Neviem samozrejme posúdiť stav všetkých vozov, ale prestriedal som skoro všetky T3P či už z JD alebo KR a kamery fungovali, samozrejme občas vypadne obrazovka, alebo niečo, ale záznam by mal bežať stále.
Ale to nie je myslené ako odmena pre existujúcich zákazníkov ale na nalákanie nových.
Potiaľ je tá akcia úplne v poriadku.
Ďalšia vec je, či nejakých 10 evri vôbec dokáže niekoho osloviť.
No tak to je teda akcia... tí, ktorí majú časové lístky (týždeň, mesiac, rok) šetria najviac CO2 a energie si nekúpia v tom týždni ďalší lístok v eshope alebo v aplikácii. Teda len tí majú možnosť vyhrať, ktorí len sporadicky cestujú, teda šetria najmenej z ich klientúry.
Stále si myslím, že vytvorenie pár normálnych nástupíšť na trase N55 sa oplatí viac, než celý električkový pokus, ktorý by pri výlukách aj tak zostal prefackaný tými chýbajúcimi nástupišťami.
N80 sa nemôže vrátiť na Hálovu, lebo potom nemá čo obsluhovať Ovsište. Pointa obsluhy je, že jedna linka chodí cez Ovsište a druhá cez Dvory, akurát sa to vtedy kvôli kapacite vymenilo.
Prečo dva? Vyjazdí to ten istý počet ako bus. No a hlavne to bude zastavovať v normálnych rozostupoch a nie ako N55 + nástup z trávnika či hlavnej cesty..
nočné N linky sú z môjho pohľadu dostatočne zabezpečené busmi a pokiaľ nie sú električkové zástavky na znamenie aj omnoho rýchlejšie, hlavne treba zabezpečiť vozy s kamerami a to ako k2s ci t3, ktoré navrhuješ, nemajú
Aha, čiže do Rače ti budú jazdiť dva električkové vozy navyše oproti dnešku a ešte aj ten autobus budeš vypravovať stále ako dnes, akurát namiesto jazdenia celú noc bude robiť 15 minút skok raz za hodinu. Čo si tým vyriešil, okrem pomalšej dopravy a vyšších nákladov?
Ad vetvenie v Petržalke: Ja nehovorím o zrušení zvyšných liniek samozrejme. Električka by nahradila N95 (cez Hálovú by sa vrátila N80 ako to bolo kedysi keď N95 jazdila cez Starý most).
Prestup na JRČ je z N93, električka by nahrádzala N95. Moja logika je tam tá, že v Petržalke neexistuje cesta súbežná s budúcou traťou, čiže tam tá električka má nejaký benefit.
Bratislava by nebola prvým mestom s nonstop premávkou električiek, čiže očividne to ošéfovať inde. Jedna možnosť je že táto N1 by jazdila len cez víkendy a výluky ktoré by sa dotýkali jej trasy by sa plánovali na iné dni.
Petržalka má tak isto veľké vetvenie. Čiže rovnaký problém ako inde. Skôr Račianska, Vajnorská nemá ani cez deň bus alternatívu.. tam by N električka mohla byť. Pánty poriešiť busom ako Rendez.
pokial sa nadalej neuvazuje s tym zeby nebol v noci vynuteny prestup pri pokracovani smer jarovce, rusovce a cunovo tak mozno ano; obdobne ale az na chvost N55 na panty by sa dala obsluhovat racianska radiala (tam je trasa s dennou elektrickovou linkou identicka od blumentalu az po puchovsku); takze by sa teoreticky dalo nechat premavat L3 aj celonocne; akurat kvoli prestupu na ostatne N linky by asi nocnu verziu bolo potrebne presmerovat vrchom cez obchodnu....
a + su problematicke tie napatove vyluky kvoli reviziam a ina poloha zastavok v pripade nahradnej dopravy pocas nich v podobe autobusov...
Stále je lepšie zlepšiť takt na autobusoch než to riešiť električkami a nechať cestujúcich kalkulovať na ktorú zastávku ísť práve v tom-ktorom čase.
Jediná lokalita kde by mi električkový nočák dával zmysel je Petržalka po dostavaní trate na Janíkov dvor.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Ad vetvenie v Petržalke: Ja nehovorím o zrušení zvyšných liniek samozrejme. Električka by nahradila N95 (cez Hálovú by sa vrátila N80 ako to bolo kedysi keď N95 jazdila cez Starý most).