Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
...: neopakujem, len stylova zmena (nezavisle od vsetkych XyZy

a na 91 su dokopy 2,5 cestujucich, takze naco klby ...

ad: chronometre: zavisi to aj od typu vozidla: linka 92 Patronka - Einsteinova I280 8-10 min, I435 11min, zavisi to aj od semaforov ...
CeCo>>> Pekna, ale nevyrazna zmena, ma to aj niake logicke opodstatnenie? :-)))

Nastupovanie prednymi dverami>>> Neviem uz kto, ale
bolo to uplne vystizne...V BA nerealizovatelne. A
TBC dobre pripomenul, sak mame casovu tarifu, to by sa ludom nepacilo...

ZNZ>>> Ano, ale nech to ma niaky system. V SAD to "funguje" na zamavania, ale z osobnych skusenosti viem, ze nefunguje, klude te tam nahaju aj zmrznut a aj roztopit! Teda, muselo by to byt nieco fakr dobreee, elektronickeeee a moderneee:-)))
Napr. dojdem na zastavku, stlacim tlacidlo linky, na ktoru chcem nastupit, rozsvieti sa tabula "vacsich rozmerov" a ked pride BUS, jednoducho zastavi:-)Teda kolko liniek na zastavke, tolko tlacidiel...jednoduche, ale dalo by sa aj nieco komplikovanejsie:-))), abo staci?
CeCo/91> sak su prazdniny, tak je asi vacsi "dopyt" po priestore vo vozidlach :-))

Majkl/end> nie nemam taky pocit, ale netreba robit opak (znizovat)....
CeCo: opakujes ?? Hehehe :-))))

Zastavky na znamenie> heh, to by bolo rozculenych cestujucich, ktori by zostavali na zastavke a cumeli preco to vozidlo nezastalo :-))))
majkl> no mam taku naladu 🙂
A aj na tych linkach kde sa vacsinu dna vozi par ludi je spicka kedy su plnsie a ludia sa ponahlaju...vtedy by to trochu vadilo, a hlavne ked mame casovu tarifu... A este, mne by napr. dost prekazalo keby som musel zakazdym vytahovat elektricenku 🙂
Hmm...asi som ten odpor k prednym dveram ziskal v BB kde to zaviedli a vzdy ma to poriadne rozculi ked som tam...
Mimochodom...myslim ze vodici by aj tak neskumali ci si oznacujes novy listok...urcite by sa nasli ludia ktori by nasli sposob ako oblafnut vodica, a kedze by tam revizori nechodili, mohlo by sa to dost rozmohnut...
Odteraz sa Ceco mení na CeCo

A este cosi: odkedy sa na 91 vypravuju vo vikendy klby karosy?
Teraz som si všimol medzi "dveram" a "v" chýba "je".
Nastupovanie prednymi dverami v Košiciach absolútne bez problémov ako aj možnosť zakúpenia CL u vodiča a nestalo sa žeby niekto napadol/okradol vodiča o tieto peniaze.
K tym revizorom,ja niesom na ich strane,ale maju to s nami tazke.OP som ochotna dat ked idem nacierno,ci je to legisl. OK alebo ne.A zazila som aj policiu,ktoru zavolali na moju "mudru"kamosku.Mohla sa aj na hlavu postavit a ti policajti mu jej inicialy dali.Mohla sa stazovat aj na lamparni.Moja rada:kupujte listky a neohanajte sa vetou "Ty mi nic nemozes!".To ti potom dokaze ze MOZE.Jessi
Dieta: Co tak radikalne? Funguje to aj v Budapesti - a aj na linkach ovela vytazenejsich ako 35,... S d3k0m sme to ale dlho rozoberali, ci tam tento bod nechat. Je tam kvoli rozdiskutovaniu.
Trzby by to zvysilo, nemuseli by tam chodit revizory. Zdrzanie na linkach, kde jazdi 10 ludi by bolo minimalne (vzhladom na kratkost trasy).
A este nieco: mas taky pocit, ze niekto tu robi nieco pre ZVYSOVANIE podielu cestovania v MHD?
Nastupovanie prednymi dverami ???? Ale no taaaak, co su to za napady ?? Na linkach ktore vozia 10 ludi je to aj tak blbost lebo to im trzby moc nezvysi....
Navyse by to znamenalo urcite zdrzanie na kazdej zastavke...a myslim ze to by moc ludi neprinutilo k tomu aby pouzivali MHD...
Dieta: 1405ke by stacilo len malo - nove Busacke transparenty namiesto handry...

