Lenže tam majú očividne kompetentnejšie vedenie kraja. U nás v BSK Droba naťahoval čas a nechal to vyhnívať do Vianoc, s očividnou nechuťou urobiť nejaké bobo Arrive (ktorej následne odpustil ešte aj pokuty).
Chceme aby viac ľudí využívalo verejnú dopravu, ale odmietame prevádzkovať ranný vlak do a večerný vlak z jedného najvýznamnejších miest v regióne. Krásne.
Už dlhé roky snívam o tom že by linku Bratislava - Praha kompletne prevzali ČD ako komerčnú a vyhodili by z procesu ZSSK / MDV, ktoré robia čo sa dá pre znižovanie jej kvality.
Som zvedavý koľko sa udrží tá zachádzka cez BA, odhadoval by som že najneskôr po roku to presmerujú priamo cez Hohenau. Ale inak ma to teší, keby mal RJ lôžka, určite by som to využíval.
Nocny vlak do Polska, uz ho slubuju asi dva roky. V Bohumine sa maju skombinovat casti z Prahy a Viedne/Bratislavy a ist polovica do Varsavy a druha do Premysla s prestupom dalej na Ukrajinu. Tu cast Praha-Premysl spustili zaciatkom vojny a komercne teraz par dni dozadu.
áno poobede je to konečne dobré
lenže tie rána, kedy je nával ľudí koncentrovanejší, teda zvrzali
je to vidno aj na obsadenosti busov z horného Záhoria/MA do BA, dosť sa zvýšila
i keď nejaké kusy cestujúcich do vlakov/busov podľa mňa pribudli aj kvôli BA parkovacej politike
tak tak, ako píšu spoludiskutujúci, na Záhorí už enem osobáčkem
rekonštrukcia trate v nedohľadne (mala začať túto jar), ale však prečo to nepoužiť ako výhovorku a už od decembra zrušiť REXy (a napr. ráno v špičke TRI vlaky bez posilnenia zvyšných súprav)
Viac vlakov sa nedá, lebo to nemá kto voziť a behajú tam aj R, RR aj EC, či nákladné. Preto ich treba zastaviť v Senci, Bernolákove a Ivanke a spomaliť ich o 9 minút. Tých 9 minút už nikoho nezruinuje, ale pomôže celému primestu. CP je pre ľudí, nie pre železnicu a ÚHP.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik