Miesto, kde je prioritou autobusová doprava - diaľková/prímestská a s ňou súvisiaca infraštruktúra (nástupištia, výstupištia, parkovisko, pokladne/predajne lístkov, dispečing, služobné priestory, 1-2 bufety, stánok PNS, úschovňa batožín, prepojenie na MHD, ...). Takéto miesto musí byť viditeľné, dobre označené a dostupné. Aktuálna lokalita spĺňa len dostupnosť.
Naďalej tvrdím, že na Nivách neexistuje žiadna autobusová stanica, je tam len nákupné centrum s garážou, do ktorej sa zmestí aj niekoľko autobusov. Chcem sa dožiť toho, že Bratislava zase raz niekedy bude mať funkčnú normálnu autobusovú stanicu.
DPB? No dobre, aj keď neviem či sú no.1 ale v top 10 OK. No ZSSK čo tam robí tomu nechápem. To tam už mohlo byť rovno aj štátne (vykuchané) Cargo. Ma prekvapuje, že tam nie sú Budamar, Railtrans International, VTG Retrack, či Metrans alebo jedna cestná špedička zo Záhoria, myslím, že NAD RESS.
Vie niekto, kedy bude vyhlasene obstaravanie na nove kapacitnejsie elektricky (ktore maju mat oproti skodovkam o 50% vacsiu kapacitu) a aku budu mat dlzku?
Sú vyhlásené 2 obstarávania na 100ks diesel a 150 cng klbakov. CNG cez EU fondy avšak ešte bez schválenia dotácií na ne. Diesel podobne bez schválenia na mestskom rozpocte
Račianska už kapacitu v súčasnosti nemá. V dnešnom stave jedine to smerovať na Zlaté. Tam to v pohode znesie posilnenie L4 teda ak by sme na to našli vozy.
Úplne súhlasím. Pred par mesiacmi som tam pomahal panovi ktory nebol zo slovenska a chcel sa dostat na letisko. A vysvetlit mu ze odkial idu ake spoje a jak sa tam dostane bolo velmi tazke a pochybujem ze clovek zo zahranicia by sa tam vedel zorientovat. Nehovorim ze sa to tam hemzi cestovatelmi ale tak myslim ze jediny problem pre nich by mal byt najst spoj a cestovanie autobusom a nie vôbec dostat sa k zastávke MHD.
To je vec priorít. Najprv budovať električky tam, kde nie je okrem autobusov iná doprava a až postavíme električku všade do týchto lokalít, potom môžeme uvažovať o náhrade t-busov električkami.
A prečo Slovnaft? Lebo je po ceste na Dolné Hony a do Pod. Biskupíc.
Poznámke o vozidlách nerozumiem. Bavíme sa snáď o rozširovaní TRÁS elektrickej trakcie, či?
Na Trnavskej sa priam ponúka náhrada a39 predĺženou t47, ak by sa vybudovala trať až na konečnú v Ružinove (a to by znamenalo aj lepší interval). A využiť by ju mohli aj trolejbusy, ak by sa viac zadrôtovala trasa dnešnej a63. Električky zatiaľ treba viac inde.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike