tej sa však bežný smrteľník len tak nedostal.
Reakcia na: Miro #250805:
a auta zo 70tych rokov mali obmedzovace rychlosti ? (pretoze tie vozidla pochadzaju zhruba z toho obdobia)
jedinym obmedzovacom bolo sprevodovanie a to aky vykon mal motor....
Reakcia na: Miro #250805:
Zrýchľovačové určite nie.
Reakcia na: upravovač fotiek #246826:
Električky nemajú obmedzovač rýchlosti? Alebo vtedy nemali?
Reakcia na: 6503 #250792:
Tak to preto máme také zničené traťe. 🤔
Reakcia na: Color #250802:
Ten Marek ktorý rád ukazoval zaujímavé veci okoloidúcim vodičom?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.