Ale centrum nemá slúžiť na kúpu pračky, vŕtačky, ani trojtýždňových zásob potravín. Nie sme v Brezne. Centrum má najmä spoločenskú funkciu a tomu zodpovedá zloženie prevádzok.
Nakoľko sa tvoja reakcia obmedzila na to že som tomu neporozumel, tak ozrejmi, ako si tie žvásty v úvodzovkách v svetle toho čo som ti vytkol myslel. O bavení sa s dezinformátorom nemôže byť reč.
Už len tým, že si v tej ťažko v paintbrushi vyfarbenej mape krásnymi x-kami prečiarkol nábrežie a Šancovú a vyhlasuješ tu bludy o ich “odfajčení” a “zabití bez náhrady”, pritom
1. na nábreží zostanú plnohodnotné jazdné pruhy
2. o Šancovej sa zatiaľ na úrovni mesta vôbec o ničom nerozhodlo.
Takže áno, si sprostý klamár šíriaci nezmysly.
Lenže diaľničný obchvat má stavať štát, nie mesto. A tu je legitímna otázka, či musí mesto na svojich cestách trpieť tranzit na svojich cestách, keď sa oň nevie postarať štát
Nepodpísalo na tomto trende to, že nám tu vyrástli na hraniciach Starého Mesta veľké obchodné centrá (Eurovea, Central, Nivy)? A tiež Bratislava historicky nemala nákupnú ulicu ako iné (väčšie) mestá v regióne (naša Obchodná takýto charakter, ako si predstavujem, nemá)
Jednu vec, co si malokto uvedomuje je, ze vela ludi nepresadne do MHD ci na bicykel, lebo ulice v meste upravia a zhorsia pre auta (tou ich milovanou "nutenou indukciou" ci co). Vacsine ludi je lahsie zmenit kde nakupuju. Moznosti je viac nez dost.
nuz a pokial nie su Tvoje nakupy iba potraviny iba pre seba a iba na najblizsi den, ale okrem potravinoveho tovaru pre celu rodinu nakupujes aj nejaky ten material, obcas naradie, a pod. (a staci ze s tym nieco robis "iba" ako hobby pre seba a pripadne znamych), tak ta doprava verejnou dopravou s nakupenym tovarom nie je v tom lepsom pripade ani nijak pohodlna (v horsom je aj nemozna, ci uz kvoli rozmerom alebo hmotnosti)....
v starom meste mas problem pomaly najst aj normalne potraviny, o nejakych inych obchodoch alebo sluzbach s vynimkou gastro (co uzivia turisti) ani nehovoriac....
Ako ja som tiez zacal viac navstevovat obchodne centra a obchody, co maju vlastne parkovisko. Urcite sa odmietam po praci dotrepat domov, zaparkovat a potom este ist MHD a stracat cas,
Pre mna je ekonomickejsie a casovo efektivnejsie proste ist autom, ked uz nim cestujem do a z prace.
nuz, prevadzky (ich majitelia) aj v inych castiach mesta ktore nemaju vlastne pozemky vhodne na parkovanie sa tiez uz chytaju za hlavu nad tym co "Team Сралло" vystraja.... ze im nechcu ponechat ani miesta ktore mali doteraz dlhodobo v prenajme pre svojich zakaznikov....
Určite? Mám pocit že kedysi tam bolo viac obchodov (viac druhov) ako dnes. Veľa obchodov čo som v Ba1 navštevoval a nakupoval v nich sa buď presťahovalo mimo staré mesto alebo zavreli. A niektoré tam boli aj vyše 20 rokov.
Píšem o časovo dostupných garážach P+R do 15 minút cesty.
Kancelárske priestory buď nemajú žiadne miesta, alebo nedostatok. Zisťoval som napr. garáž Mamut, ktorá je vykúpená, ani zamestnanci nemocnice sv. Michala nemajú kde parkovať.
Mňa vždy pobaví, ako komunikujú s ľuďmi ako s debilnými. Vraj "jeden pruh je na niektorých miestach už dnes".
Akoby bol podstatný počet pruhov a nie priepustnosť.
Dva pruhy cez križovatku na šafku majú dnes menšiu priepustnosť než jeden pri Propeleri, čo musí byť zjavné všetkým, čo tade jazdia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Arrivaderci
Ale v čom nemám pravdu?