Asi tak. Treba kritizovat, treba poukazovat na chyby, treba vyvodit zodpovednost (napriklad volbami). Lebo ak sa to robit nebude, cisar bude nahy a naduty mysliac si, ze je neomylny aj ked robi rovnake chyby ako ostatni.
Lenze to nie je raz rocne, to je dalsich XY akcii pocas roka. Ci taka Vieden (co tu niektori vyzdvihuju ako etalon kvality) mala maraton, ktory by ochromil viac ako polovicu centra?
Škoda, neviem, prečo sa na možnosť otočenia na trojuholníku zabúda. Mohli jazdiť častejšie. V Prahe sa pri nedávnej havárii potrubia otáčali električky na triangli na Zvonařke i s cestujúcimi. A pár mesiacov dozadu v noci tiež pri nejakej havárii odbočovali doľava na Tylovom nám., kde oblúk doľava neexistuje tak, že cúvali priamo uprostred križovatky. Kde je vôľa, tam je cesta, treba len chcieť!
lenze autom pokial nelezi niektory Tvoj koniec cesty v dotknutej oblasti sa tomu vcelku polahky vyhnes, na rozdiel od cesty VHD, kde rozbitie prejazdov a prestupov v centre Ti zabezpeci nutenu prechadzku uprostred trasy (a tiez nezanedbatelne predlzenie cestovneho casu)
Budú jazdiť dve 30T zarovno seba (jedna na jednej kolaji, druhá na druhej kolaji) od triangla Štúrova x Jesenského (kde bude zriadená náhradná zastávka Centrum) po Jungmannovu ako linka X. Nastupovať sa bude vždy len v smere jazdy (už to tak pár krát bolo)
3 sa bude otáčať ako kedysi 7 cez Nám. SNP späť do Rače.
Lenže maratón a podobné akcie znamenajú aj obmedzenie pre autá, nielen pre MHD. A navyše v minulých rokoch po prebehnutí prvých veľkých vĺn púštali policajti autobusy/trolejbusy krížom cez trať maratónu (napr. pri Saleziánoch) skôr než autá.
Praha detto, obmedzednia sú rozsiahle, centrum a nábrežie prakticky nepriechodné, pozri dpp.cz. Len s tým rozdielom, že v Prahe to istí metro. Ale raz za rok mi to tiež nepripadá ako niečo hrozné. A ešte otázka. e3 do Petržalky bude jazdiť vždy po jednej koľaji prázdna, alebo sa bude otáčať na triangli Štúrova x Jesenského?
problem je ze akekolvek taketo obmedzenie (verejnej) dopravy nesie pre jej pouzivatelov informaciu ze sa na nu nemozu 100%ne spoliehat a musia mat aj nejaku nahradu (co je obvykle auto), aj ked taketo posolstvo nesu aj ine kroky ktore tu su prakticky vykonavane (napriek slovnej preferencii tej verejnej dopravy zo strany predstavitelov samospravy....)
Ja keď som na to pozeral, tak zase o niečo extra drastické nejde. Po prvé, je to nedeľa ráno, čo vždy bol a je minimálny presun ľudí a pôjdu hlavne tí, ktorí chcú ísť pozrieť maratón. Po druhé aj pri tom všetkom v podstate sa bez problému viem dostať k doprave možno s jedným prestupom alebo 10 minút dlhšou prechádzkou.
Viem že mám na to iný pohľad, lebo som zvyknutý, že keď je u nás nejaká takáto akcia, tak to je obvykle v sobotu a celý deň od 8 do 24 a musím ísť na autobus nie 5 minút ale 40 minút peši. 4x za rok ma to nezabije a poviem si, že aspoň spravím niečo pre svoje zdravie, alebo si vopred plánujem program tak, aby mi to neovplyvnilo. Dokonca ak viem, že budem potrebovať auto, tak si ho večer predtým musím preparkovať na okraj mesta aby som mohol odísť.
Praveze po minule roky robil tento pretek o dost vacsie obmedzenia v doprave. Pozri trasu 2017: https://beh.sk/wp-content/uploads/2017/03/csob2017_mapka_ts.jpg Bol odrezany komplet most Apollo, Tomasikova a nejazdila ani L9 do Ruzinova. Teraz sa prave vyuzivju fakt vsetky useky kde to neovplyvni dopravu, obojsmerne sa bezi po celej promenade Lafranconi - Eurovea, mota sa to v historickom centre, cez Stary most a komplet Sad J. Krala na Viedensku cestu. Viac takto vhodnych usekov v Bratislave zial nemame a potrebujes minimalne 21km dlhu trasu takze niekde musis bezat aj po ceste. A zrovna Ruzinovska je podla mna na to najvhodnejdia ulica, hlavne ked po nej jazdi bez obmedzenia L9. Ja som dole skusil dat nejake navrhy, mozes skusit najst ty nejaky lepsi 21km dlhy vyhovujucejsi usek ktory spominas.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3pa3ck3