Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #240985:
Ja si viem predstaviť špičkovú linku napr: Holíčska , Lúčanka ,Slnečnice, Biskupice, D.Hony s intervalom 20 min. ako má L92.
Tam sa dá prestúpiť už ďalej.
Kedysi vymetala L21 celu Petržku a od Ovsišťa išla v trase L87 po Astronomickú.. prázdna nebývala.
Prípadne v spolupráci s BA krajom regiolinka od Pezinka, Sv.Jura , do Petržalky po D4 v špičke.
Bernolákovo , Ivanka má priamy vlak.
Reakcia na: Miro #240981:
Ja som za rýchlu koľajovú dopravu, len nevidím ten subjekt čo by bol ochotný ju financovať.
Reakcia na: 3pa3ck3 #240982:
Áno, pardón.
Reakcia na: Peon #240977:
Už jazdí linka Komárno - Nivy po R7. Určite sa pridajú aspoň špičkové expresy , ktoré budú rýchlejšie na Nivách ako vlak.
Reakcia na: Valec #240984:
je ale smutne ze tej elektricke samotnej bude cisty jazdny cas trvat 3/4 hodiny, a kedze nik z nas asi nebyva na zastavke a ciel cesty na nej obvykle tiez nelezi, tak si k tomu este treba pripocitat aj cas dochadzky (pripadne cakanie a jazdu dalsej nadvaznej vymetacej linky)
Reakcia na: 810zssk #240978:
Rozumiem kam mieriš. Ale ja sa pridávam k ostatným, že si neviem predstaviť rentabilnú linku, ktorá by tadiaľ premávala. Náklady by vysoko prevážili benefity, nehovoriac o potrebe úhrady mýta.

ČuRusJar linky by eventuálne mali zmysel po R7 , ale zase dosť ľudí vystupuje aj v Petržalke a v hraničných časoch plnia aj obsluhu časti Petržalky. Na vstupe po R7 do BA sa predpokladajú kolóny, to by nemalo úplne zmysel. Navyše Most SNP + prestupy na ostatné linky na Panónskej asi nevyvážime ukončením linky pri Poluse.

No a v prípade D4 som presvedčený, že prepravný prúd Petržalka - Podunajské Biskupice - Vajnory asi nebude najdominantnejší.
Reakcia na: 810zssk #240978:
Ten časový rozdiel síce je absurdný, ale len pri porovnaní s jazdou autom, ktoré po diaľnici môže ísť takmer o polovicu rýchlejšie ako autobus. Ten nikdy takúto rýchlosť nedosiahne a len na úseku diaľnice preto pôjde min. o 5 minút dlhšie.
Trasu Komisárky - Janíkov dvor (most) dokáže spraviť po diaľnici idúci autobus spravil za min. 26 minút, električková linka 3 (po dobudovaní) tú istú trasu spraví za cca 42 minút.
Na pohľad je to veľký rozdiel, ale ten prepravný prúd Komisárky - Slnečnice je zanedbateľný a každá ďalšia zastávka hlbšie do centra tento rozdiel rapídne znižuje.
A to si do výpočtu času cesty treba započítať aj čas čakania, ten je pri električkovej linke max. 10 minút, pri diaľničnom exprese ale pochybujem, že vôbec takýto interval vôbec v nejakej časti dna dosiahol. Takže už len čas čakania celú časovú úsporu na ceste môže vynulovať.
Je teda otázne, či má zmysel vynaložiť finančné prostriedky naviac na to, aby sa cestujúci povozil po diaľnici, ale bez žiadneho ďalšieho výrazného benefitu.
Reakcia na: Pe67 #240980:
Môže byť... 👍
Reakcia na: 810zssk #240978:
Nemyslel si náhodou východ a nie západ?
Reakcia na: 810zssk #240978:
V normálnych mestách sa toto rieši rýchlou koľajovou dopravou (metro, S-bahn) a nie autobusmi MHD (ktoré majú problém dosiahnuť minimálnu povolenú rýchlosť a vozia stojacich cestujúcich) na diaľnici.

Alebo dobre, urobme autobusovú linku medzi západom a juhom Bratislavy po diaľnici, ale musia tam jazdiť autobusy, ktoré sú na diaľnicu stavané.
Reakcia na: N/A #240979:
Vo výprave píšu, že bolo auto v koľajisku (prekážka na trati).
Nehoda električky L9 pri Centrali…
Reakcia na: Peon #240977:
No podľa mňa by mala jazdiť, aj keď sa obávam že nebude. To je celkovo problém s bratislavskými diaľnicami - pre autá neskutočne zrýchľujú dopravu a vytvárajú nové spojenia, ale MHD ich takmer nevyužíva. To samozrejme vo výsledku znamená že čoraz menej ľuďom sa oplatí verejnú dopravu používať.

Po úplnom dokončení D4 bude rozdiel v jazdnej dobe MHD vs autom medzi obcami na západ od Bratislavy a južnou časťou Petržalky úplne absurdný, ale zatiaľ som nepočul že by to niekoho rušilo a že by sa s tým išlo niečo robiť. Ono by to aj ťažko išlo pri nevôli výrazne navyšovať výkony.
Reakcia na: irizar #240964:
Obávam sa, že cez Lužný most nikdy nebude jazdiť žiadna linka verejnej dopravy. Kam odkiaľ by išla?

Aspoň, že cez tunel Sitina sa dá previezť verejnou dopravou, konkrétne diaľkovými linkami do / z Brna.

Som zvedavý koľko dní alebo týždňov po otvorení R7 presmeruje SAD DS niektoré zrýchlené spoje do Šamorína.

Určite čo najskôr cez celú R7 pôjde tá ich expresná linka do Dunajskej Stredy.
Reakcia na: Ike #240973:
Zatiaľ.
Tabule tam sú no prekryté fóliou..
Reakcia na: samkoh #240971:
"21-ka nejde cez Lafranconi"
Nehovor 😃
Reakcia na: Ike #240972:
A nie je zároveň obmedzená aj na trasu? T.j. vozidlo s výnimkou kvôli napr. 65 sa môže premávať po diaľnici aj kdesi pri Žiline?🙂
Reakcia na: Petto #240970:
Lafranconi aj D2 je v meste. Mimo mesto začína v križovakte D1/D2 Pečňa.
Reakcia na: samkoh #240971:
Výnimka je na vozidlo.
Reakcia na: Petto #240970:
21-ka nejde cez Lafranconi.
65-ka jazdí tiež na výnimku?
A pamätám si, že keď som v šk. roku 2014/5 býval v kaplne(j), tak pravidelne autobus o pol siedmej ráno s trasou Čataj, obratisko-Igram-Kaplna-Blatné-D1-Zlaté Piesky-BA, AS býval najneskôr od Blatného, MRŠ obsadený stojacimi až takmer po vodiča a napriek tomu to nikto neriešil, že ide po diaľnici s kopou stojacich cestujúcich.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.