Myslíš linku CK Daka, ktorá cestou nikde nestojí? Na R7 sa napája až za Dunajskou Lužnou alebo ešte pred Rovinkou vyjde na D4 smer križovatka Ketelec a už tam sa napája na R7?
Toto by som nerobil, pretože by sa prenášali meškania. Javí sa mi lepšie linky cez Lužný most seknúť niekde v Petržalke a obsluhu do mesta riešiť MHDčkou.
Čo sa linky do Lužnej týka, nad tým som uvažoval, ale javí sa mi lepšie túto vetvu poslať do Biskupíc a poriešiť vhodný prestup na Hydinárskej. Príde mi menšie zlo cestou do Rovinky/Lužnej absolvovať krátku zachádzku na Hydinársku než cestou do Biskupíc/Vrakune absolvovať zachádzku do Rovinky a potom ešte nejak zložito prestupovať po Biskupiciach, keďže regiobusy tam obchádzajú hlavne uzly (Toryská, Hronská). Plus z tarifného hľadiska by cestujúci v rámci BA museli platiť za zónu 717 (či čo to je), kdežto pre cestujúcich do Rovinky je to jedno lebo cez 101 pôjdu aj tak.
Možno ako špičková posila by niečo mohlo jazdiť aj do Lužnej, ale v sedle by to imho bolo lepšie na prestup.
Teoreticky by tam mohli vzniknúť 2 linky a to:
1. Zálesie - Malinovo - Most p. B. - Lužný most - Slnečnice - Most SNP alebo AS,
2. Dunajská Lužná - Rovinka - Lužný Most - Slnečnice - Most SNP alebo AS.
Obidve linky by od Lužného mostu išli v preklade a úplne bez problémov by mohli po nejakej reorganizácií liniek pri Slnečniciach nahradiť nejakú linku do centra z tejto oblasti.
Pravdepodobne príde 1.11. k prečíslovaniu trolejbusových liniek. Aspoň teda podľa CP platných od 1.10. kde sa nachádza aktuálne číslo linky, aj číslo danej linky od 1.11.
Prosím ťa, toto ma fakt zaujalo, kto tu výnimku udeľuje a z čoho?
- v 56/2012 som našiel zákaz stojacich cestujúcich iba pre príležitostnú dopravu;
- nenašiel som, že by samotný zápis stojaich osôb v TP obmedzoval možnosti premávky;
- MHD pokiaľ viem nie je licencovaná linka po linke, ale ako celok, takže si tam tiež neviem predstaviť aplikáciu obmedzenia touto cestou;
- výnimka na D1 sa podľa verejne známych info riešila kvôli dvihnutiu (minimálnej) rýchlosti, nie kapacite;
- ako bolo spomenuté SL "rýchliky" po diaľnici zvykli brať stojacich.
Zrovna reláciu Rača - Petržalka nevnímam ako problematickú lebo tam zachádzka nie je (percentuálne) tak veľká. Za úplný základ by som ale považoval aspoň linku Vyšehradská - Vrakuňa v nejakom normálnom intervale a tam už sú potom väzby na iné smery (trochu problém je že neexistuje vhodné prestupné miesto na busy smer Rovinka).
V regionálke si viem predstaviť tangenciálnu linku Vyšehradská - Lužný most - Most pri Bratislave - Malinovo - Zálesie - Ivanka pri Dunaji - D4 - Púchovská. Tam by stačila hodina, v špičke možno polhodina.
Problém je že u nás sa pri stavbe diaľnic vôbec s VHD neráta, takže aj keď diaľnica križuje cestu po ktorej VHD jazdí, nie je možný prestup čo limituje možnosti využitia takýchto liniek ak ich nechceme mať 5 pre každú kombináciu smerov.
Ja si viem predstaviť špičkovú linku napr: Holíčska , Lúčanka ,Slnečnice, Biskupice, D.Hony s intervalom 20 min. ako má L92.
Tam sa dá prestúpiť už ďalej.
Kedysi vymetala L21 celu Petržku a od Ovsišťa išla v trase L87 po Astronomickú.. prázdna nebývala.
Prípadne v spolupráci s BA krajom regiolinka od Pezinka, Sv.Jura , do Petržalky po D4 v špičke.
Bernolákovo , Ivanka má priamy vlak.
Už jazdí linka Komárno - Nivy po R7. Určite sa pridajú aspoň špičkové expresy , ktoré budú rýchlejšie na Nivách ako vlak.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bmpeer