Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: irizar #244270:
Predpokladám, že tie svetlá spĺňajú nejaké normy a tiež predpokladám, že tie sa písali tak, aby bola jazda bezpečná
Reakcia na: irizar #244270:
To Sorka nemá prepínač na tlmené osvetlenie?
Reakcia na: Minko #244269:
Vsak si sadni niekedy po zotmeni na prednu dvojsedacku a kukaj, kolko toho uvidis, akonahle sa dostanes mimo poulicne osvetlenie. Zvlast na SORkach, libchavaci sa v preziarivkovani interieru vyzivaju. Ci si vazne myslis, ze sa vodici vo volnom case prplu zo svetlami, pretoze ich to bavi?
Reakcia na: irizar #244268:
Katastrofickejsi scenar nemas?
Reakcia na: All1111 #244265:
Ked sa s tebou autobus zdrbe do garadu, pretoze skrz odrazy nevidel, kam ide, budes stastnejsi?
Reakcia na: All1111 #244265:
aspon je vidno von 🙂
Reakcia na: All1111 #244265:
To vieš, pokial to nieje prekrytý displej sú zjavne všetky tie úpravy vozidiel pánom z BIDky ukradnuté...
Super osvetlenie v v SOR 8582 určite v súlade so štandardom IDS
Reakcia na: TomJ #244263:
Teraz s ním ide plno ľudí až do Petržalky. Odpadá tlačenica na hlavnej..
Reakcia na: Joyki #244256:
No s tým 7:11 sú včas v BA, len ak majú školu priamo v Novom Meste. Ak ešte majú cestovať 4-kou do centra, tak nestíhajú.
Bratislavská sedačková lanovka Železná Studnička - Kamzík (Koliba) z dôvodu pokračovania rekonštrukcie hornej stanice premáva len do nedele 11. septembra 2022. Lanovka preto od 12.9.2022 nebude do odvolania premávať. Ukončenie rekonštrukcie ešte nebolo stanovené, hneď ako to bude možné termín uverejníme. https://www.lanovky.sk/?page=rep&idb=2496&str=bratislava
Reakcia na: Kubo03 #244260:
To je bežný modus operandi ŽSR, keďže obiehanie vlakov v nejakej stanici je ich najväčšia mora. Stačí si pozrieť CP z BA hlavnej na akýkoľvek smer.
Zaujímavé to bude na 110, kde majú ísť v špičke dva vlaky hneď po sebe do Bratislavy a potom tam je 45min diera
Reakcia na: Joyki #244256:
Po novom budú prichádzať do SC omnoho prázdnejšie vlaky , ktoré štartujú v GA po polhodine smer hl.st. .
Zo samotnej GA pôjde drvivá väčšina Rexom alebo R. Jedine , kde to poberie prvých ľudí je Sládkovičovo.
Čiže to bude určite lepšie ako teraz , keď do SC príde už plný vlak od NZ.
Reakcia na: Erasmus #244254:
Potvrdzujem. Minulý týždeň som trávil v Jizerských horách. A jeden deň som šiel z jizerskej koncovej dedinky Josefuv Dúl do Jablonca N.N. s prestupom v Smržovke. Celkovo to bolo tak 12 km a 30 min. jazdy bez času na prestup. No ten pendler na úseku J.Dúl-Smržovka mal hodinový takt (ráno a poobede dokonca 30 min.) k hlavnej trati Harachov-Liberec a na prípoj sa nečakalo dlhšie ako v rozpätí 3-30 min. A to ten courák vymietol 3 jizerské dedinky po Smržovku, vyložil ľudí na prestup a počkal na tie prípoje a šupajdil späť do Josefova Dúlu. Príroda z okna bol už len bonus. A všetko pekne klapalo a šlo na čas.
Reakcia na: Erasmus #244254:
Sviatočné obmedzenie sa týka všetkých trati, takže na celom Slovensku dorazia vlaky do cieľových staníc okolo 9, nielen na 130. Jedine medzinárodné zostali (napr. NZ - SA - GA - BA (6:03) - Pha hln.).
Reakcia na: TomJ #244249:
Len 6:24, čim už dnes jazdia školáci, potom R 6:47, Os 6:54 a stále sú včas v BA s tým o 7:11 (7:33 na Predmestí, 7:37 na Novom Meste). Dnes to jazdí v čase 7:13.
Pritom ani nemuseli pridať tieto zatiaľ negarantovane vlaky v jedenástej minúte, len zastaviť REXy v ôsmej minúte, ale ľudia v petícií žiadali zahustenie aj S65.
Reakcia na: Arrivaderci #244252:
Blbé je, že to je klasická príprava na minulú vojnu, pretože než to prebehne všetkými procesmi ,tak bude treba do DNV štvorkoľajku a trojkoľajku aspoň do Zohora.
Reakcia na: 810zssk #244248:
Na obmedzeniach prímestských vlakov na jednej z najvyťaženejších tratí na Slovensku v okolí hlavného mesta krásne vidieť, prečo je lepší model objednávania regionálnej železničnej dopravy krajmi (ako v ČR) oproti centrálnej objednávke Min. dopravy v SR.

Netvrdím, že český model nemá nedostatky, ale regionálna železničná doprava tam všeobecne funguje omnoho lepšie ako na Slovensku. V prípade trate 130 by obce a obyvatelia boli asi úspešnejší v tlaku na viac osobných vlakov, ak by ich objednávanie záviselo od kraja, ktorý by na to dostával príslušné daňové výnosy, než keď sa musia obracať na MinDop, ktoré má iné priority.
Tie čísla turnusov u Arrivy majú aj nejakú logiku, alebo je to náhodné?

Lebo v pôvodných rámcových obehoch to bolo XXXY, kde XXX bola kmeňová linka a Y "poradie", ale teraz sa mi nedarí nájsť žiaden kľúč.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.