Jumbo: Zastavka na znamenie sa vsak nevypisuje vo vsetkych linkach. Nehovoriac o tom, ze napr. dnes rano na linke 50 bola vypisovana len konecna...
Tie zastavky na znamenie boli myslene tak ako napisal Si.

Si: ZNZ (zast. na zn.): podla mna je tvoj napad dobry - ved ked to funguje vo vacsich mestach, preco by to nemohlo fungovat v BA?

Si: Chrono: presne tak. Pri dnesnych chronometrazach sa voz moze vliect a este aj prist o niekolko minut skor (napr. 71)

Si: Displaye: argument DPB, preco bola vyhodena MC v cieloch je taky, ze ked uz mame oblastne oznacovanie, tak to nie je treba. Dovolim si vsak oponovat, lebo napr. taka linka 20 moze ist aj do Dev. N. Vsi aj na Devin a ten, kto nevie, kde je Opletalova, tak ani nevie, kam to vlastne ide. Dokonca mi chyba vypisanie MC aj na cestovnych poriadkoch - mohlo by tam byt aspon nieco take ako "Smer: Ruzinov - Astronomicka" (prave dnes som bol svedkom na Hl. st., ze to cestujucim chyba a nevedia, kam vlastne elina ide).

Bon-cu/Martiner: ID karta = obciansky, ICK = elektricenka; radsej zmenim text v ankete, aby to bolo jednoznacne.

Nastupovanie prednymi dvermi: Myslim, ze je to dobry napad, ale u nas nezrealizovatelny. Ked kazdy den jazdi na tej istej linke iny voz, tazko mozme chciet, aby mal nainstalovane zariadenie na kontrolu ICK. Okrem toho vodici SORov velmi neradi otvaraju predne dvere, lebo je na nich zrkadlo. A co sa tyka linky 43, cez prac. tyzden je sice prazdna, ale cez vikend je beznadejne nabita, takze neviem, ako by sa tam nastupovalo len prednymi dvermi.
#2452 No ja som si tiez myslel ze nastup prednymi dverami je uplna kravina, ale ked som bol pred troma rokmi v Londyne, tak sa prednymi dverami do autobusov nastupovalo VZDY a VSADE!!! (prip. ak to bol stary double-decker, tak zadnymi, kde stal sprievodca) Faktom je ze v Londyne je metro neuveritelne rozvinute, a busy su tam len tak na okrasu......(su cistejsie ale pomalsie ako metro). A ked vypadne cast metra, tak je to uplny armagedon (zazil som to)

A aj co som navstivil ine europske metropoly (Rim, Pariz, Amsterdam,...) tak v okrajovych castiach mesta sa tiez nastupovalo len prednymi dverami. Hoci tam bolo tazko urcit co je MHD a co je uz primestska doprava, lebo tam maju fakt prepracovane systemy integrovanej dopravy.

takze na zaver: myslim si ze nastup prednymi dverami nie je az taka blbost, akurat by to mohlo byt len na linkach, na kt. to az tak nevadi (urcite nie 21, 93,.....).

Ale ovela viac by som uvital predaj CL vodicom za zvysenu cenu.

ad zastavka na znamenie: Aj v Rime boli vsetky zastavky na znamenie.....(zazvonil si a vodic zastal). A bolo to takto po cely celucicky den aj v centre mesta, hoci tam sa asi nikdy nestalo, ze by voz dajaku zastavku prefrcal, ale aj tak bola oficialne na znamenie.
k tej ankete. Ci ma revizor pravo si pytat identifikacnu kartu - tym sa myslel obciansky preukaz. Ten si pravo pytat samozrejme ma (rovnako ako mas ty pravo kontrolovat cestovne listky :>). Ty mu vsak nemusis nic ukazat - a moze ti vyliezt na hrb (samozrejme len ak mu to dovolis).

Co sa tyka cipovej karty, ak sa niekto preukaze neplatnou cipovou kartou, revizor je povinny ju zadrzat. Ak je tam kupon stary len zhruba den, tak sa vacsina da ukecat ze si si to nevsimol a ze si ju v meste teraz hned kupis. Vacsinou to stoji nejake vsimne - revizorov nezdaneny prijem.
Clanok>>> To snad nemyslite vazne, nastupovat len prednymi dverami!!! A je jedno ci v menej vytazenych linkach, je to vracanie sa do minulosti,
tento system, ak je vedenie DPB neschopne, im
nepomoze a cestujuci im budu edte viac nadavat...
To nema zmysel...

Ankete>>> Troska ju nechapem...Ved ked revizor zisti, ze
cestujuci je "cierny", znamena to, ze id. kartu
si uz od neho vypytal...A zistil, ze je "cierny".
Ak ju cestujuci vobec nema, rev. si ju moze pytat
kolko chce, aj tak ju nedostane. Tak sa mi zda, ze
otazka je trochu cudne, co myslite???
Majkl:
3, Ten system funguje aj v Mnichove a je to parada, avsak to by sofer musel otvarat tie dvere, na ktorych sa zazvoni (smola, Karosy)

Transparent č.6, napadlo ma to, len vždy to zabudnem spomenut vo fore. Podla mna by vsak stacilo aj "z" za alebo pred nazvom zastavky

Cestovny poriadok sa stale meni, takze neviem...

Soferi by mali tiez spojazdnit informacny system, pretoze casto sa mi stava, ze na hornom riadku mu svieti "cekani na odjezd" a zastavky prehadzuje manualne pri kazdej piatej ... tympadom na vnutornom transparente skoro nic doleziteho nesvieti
vylepsenia... add zastavky na znamenie -> nieco take som vymyslal uz dost davno, akurat s tym rozdielom, ze zastavky by boli na znamenie az vecer po 20 - 21:00 a rano pred 6:00, bol som s tym ale poslany do paze a ak si dobre pamatam tak prave niekto z klubu sa mi snazil vysvetlit aka to ze len je blbost.

add chronmetraze -> meskajuci voz urcite nie je prijemny, ale urcite je neprijemnejsie ked ti voz ide skor. A co sa chronometrazi tyka, ja skor mam dojem ze odkedy bola zavedena prestupna casova tarifa, tak je snaha natiahnut dobu cestovania na co najdlhsie, potom to vyzera tak, ze voz sa an linke cely cas vlecie a este pripadne musi aj na predposlednej zastavke zostat par minut stat aby nahodou neprisiel na obratisko moc skoro. Radsej nech to vodici nestihaju a nech su nuteny na to viacej slapat...

add displaye -> nieco z toho pokial viem funguje aj teraz a nieco nie.. hlavne mi chyba vyhodenie cielu mestskej casti a ponechanie iba konecnej zastavky na transparente, nie kazdy musi vediet ze tamta konecna je tam a tam..

....
No k tym Vasim v vylepseniam:

zastavka len na znamenie :
podla mna to nie je az take idealne alebo popride treba vytvorit 0.pasmo na hlavnych tahoch kde zastavky nebudu na znamenie (napr. pasmo - Trnavske myto, Hl.stanica, Hodz.nam., Zochova, Mala Scena, AS MN, Mileticova)
čo sa tyka vypisianovanie oznamu "zastavkana znamenie tak to som vcera videl na linke 20 odchod 20:25 od OD Saratov do DNV, myslim ze to bola GO BB Karosa" ale to neviem iste.
Zopar informacii zo vcera:
- zalozny vozen 7073 premaval na linke 5, nahradil ho 7943 - 44
- 7845 - 46 vypadol na linke 5, nahradil ho 7917 - 18
- zalozny voen 1121 premaval na linke 20, nahradil ho 1128
- 2824 vypadol na linke 34, nahradil ho 2512
- zalozny vozen 2830 premaval na linke 34, nahradil ho 2927
Ach, to je fakt strasny pohlad na tie odstavene rozpadavajuce sa TamBusy ako napr. 1400, 1407, 1408... 😞 Preco sa hraju na takych neschopnych a nedokazu to opravit ?? Radsej tam budu rekonstruovat rozpadnute Karosy, ktorym pridaju na zivote max. par rokov. Keby radsej poriadne zgeneralkovali tie TamBusy, z toho by bol vacsi uzitok... A navyse ved vacsina harmonikovych Tam-ov sa robila v Bratislave tak s tym by mali mat predsa vacsie skusenosti...

Este jednu vec by som chcel vediet. Nemam taky prehlad tak sa pytam. Ma nejaky TamBus okrem 1405 vpredu povodny (nefunkcny) programovatelny transparent ?? A ked uz som pri tom...je naozaj nemozne ten na 1405 opravit ?? 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.