Nie len BID ale aj Arriva toto je časť oficiálnej odpovede na moju telefonickú sťažnosť z minulého týždňa z referátu sťažnosti Arrivi
,,Na území Bratislavy je vždy možné, a veľmi odporúčané, využívať v smere do centra regionálnu autobusovú dopravu rovnakým spôsobom ako tú mestskú – teda v smere do centra je vždy možné nastúpiť ktorýmikoľvek dverami a na ktorejkoľvek zastávke.
Vodiči našej spoločnosti jednoznačne majú pokyn otvárania všetkých dverí v Bratislave- smer AS. Nedá sa úplne vylúčiť, že dôjde k individuálnemu zlyhaniu jednotlivca. Môžeme Vás však ubezpečiť, že v komunikácii s vodičmi, sú upozorňovaní, a naše vlastné pozorovanie nás uisťujú v tom, že drvivá väčšina vodičov pravidlá dodržuje,,
Najlepšie na tomto je, že samotný pracovníci BID ešte aj v máji 2022 prezentujú, že druhými dverami sa dá nastupovať.
Som zvedavý čo ti príde za odpoveď a či ti vôbec príde. Mne odpoveď na sťažnosť podanú priamo cez stránku Arrivy v novembri neprišla doteraz.
To správanie je otrasné, ale inak ten nástup zadnými dverami smerom do mesta doteraz zavedený nebol.
BIDka plánovala, vypustila balóniky ale do PP IDS BK sa to nedostalo (lebo vozidlá nemali vzadu označovače alebo čo keď začínala Arriva?).
Stále tam je bod A.12.4, ktorý hovorí: V PAD je možný nástup do vozidla len prednými dverami, kde vodič kontroluje cestovné lístky. Cestujúci, ktorý nemá zakúpený cestovný lístok v predpredaji, je povinný zakúpiť si ho u vodiča.
Dnes po čase som mal opäť možnosť ísť buď Arrivou v rámci mesta, alebo autobusom MHD. Arriva prišla skôr, tak že to využijem. Autobus došiel na zastávku, stláčam dopyt na zadných dverách, samozrejme nič, otvárajú sa predné dvere a hulvát za volantom kričí "Čo tam stláčaš?!". Idem teda dopredu prvými dverami. Keďže mám kredit na karte, tak som si išiel kúpiť elektronicky lístok na označovači v prvých dverách a tam smutný smajlík s nejakým textom, prečo to nejde. V tom sa mi ukáže smutný smajlík hulváta za volantom a huláka tam na polovicu autobusu "Čo chceš?!" Hovorím dobré ráno, idem Pod stanicu. Arogantný hulvát na 8701. Aby sme si to zhrnuli:
-nástup zadnými dverami v smere k stanici nula bodov
-dotykový označovač s možnosťou kúpy lístka nula bodov
-hulvát za volantom, ktorý by mal voziť maximálne hnoj, aj to je ešte česť jeho osobe
-Arriva u mňa skončila, posledné čo urobím, že podám sťažnosti cez všetky možné kanály a v živote o tejto skrachovanej špinavej mafii v regióne už nechcem ani počuť, radšej pôjdem autom, pešo alebo na bicykli, ale s týmito.....už nie.
Veď keď tie vozidlá budú plnšie...tak je to potom dobré že sa kupujú veľkokapacitné trolejbusy predsa nie? Alebo to čo dokáže jeden 24M rozložíme radšej na dve nebodaj tri 27 Tr?
Presne tak! Predošlé vedenia vedeli, čo robia, keď namiesto kĺbov kupovali 15m a namiesto 12m kupovali 10,5m. Mali by sme pokračovať a kúpiť čo najviac 8,6 metrových, a súčasné 8,6 metrové nahradiť dodávkami... Len tak dosiahneme prijateľnú úroveň cestovania v zmysle hesla "básník touží státi se trpaslíkem"...
Nie som síce z Bratislavy ale dosť často cestujem Bratislavskou MHD a áno všimol som si že linky chodia preplnené. Ale povedzte mi čo sa zmení keď sa kúpia dlhšie vozidlá? Ja osobne si myslím, že tie vozidlá budú ešte plnšie.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMDi