Len mi nesedí ten rok 1981. Sú tam zábery z trate na Kramároch a po Štefánikovej, avšak, ak ma pamäť neklame, na Kramáre sa začalo (po obnovení) jazdiť až od 1.1.1982.
Tak ono medzi Klientskym centrom a Novym Mestom by to znieslo kludne okrem ineho aj dalsiu zastavku na znamenie v okoli toho ihriska pri Kuchajde. Je to cca 650 metrov medzi zastavkami a dalej ak ratame ostatne. A pri tom ako tam napreduje vystavba aby tie sportove ihriska o chvilu nezastavali.
V prípade zrušenia 39 na Ostredky radšej predĺžiť 67 na stanicu N. Mesto, aj keď tam by som videl problém v chýbajúcej zastávke na križovatke s Rožňavskou od N. Mesta smerom na Ostredky.
Načo je na tej schéme budovaný úsek petržalskej električky? To má pre používateľov schémy nulovú hodnotu, len ju to robí ešte viac vizuálne prehustenú...
To fakt mala byť linka Astronomická - Martinský cintorín? To kto takéto blbosti vymýšľa? Keby to fungovalo ako linka na zavolanie, tak dajme tomu. Tiež dúfam, že neprejde skrátenie 66 do trasy Domkárska - Mierová.
Čo sa týka zjazdu od Sitiny do Lamača, tak okolo 13:10, keď tade 92 pôjde asi ešte nie sú také veľké zápchy, či?
Myslím si, že obsluhu Tesca budú musieť časom prehodnotiť. Buď predĺžením 192 alebo vedením všetkých spojov 30 po Patrónku.
By ma zaujimalo, preco 30 ma Patronku ako "hlavnu konecnu" (plne vyfarbene cislo linky) a Lamac ako "obcasnu" konecnu.
EDIT: a prave ma napadlo, ze s 92 to riadne "posrali" po D2 - lebo vsak zjazd do Lamaca je poobede vecne upchaty pomaly az ku Sitine A doteraz nechapem, preco 192 nepotiahnu aspon k Tescu Lamac, hlavne ked tam teraz ma byt P+R.
Ešte som tu nevidel fotky z odklonov L20, 21, 23...cez Bory
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe