PP IDS BK: B.3.16 V prípade, že najbližší KOCL vo vozidle alebo na nástupišti je nefunkčný, cestujúci je povinný zakúpiť si cestovný lístok v inom KOCL. Ak sa vo vozidle alebo na nástupišti nenachádza žiaden iný funkčný KOCL, cestujúci vo vlastnom záujme:
a) v MHD informuje vodiča vozidla po príchode do nasledujúcej zastávky a v prípade vykonávania prepravnej kontroly bezodkladne informuje aj revízora, ktorý preverí EP na predloženej BČK/VIK
Čo mám robiť ak nastane nasledovná situácia: Používam isic cestovné lístky a na označenie potrebujem elektronický označovač. Ale v starých vozňoch je často len jeden. A ten minule nefungoval...
"A aj tak sme to dlhé roky od zavedenia všetkých zastávok na znamenie pre nočáky vyhlasovali po každej jednej zastávke."
ďakujem že si to napísal aj sám od seba a dokonca skôr ako som stihol svoj predošlý príspevok odoslať, dúfam že aj ty si uvedomuješ, aké je to absurdné
to nemyslíš vážne kvôli konečným zastávkam na ktorých sa aj tak zastavuje aj zastavovať bude, musíme v celej sieti A/T trpieť pri každej zastávke dvakrát znelku "na znamenie"? (a samozrejme aj po anglicky, lebo bez toho nemôže MHD v tomto meste fungovať!)
už v nočnej doprave bol extrém vyhlasovať "na znamenie" niekolko rokov .. každý bol dávno naučený že na nočáku treba zvoniť vždy a všade... ale teraz jak sa vyhlasuje na znamenie komplet všade vo dne v noci ustavične nonstop okrem E, toto nemôže nikto príčetný považovať za efektívne ...
už minule som písal že ma enormne fascinuje že na Slovensku furt musí niekto objavovať teplú vodu a hladať problémy tam kde nie sú a následne ich riešiť ... kde inde vo svete možno stretnúť v MHD tolkoto nezmyselného akustického smogu jak to 810zssk trefne nazval? podla mňa nikde ... ale chudáci cestujúci zrovna v Bratislave sú asi nesvojprávni a nezvládnu cestu MHD keď ich nepovedieme za ručičky vkusnými znelkami a hláseniami!
Že som si inak nevšimol, že by si protestoval proti vyhlasovaniu že je zastávka na znamenie pri nočákoch a hovoril niečo o zbytočnom akustickom smogu.
Tam by sme rovnako mohli povedať ešte pred tým ako sa rovnaký režim zaviedol aj na denných linkách, že tam „delenie zastávok už neexistuje“ lebo cestujúci predsa vedia že všetky zastávky nočákov sú na znamenie.
A aj tak sme to dlhé roky od zavedenia všetkých zastávok na znamenie pre nočáky vyhlasovali po každej jednej zastávke.
Lebo je otravné to počúvať po každej zastávke, neinformuje to o ničom, keďže delenie zastávok už neexistuje, a navyše zapĺňanie priestoru zbytočným akustickým smogom spôsobuje že ľudia hlásenia menej vnímajú a potom im trebárs ujde keď im budeme chcieť povedať niečo dôležité
Prečo by to mali vypnúť? Vypli sa už dlhé informačné hlásenia o zavedení.. Stále má veľa ľudí problém stlačiť to tlačidlo a potom sa čudujú, že čo sa deje. Takto majú ešte aspoň poslednú šancu stlačiť dopyt alebo stopku keď to počujú... teda pokiaľ nie je vozidlo rýchlejšie ako hlásenie
Dokedy nás DPB plánuje týrať hláseniami "na znamenie" po každej zastávke na trase? Už sú to dva mesiace čo sa zastávky nedelia na stále a na znamenie, snáď to je dostatočná doba na vypnutie toho hlásenia.
Ono ked sa pozries na fotky v tom clanku, cely ten shitstorm sa spustil kvoli konecnej, kde autobus stoji 5-10 metrov od okien cinziaku. V BA su take napriklad Lamac alebo Tbiliska, kde je vrcanie na volnobeh zakazane uz roky, az na par vynimiek sa dodrziava a nevsimol som si, ze by sa kvoli tomu zrutil svet.
(A samozrejme su tam vykurovane odpocivarne).
Motor nič, ale to trpenie kvôli jednotlivcom - v skutočnosti by mal exitovať balans. Vyvlastňovanie som dal ako príklad.
Diskusia začala tým, že bezdôvodne naštartovaný motor je priestupok a diskusia sa hneď zvrhla do totalizmu, ako keby nikdy žiadny vodič MHD nemal bezdôvodne naštartovaný motor (pripustime, že vychladenie vozidla pred jazdou a trávenie času vodiča vo vozidle, ktoré sa vykuruje, skutočne bezdôvodne zapnutým motorom NIE JE).
Potom sa začali budovať slamení obri a montovať do toho zriaďovacie stanice a letiská.
Tak som ako obyvateľ pri konečnej podotkol:
- V zime, keď je vonku zima a väčšina ľudí vetrá nárazovo, inak má zatvorené okná a zároveň nikto nechce aby vodič vo vozidle umrzol, je naštartovaný motor ok.
- V lete, keď je vonku horúco a väčšina ľudí má pustenú klimatizáciu a zatvorené okná a zároveň chceme aby bola MHD konkurencieschopná autám, je ok aj má vodič naštartovaný motor a predchladzuje vozidlo,
- Na jar, keď s výnimkou krátkej prestávky nedáva žiadny zmysel aby vodič sedel v zavretom naštartovanom vozidle a obyvatelia pri konečnej by si možno chceli vychutnať jarný vzduch, jednoducho vodič porušuje pravidlá cestnej premávky.
Ergo, sú vodiči, ktorí toto ustanovenie zákona porušujú a nie je dôvod protiargumentovať letiskami, prístavmi, gulovačkami, kozmickými stanicami.
Nechápem čo má zapnutý motor na konečnej spoločné s vyvlastňovaním a znárodňovaním ale v poriadku.. Čo sa týka zapnutého motora pri 18°C to je nepochopiteľné aj pre mňa (okrem krátkej pár minútovej prestávky keď sa ten motor defacto neoplatí vypínať).
mne bolo furt čudné prečo N29 chodí tak skoro z konečnej oproti iným nočákom ale či to nebude pre tých čo chcú ísť od Devína do centra aby stihli na Botanickej prestúpiť na N33/N34 ktoré tam prídu po chvilke .. aby nemuseli ísť zbytočne cez stanicu a prestupovať ... takže by som to asi moc neposúval
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tom_BB