Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: not.my.god #244717:
Ak by sa 67 predĺžila k Vozovni Krasňany, tak by sa najprv musel zabezpečiť pohodlný prestup medzi 4 a 67. Tiež by asi chýbalo priame spojenie Nobelovej s Vivom, ktoré nie sú od seba ďaleko, a preto by prestup zhoršil kvalitu tohto spojenia. Pre spojenie Ružinov - Vinohrady je lepšia 75 (s rozšírenou dobou prevádzky), ktorá má na trase viac zaujímavých cieľov, ako by mala 67 (spojenie DH - Hradská - Ivanská cesta - Klientske centrum by mohlo byť zaujímavé).

Tá 47 by bola podľa mňa celkom dobrá voľba, pretože ide z centra (rovnako ako 39) a v súčasnosti jazdí v úseku Kollárovo námestie - Zimný štadión poloprázdna. Jej predĺžením na Súhvezdnú by mohla byť rovnomernejšie vyťažená.
Reakcia na: Urbanway 2423 #244715:
Škoda, že už dávno nebola vybudovaná stála vozovňa Dúbravčice / Bory pre autobusy a električky. Pri každej zmene nejakej linky riešime neochotu mesta pridávať vozokilometre, a pritom ich vo veľkom zbytočne míňame na služobné jazdy medzi Jurajovým Dvorom / Trnávkou a DNV / Dúbravkou.

Viem, že stavba novej vozovne je veľká investícia, ale za tie roky, čo sa plánuje, by už Vozovňa Bory ušetrila toľko vzkm, že by sa z tých úspor aj zaplatila jej stavba. 🙃
Reakcia na: Urbanway 2423 #244713:
Tá 67ka by bola veľmi dobré riešenie. A dala by sa od ŽST Nové Mesto predĺžiť až na Odborársku a do Vozovne Krasňany tak by sa dalo na Vinohradoch presadať na linku do východnej časti Ružinova. 51ka by sa mohla zmeniť a premávať inam namiesto Odboráskej (Dimitrovky), napr. nahradiť 58ku a 151ku v trase Technická - Rádiová - Mierová kolónia - Riazanská - Tehelná - Trnavské mýto - Tehelná - Račianska - Briežky. Berte to len ako návrh na náhradu 51, 58 a 151, nič záväzné čo by som bral ako jediný správny návrh. Pokojne môžu byť aj lepšie. 👍

Ale tá 47ka ma zaskočila. Veď tá je od TIOP Ružinov riadne vzdialená, končí pri Zimnom Štadióne.
Reakcia na: Urbanway 2423 #244715:
Imho ak sa bavíme o predĺžení len po TIOP Bory tak prvé/posledné spoje stačia z/do Dúbravky, lebo žiadne vlaky aj tak v tom čase nebudú... a feeder autobusy z DNV/sídliska Bory vieš potiahnuť na Pri kríži.
Škoda, že sa neplánuje aspoň nejaká provizórna Vozovňa Dúbravka, kde by sa každú noc striedali vozy, niečo na spôsob Janíkovho dvora (hala pre električky + odstavná plocha pre autobusy), pretože takto budú prvé električky z VJD vychádzať už o 3:40, aby o 4:30 začali na Boroch, nehovoriac o zbytočných prejazdoch autobusov. Na začiatok by sa na to možno dalo upraviť a používať aj obratisko Pri kríži.
Reakcia na: not.my.god #244707:
Nepamätám si presne, čo za dokument to už bolo, ale trať na Bory by sa mala podľa neho odpájať z oblúkov obratiska, čiže z vonkajšej koľaje by sa stala (s výnimkou krátkeho úseku) prejazdná koľaj. Mňa by ale skôr, zaujímalo, kde by mala tá trať na Boroch končiť (ak je to už známe)?
Reakcia na: not.my.god #244712:
V budúcnosti sa buď počíta s predĺžením 47 k TIOP Ružinov (to by si ale vyžadovalo výstavbu TT, resp. nákup ďalších parciálov), alebo sa hovorilo aj o predĺžení 67 z Astronomickej cez Ivánsku cestu k ŽST Nové Mesto. 39 by v takom prípade zanikla a 31 by premávala asi po Zimný štadión. V súčasnosti by mohla 39 aspoň obsluhovať Blumentál aj v smere k CSÚ.
Neboli inak ešte také návrhy predložené, ktoré by sa týkali ponechania obsluhy CSU výlučne na linku 31? Mám na mysli formát, žeby 31 premávala od CSU na Trnavské mýto, prįpadne k Centralu na Jelačičovu a jej premávka by sa dala regulovať lepšie než teraz keď je tam zapletená aj o ničom premávajúca linka 39? Navyše 31 a 39 idú často v závese za sebou a 39 ide narvaná ako prvá. 39ku by mohli radšej zrušiť a jej spoje včleniť do linky 61, ako spoje Hl.st. - Súhvezdná.
Reakcia na: N/A #244709:
V predvolebnej diskusií by ktorý politik povedal, že hrozí prúser alebo urobili chybu?! Len taký, čo by si chcel odpáliť šance na víťazstvo. A ani po voľbách ti politik nepovie pravdu. A taký, čo ju povie, tak už dávno je nepopulárny. Pravda bolí a slováci ju neznášajú. 😞
Reakcia na: N/A #244709:
Preto hrozí strata všetkých peňazí určených na tento projekt? Pravda je taká že zmluva bola neskoro podpísaná, až po termíne čo vláda vyhlásila že všetky nevyčerpané eurofondy pôjdu na sanovanie vysokých cien energií do štátneho rozpočtu. Teraz sa Bratislava musí modliť aby urobila vláda výnimku a tých 95 milión € mestu nechala na el. trať.
https://euractiv.sk/section/ekonomika-a-euro/news/pre-presmerovanie-eurofondov-podnikom-chce-vlada-rusit-aj-zazmluvnene-projekty/
Reakcia na: Jajboli #244708:
Podľa predvolebných diskusií je všetko v úplnom poriadku.
Reakcia na: Ike #244702:
Je to niekde zverejnené, keď už mudruješ? 123456 písal, že zverejnené to ešte len bude ... tak s čím sa mám kam posunúť, ak to nie je zverejnené?! 🙄
Reakcia na: Arrivaderci #244704:
Až keď bude zverejnená podpísaná a zverejnená zmluva o spolupráci.

Dolaďujú sa ešte detaily.
Reakcia na: N/A #244703:
Mohol by som sa spytat, ci je to niekde zverejnene? Rad by som sa na to pozrel aj ja ako to planuju 🙂
Reakcia na: not.my.god #244701:
Výkresy sú už dávno spracované a trasa určená, vrátane riešenia obratiska.

Ešte niečo o čom nevieš?
Reakcia na: not.my.god #244701:
Človek by čakal, že sa za ten čas *niekam* posunieš, ale vidím, žiaľ, nie.

Dáš si otázku, odpovieš si na ňu a samonaserieš sa a už tu šíriš bludy. Projekt s električkovou traťou samozrejme existuje, musí. Máš UPN, máš ÚGD. Na zabezpečenie súladu s projektom sú tu inštitúty DUR resp. DSP.

Toto nie je transport tycoon de luxe.
Reakcia na: Petto #244686:
Prečo sa tam nehovorí aj o električkovej trati? Resp. ako mienia riešiť neskôr obratisko "Pri kríži" keď sa bude trať predlžovať a kadiaľ bude viesť ak sa nenechá na 4-prúdovke priestor v strede pre električkovú trať? Či to sa potom bude riešiť, keď bude neskoro?😠 🤬
takže jednu kapitolu dejín MHD v Budapešti uzatvárajú dnes 11.11.2022 v noci z Ikarusov radu 260 a 435 vozy s ŠPZ BPI960 ako Ikarus 435 na linke 7 Albertfalva vasútállomás - Újpalota, Nyírpalota út a voz Ikarus 260 s ŠPZ BPO147 linka 144 Rákosszentmihály, Csömöri út - Diófa utca.....koniec jednej epochy

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.