Ak sa nemýlim, pri jednej dodávke sa zmršila montáž (ale neviem, či zo strany dodávateľa, alebo odberateľa) a moduly sú viac vystavené poveternostným podmienkam (horšia vodotesnosť) a preto sú kazovejšie.
Takáto chyba sa v poslednej dobe objavuje na tabuliach dosť často, niekedy to aj opravia, ale o pár dní tabuľa nefunguje opäť, resp. funguje iba horný riadok s časom. Všimol som si, že sa to deje hlavne na týchto starších tabuliach, je to nejaká výrobná chyba, alebo je to len náhoda?
Ja som mal včera dve opačné skúsenosti: dopoludnia smerom na Záhorie (Crossway) musel vodič miestami vetrať, poobede naspäť z Modry (hrbáč) bol vodič schopný na trase vygenerovať desať minút meškania a štýl jazdy nenaznačoval, že by ho to nejako trápilo...
Solarisy sa kupovali kvoli 61, na 96 sa vyskytnu v pocte 1-2 kusy len ked je 61 pokryta.
A kde si prisiel na to, ze 43 cez vikendy "vozi vzduch", to teda fakt neviem. Moja skusenost je presne opacna.
Nepríde mi potrebné, aby nové veľkokapacitné vozy vozili vzduch kdesi do lesa (L43) a čo sa týka L96, tak kvôli letiskovým linkám sa kupovali Solarisy, či?
Su to klbove vozy pridelene vodicom v klbovych zaradeniach, takze su logicky vypravovane na klbove poradia. A unika mi, co je na 43 alebo 96 take mimoriadne, ze by tam nesmeli, teda okrem dovodu "sotousom sa to nepaci".
Dnes podľa výpravy na L43 2 ks a na L65 1 ks Otokar. Je potrebné, aby sa vypravovali nové veľkokapacitné vozy na tieto linky? Hlavne na tú rozbitú cestu na Pántoch? A tiež, prečo sa nasadzujú aj na L96, to už nemajú dostatok pokazených Solarisov?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Oli61