Solarisy sa kupovali kvoli 61, na 96 sa vyskytnu v pocte 1-2 kusy len ked je 61 pokryta.
A kde si prisiel na to, ze 43 cez vikendy "vozi vzduch", to teda fakt neviem. Moja skusenost je presne opacna.
Nepríde mi potrebné, aby nové veľkokapacitné vozy vozili vzduch kdesi do lesa (L43) a čo sa týka L96, tak kvôli letiskovým linkám sa kupovali Solarisy, či?
Su to klbove vozy pridelene vodicom v klbovych zaradeniach, takze su logicky vypravovane na klbove poradia. A unika mi, co je na 43 alebo 96 take mimoriadne, ze by tam nesmeli, teda okrem dovodu "sotousom sa to nepaci".
Dnes podľa výpravy na L43 2 ks a na L65 1 ks Otokar. Je potrebné, aby sa vypravovali nové veľkokapacitné vozy na tieto linky? Hlavne na tú rozbitú cestu na Pántoch? A tiež, prečo sa nasadzujú aj na L96, to už nemajú dostatok pokazených Solarisov?
neviete, čo za divné dunenie podobné slabému výbuchu sa mohol ozývať zo zadnej časti 4928? Zažil som to včera na 93-ke a najskôr som mal pocit, že je to pri prudkom brzdení, ale potom sa to stalo aj na miestach, kde sme sa rozbiehali(výjazd od auparku na Most SNP, za prezidentským palácom smerom na hlavnú stanicu). autobus došiel v poriadku, ale nejako sa mi to nezdalo.
otázka tiež je, či sa tam vôbec dalo zaradiť niečo iné ako 3 a 6. z čias konca krátkych plynových karos si pamatám zopár jázd, kde sa vodičovi podarilo zaradiť len 2 a 4, iné proste nešlo.
Fotiť vozy si môžeš legálne spoza plota, pokiaľ Ti ide o návštevu v areáli, je potrebné si ju oficiálne dohodnúť, popýtaj sa na možnosti na infolinke DPB a.s..
Ja som so SAD PP cestoval minulý rok, bol to Pegasus...rozumiem keď niekomu hodia na krk tie pojazdné vraky vyrobené ako prvé kusy zo série z cca r.2010 tak je správať sa k tomu pekne asi náročné ale radiť len 3 a 6 a mať totálne u ko*ota ako sa to trápi som nikde nevidel...asi tie autobusy vyzerajú tak zle aj kvôli tomuto zaobchádzaniu. A ďalší spoj ktorým som šiel nový Fenix rv 2019 úplne normálna, svižná jazda s rozbehom z 1 aj klíma bola pustená, cross detto. Asi to niektorých vodičov netrápi .
Takéto praktiky mala väčšina SADiek a je smutné že aj dnes majú, namiesto toho, aby sa snažili vodičov naučiť ako správne jazdiť. Niekde kde nie sú úplne oblbnutí spotrebou už začali kupovať automaty, ktoré majú takmer rovnakú spotrebu a motor nepodtáčajú čiže žiadne negatíva spojené s jazdou na spotrebu nehrozia.
Chcel som len zazdielat velmi pozitivnu skusenost, dnes som 6:40 poslal mail na dpb.sk o zlomenej kolajnici na Kriznej, 6:50 mi odpisali, 7:50 uz boli pani robotnici na mieste, po 10:00 bola kolajnica komplet opravena.
Ja mám zase skúsenosti najmä so SAD Trenčín, a tam je tiež jazda "na spotrebu" bežný jav, a klimatizáciu som tam zažil zapnutú možno trikrát za posledných 10 rokov (ale zas pre objektívnosť, necestujem tam denne)
práve to, že to ani za súťaž považovať nemôžeme. A či sú súčasní dopravcovia v KE v pohode? neviem, skúsenosti som mal iba s Arriva MI, keď v rámsci humenska jazdili výkon cez trasu ktorú som využíval a to bolo viac ako 10 rokov dozadu. Už vtedy mi boli príjemnejší ako SAD HE, kde jazdili roztrasené SOR-ky.
ono, možno je aj škoda, že sa nenašiel dopravca ktorý by tu súťaž napadol, verím tomu že cez ÚVO by pri takejto kontrole neprešla ani keby sa v KE na hlavu postavili
Kebyže jazdím na aute ako SADka na autobuse, môžem meniť dvojhmotný zotrvačník každých 50 tisíc kilometrov. Tiež ma vždy zaujímala poruchovosť pri takej jazde, pri nízkych otáčkach trpí asi všetko doradu viac, ako pri vyšších.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Oli61