Potvrdzujem rovnakú skúsenosť. Aplikáciu používam dlhodobo, papierový lístok som nekupoval už roky. Nákup lístka s uloženou kartou mi trvá do 10 sekúnd. Absolútna pohoda, popravde ani neviem, čo by som na tom procese vedel vylepšiť.
Áno mal, ale kým jazdí s tou poruchou, cestujúci ide zadarmo v prípade ECL. Potom by to mal spravidla oznámiť na dispečing a pravdepodobne ísť do vozovne. Každopádne aj ja používam ECL a som za túto funkciu rád, ale často nefunguje označovač.
Zobrazujú sa aj niekomu inému na zastávkach linky v nezmyselných smeroch, ako napr. "44 > Slovenský Grob, Hlavná"? Deje sa mi to už asi týždeň, takže to asi bude nejaká väčšia chyba.
No, vidíš, ja sa radšej vždy preveziem až na Hl. st., pretože tam nastupuje menej ľudí (človek si vždy sadne) a nemusím čakať o 5 minút dlhšie v zime. Ešte keby sa otvárali dvere skôr ako minútu pred odchodom a vodiči (aspoň tí, čo sa hneď radia na nástupište) by vysadili ľudí až priamo na nástupišti, bolo by to ešte lepšie.
Ak sú nefunkčné všetky označovače, tak áno, pretože je to prekážka zo strany dodávateľa služby.
Úryvok z Prepravného poriadku IDS BK:
článok B.3.16: V prípade, že najbližší KOCL vo vozidle alebo na nástupišti je nefunkčný, cestujúci je povinný
zakúpiť si cestovný lístok v inom KOCL. Ak sa vo vozidle alebo na nástupišti nenachádza žiaden
iný funkčný KOCL, cestujúci vo vlastnom záujme:
a) v MHD informuje vodiča vozidla po príchode do nasledujúcej zastávky a v prípade
vykonávania prepravnej kontroly bezodkladne informuje aj revízora, ktorý preverí EP na
predloženej BČK/VIK,
b) v PAD je cestujúci povinný si zakúpiť cestovný lístok u vodiča v zmysle cenníka tarify IDS
BK,
c) pred nástupom resp. bezodkladne po nástupe do vlaku, cestujúci vyhľadá sprevádzajúci
personál vlaku a ohlási nástup bez platného cestovného lístka z dôvodu nefunkčnosti
KOCL. Sprevádzajúci personál vlaku vypraví cestujúceho na základe informácií CL1C IDS
BK platným od času výdaja v papierovej forme. Vo vlaku je možná platba za cestovný lístok
len v hotovosti
mne to blbne celkom pravidelne, ale celkovo tá aplikácia mi príde taká nedorobená. Napríklad úplne absentuje možnosť platby Apple Pay/Google Pay, jak sprostý tam musím zadávať číslo karty alebo nabíjať nejaký kredit, ale až od 5€...
"Predbežný termín spustenia lanovky je apríl 2022" je uverejnené na webe https://www.lanovky.sk/?page=str&str=bratislava ale zjavne termín ukončenia závidí ešte od prebiehajúcich prác. Čiže presný dátum nie je.
Chcel si istotne napísať bližšie k Centru No, pokiaľ to nemá stáť na Hodžovi, tak ak si mám vybrať medzi Suchým a Hurbanom, tak vyberám Suché. Prečo by som sa musel voziť na šťanicu, keď môžem prestúpiť aj v mierne menej smradľavom prostredí. (Ten piatkový nočný cirkus pred Baťom tiež nie je v tomto úplne výhra. )
Na N44 a N72 nadväzuje na Hodžovom námestí N70, na N47 by sa prestúpiť dalo, keďže smerom na stanicu by na Hodžovom námestí stáli, takže v tomto by som problém nevidel (už teraz musíš prestupovať ak chceš ísť na N21, N29, N33, N37 a N74). Chápem, na čo narážaš, ale myslím si, že zastávku bližšie k centru by ocenilo viac ľudí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
CharlieCat