Jediné čo mi napadá ako vysvetlenie pre maršrutky (ktoré z praktického hľadiska nemajú vôbec žiaden zmysel) je že chcú oficiálne vykázať čo najviac spojov, aj keď nebudú reálne voziť žiadne signifikantné množstvo ľudí. Už sa mi nechce stý krát otvárať tú zmluvu, tak ma prípadne opravte, ale ak si dobre pamätám, tak tá sankcia 30 tisíc denne je len za nevypravené spoje, nie za nižšiu kapacitu. A sankcie za nedodržanie štandardu dopravnej obslužnosti sa uplatňujú až od 2023 (fakt by som rád počul zdôvodnenie prečo).
Lenže ako už poukázal Ike, vozidlom do 9 osôb sa u nás autobusová doprava formálne vykonávať nedá.
(Mimochodom, veľmi by ma zaujímala interná komunikácia v Arrive. Predpokladám že László si musí dávať všetky nové náklady schváliť nadriadenými, tak by som celkom rád videl ich výraz tváre keď im oznámil tento plán. Neviete niekto či slovenská Arriva reportuje priamo britskej centrále, alebo majú nejakú československú štruktúru?)
Lenže ako už poukázal Ike, vozidlom do 9 osôb sa u nás autobusová doprava formálne vykonávať nedá.
(Mimochodom, veľmi by ma zaujímala interná komunikácia v Arrive. Predpokladám že László si musí dávať všetky nové náklady schváliť nadriadenými, tak by som celkom rád videl ich výraz tváre keď im oznámil tento plán. Neviete niekto či slovenská Arriva reportuje priamo britskej centrále, alebo majú nejakú československú štruktúru?)
Urbanway 2423
598, 599, 699, 798 a 799 idú z nástupišťa nočákov pred Tatracentrom v smere z mesta.