Tak Budapešť sa dnes lúči definitívne a naposledy v pravidelnej premávke s autobusmi Ikarus radu 405, 435, 260 a 280, centrom diania je Széll Kálmán tér a linky č. 16, 139 a 129, napr. typ Ikarus 405 je v premávke od roku 1995.....ako krátky Ikarus 260 premávajú dva vozy v dolnej časti námestia, jeden z toho je s skladacimi dverami a trilexovou prednou nápravou......
Údaj o nízkopodlažnosti je tiež zapísaný k plánovaným údajom, alebo sa zobrazuje len na základe údajov z vozidla, čiže ak by teoreticky na NP spoj prišlo VP vozidlo, tak by ho to zobrazilo ako VP?
Na zastávkach sú už vyše týždňa nové schémy liniek MHD s platnosťou od 5.9.2022, nevie niekto, kedy budú zverejnené aj online (ani na dpb.sk a idsbk.sk nie sú)?
Majú, ale keďže to zobrazuje len plánovaný odchod, tak tá tabuľa nemá informácie o tom, či to je nízkopodlažné vozidlo. Snáď sa v blízkej dobe dočkáme aj aktuálnych odchodov PAD na zastávkových a virtuálnych tabuliach, prípadne aj zapisovania vozidiel do výpravy.
ved som pisal ze v mojich fantaziach
aj ked nie je uplne vylucene ani to, ze by povrchovy variant vysiel mozno aj podobnu cenu, kedze v centre mesta pozemky zrovna lacne nie su a pokial by sa cela trasa musela vykupovat od sukromnych vlastnikov.... (neviem ako to je v pripade ze Ti chcu pozemok "iba" podhrabat )
"ak by sa uvažovalo o električke na Patrónku od hl.st., tak aj toto tam zakomponovať. "
ja som v mojich fantaziach tahal elektricku na patronku zo stanice v razenom tuneli (s jednou podzemnou zastavkou na styl metra pre kramare) a na to by aj niveleta sucasnej trate celkom vyhovovala (da sa rovno podliezt aj zeleznica)
Tak potom sa ospravldnujem, z tej formulacie som to pochopil, ze autobusku uvadzas ako dobry priklad niecoho, co sa podarilo obnovit. Vo zvysku suhlasim ta nova stanica je totalny dopravny fail.
Zdravý rozum toto nemôže schváliť. S budovou tej stanice sa dá ešte vyhrať nejak a aj s predstaničnými priestormi. Prv než ale s predstaničným námestím budú niečo robiť, tak by si mali ujasniť kde budú električky, autobusy, trolejbusy, kde parkovisko pre IAD a kde a v akej nivelete vyústi prípadné prepojenie predstaničného námestia s Pražskou ulicou + ak by sa uvažovalo o električke na Patrónku od hl.st., tak aj toto tam zakomponovať.
Na to ze novu stanicu povazujem za obnovu si ako prisiel?
Prave naopak: ja si myslim, ze by stacilo, ak by povodnu budovu zrenovovali, nova stanica vobec nebola potrebna. Bratislava nepotrebovala dalsie nakupne centrum, a celkove riesenie polohy stanice je dost nestastne. Na starej stanici som bol na zastavke MHD do maximalne 2-3 minut, teraz sa musim motat po celom nakupnom centre.
co z povodnej autobusovej stanice sa zachovalo, ze ten nakupak povazujes iba za obnovu?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
volod