Dnes po čase som mal opäť možnosť ísť buď Arrivou v rámci mesta, alebo autobusom MHD. Arriva prišla skôr, tak že to využijem. Autobus došiel na zastávku, stláčam dopyt na zadných dverách, samozrejme nič, otvárajú sa predné dvere a hulvát za volantom kričí "Čo tam stláčaš?!". Idem teda dopredu prvými dverami. Keďže mám kredit na karte, tak som si išiel kúpiť elektronicky lístok na označovači v prvých dverách a tam smutný smajlík s nejakým textom, prečo to nejde. V tom sa mi ukáže smutný smajlík hulváta za volantom a huláka tam na polovicu autobusu "Čo chceš?!" Hovorím dobré ráno, idem Pod stanicu. Arogantný hulvát na 8701. Aby sme si to zhrnuli:
-nástup zadnými dverami v smere k stanici nula bodov
-dotykový označovač s možnosťou kúpy lístka nula bodov
-hulvát za volantom, ktorý by mal voziť maximálne hnoj, aj to je ešte česť jeho osobe
-Arriva u mňa skončila, posledné čo urobím, že podám sťažnosti cez všetky možné kanály a v živote o tejto skrachovanej špinavej mafii v regióne už nechcem ani počuť, radšej pôjdem autom, pešo alebo na bicykli, ale s týmito.....už nie.
Veď keď tie vozidlá budú plnšie...tak je to potom dobré že sa kupujú veľkokapacitné trolejbusy predsa nie? Alebo to čo dokáže jeden 24M rozložíme radšej na dve nebodaj tri 27 Tr?
Presne tak! Predošlé vedenia vedeli, čo robia, keď namiesto kĺbov kupovali 15m a namiesto 12m kupovali 10,5m. Mali by sme pokračovať a kúpiť čo najviac 8,6 metrových, a súčasné 8,6 metrové nahradiť dodávkami... Len tak dosiahneme prijateľnú úroveň cestovania v zmysle hesla "básník touží státi se trpaslíkem"...
Nie som síce z Bratislavy ale dosť často cestujem Bratislavskou MHD a áno všimol som si že linky chodia preplnené. Ale povedzte mi čo sa zmení keď sa kúpia dlhšie vozidlá? Ja osobne si myslím, že tie vozidlá budú ešte plnšie.
Asi robia čo môžu s tým čo majú k dispozícii. Na Levice a Štúrovo je fakt zbytočné púšťať komplet poschodovú jednotku. Kapacitne to stačí na dva - tri vagóny.
30TrDg na linke 40 netrafila jedným zberačom trolej pri autobusovej stanici (napriek tomu že stál na zastávke dobre - palica síce trafila natrolejovaciu striešku, no "neskĺzla" sa k troleju) a tak vodič pokračoval celú trasu na Hl. st. na agregát. To sa tam stáva bežne? Akože nedivím sa vodičovi, mne by sa tiež nechcelo každé kolo nahadzovať palicu manuálne, ak sa to stáva často.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon