Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: therenda #241088:
Okrem toho sa este OC Dubrawa premenuje na Pri hrubej luke. Inak z map tiez zmizlo oznacenie zastavok na znamenie - zeby sa nieco chystalo?
Ako tak pozerám mapu od 1.11., tak som si všimol že Technopol bude už Kutlíkova. Ostatné komerčné názvy ešte zatiaľ ostávajú...
Reakcia na: ____ #241083:
Som v rovnakej situácii, lenže som si prečítal upozornenie banky dôsledne a z toho jasne vyplynulo, že od 1.10. BMK nebude platiť. Manželke ako majiteľke účtu novú kartu aj poslali, mne nie, ale to som ani nečakal, keďže moja karta bola vlastne k účtu akosi naviac. Takže nabudúce čítať s porozumením!
Reakcia na: JamaVOku #241085:
hmm dopyt.... vo verejnej doprave musi najprv prist ponuka az potom sa da ocakavat dopyt.... a nezabudnut este, ze povinne nahubky vo vozidlach tiez maju nemaly vplyv na redukciu dopytu....
Reakcia na: david1 #241080:
Rozbijanie prestupov je problem, tomu by sa mai prisposobit nadvazne linky, avsak momentalne vobec nie je dopyt na celodenny 4-minutovy interval a vecerny 7,5-minutovy. Pri dvojlinkovom variante tiez casto nevychadzali dobre preklady hlavne v case redsich intervalov, preklad 6/9 bol na viacerych radialach, Ruzinov ZC mal vecer myslim dokonca 10/5 alebo 11/4, kedze sa 8 nijak inak nedala dopasovat do prekladu s 9, ked koncila v centre. Rovnako boli velmi mizerne preklady v relacii centrum - Trnavske myto a z Obchodnej a Kapucinskej chodili tiez vsetky linky naraz. Je to jednoducho dane tvarom siete. Takze aj pri zhorsenych intervaloch je stale zabezpecena lepsia pravidelnost a rozlozenie spojov vo viacerych relaciach, ako pri dvojlinkovom variante.
Reakcia na: ____ #241083:
Čo tak kontaktovať svoju banku? 🤔
CHAOS - Dnes 1.10.21 som bol nakupovať. Na platobný styk som používal BMK /Bratislavskú mestskú kartu/. Pri pokusoch o zaplatenie opakovane bola karta zamietnutá. Pred časom mi prišlo nejaké oznámenie - výpoved - list bez dátumu! zo Slovenskej sporiteľne, že BMK končí a že mi Slovenská sporiteľna vydá a doručí inú kartu. Doteraz neprišlo nič. Nákup som musel vrátiť, ešte štastie, že som nešiel tankovať benzín. Povedzte je toto normálne. Laureát na najlepšieho starostu sveta Valo si niečo zmyslí a výsledkom je chaos. On asi nosí vo vačku v ruličke stovky eur, zatiaľčo ja ako dôchodca mám penziu zasielanú na účet. S neplatnou kartou sa k nim ale nedostanem.
Reakcia na: N/A #241064:
a navyše ho potvrdí aj linka 72 😂 😂 😂
Reakcia na: si #241060:
a kde si nechal linku 14 ? 🤔
Reakcia na: Valec #241076:
L5 určite nekončila o 19. Okolo 21 h. išla posledná smer Dúbravka predtým však do 22:40.
L9 po 19:30 z Ružinova.. Tá tak bola vždy.
L4 do cca 22 h. smer Karlovka z Vajnorskej.
Istý čas jazdila iba v špičke.
Vtedy akože garantovali prestup z L11,14 na L12. To vtedajšie rozdelenie L12 bola blbosť.
No nečakali sa ak dačo meškalo..

Vadí mi postupné osekávanie intervalu pri jednolinku a rozbíjanie prestupov.


Reakcia na: Viko #241077:
Čo si pamätám, tak staničné a Štúrovské linky mali posledné spoje až po 23:00.
Reakcia na: david1 #241074:
Tak, ako sa môžu rozhodnúť pre desaťlinkový variant každú minútu, tak isto sa môžu rozhodnúť pre jednolinkový variant každú hodinu. Nedostatočná obsluha nie je chyba variantu ako takého, ale chyba šetrenia v nesprávnej forme.
Reakcia na: Valec #241076:
Nebolo to ešte pred tým tak, že tie linky večer končili postupne, až bola na koniec dňa len jedna? Marí sa mi čosi také v súvislosti s ružinovskou trojicou, ale môže to byť blbosť vzhľadom na časový odstup.
Reakcia na: david1 #241074:
"Taký nebol ani pri spoločnom trojlinkovom."

Pri trojlinkovom končili linky 5 a 9 po 19:00 (či 21:00?), takže na radiálach jazdili večer už len dve linky s intervalom 20 min., teda v súhrne v 10 min. ako aj dnes. Len kto by si to tých 10+ rokov dozadu pamätal, všakže. 😉
Reakcia na: david1 #241074:
Ja napríklad večer chodievam zo SND (to už nie, teda 😁 ) a Reduty smerom na Trnavské mýto. Darmo sme mali krátky interval večer na radiále, keď ak som sa chcel dostať na radiálu z centra pri 2 linkovom variante, tak som si už vopred musel vybrať či idem na SNP alebo Kamenné námestie a teda vo výsledku som mal stále 15 minút interval. A takto to bolo pri všetkých linkách na všetky smery. Človek si musel buď dopredu pozrieť čo mu vyhovuje alebo risknúť čakanie.
Reakcia na: S499.1023 #241070:
má .. momentálne máme najdlhší interval na radiálach večer. Taký nebol ani pri spoločnom trojlinkovom. A znova.. sú rozbité prestupy na ich koncoch a centre pri trolejbusoch.
Nestačí mať atraktívnu MHD iba v špičke.
Reakcia na: si #241071:
Z pohľadu celkového cestovného času to to isté nie je
Reakcia na: S499.1023 #241070:
Do istej miery má, keďže pri jednolinkovom variante je tolerovateľný dlhší interval ako spoločným pri dvojlinkovom
Reakcia na: S499.1023 #241070:
nie tak uplne, zmena intervalu z 15 na 20 minut pri dvojlinkovom variante by asi spustila vacsi krik ako zmena zo 7.5 na 10 pri jednolinkovom..... (a pritom je to +- to iste)
Reakcia na: david1 #241068:
To nemá nič spoločného s porovnávaním 10 min. pri jednolinkovom variante a 15 min. pri dvojlinkovom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.