Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #240776:
A čo bude s vozmi SL?
Reakcia na: irizar #240775:
Predĺženie zmluvy nie je možné podľa VÚC, a veľmi dobre to vedia aj v SL.
Reakcia na: 810zssk #240768:
Co ja viem, su si v podstate isti, ze sa bude pokracovat priamym zadanim na dalsich 6-12 mesiacov a minimalne cast vykonov by im mala zostat. A pride mi to najpravdepodobnejsie, lebo povedzme si otvorene, zacat 15.11. po novom a v pozadovanych standardoch je nerealne.
Reakcia na: Trammat #240773:
Ďakujem 🙂
Reakcia na: 810zssk #240772:
Sú to úplne nové vozy v rôznych štádiách výroby.
Reakcia na: Jak44 #240771:
Zaujímavé, vďaka. CN je zvláštny výber, nevieš či išlo o nové vozy, alebo jazdenky?
Reakcia na: 810zssk #240770:
Ja som niekde na FB už videl vyrobené SORky CN12 v BA výbave odstavené v SORez pričom mali aj "Arriva pruh" (tá bledá biela, čo je na spodku vozidla).
Reakcia na: AndyNO #240769:
Ďakujem. Bude to veru zaujímavé v tom novembri ak je SL naozaj mentálne nastavený na to že karavána ide ďalej.

Aj keby hneď SL uspel a Arriva by bola vylúčená (čo je nepravdepodobné), netuším kde chce SL do 15.11. nabrať vozy spĺňajúce štandardy.

Samozrejme je tu aj možnosť že SL vie že v skutočnosti už šancu nemajú (alebo je veľmi malá), ale z taktických dôvodov to zamestnancom komunikuje inak (jednak aby udržal normálnu prevádzku do konca kontraktu a potenciálne tiež aby skomplikoval život Arrive keby chcela robiť nábor). Postoj že to budú s určitosťou jazdiť ďalej mi príde natoľko iracionálny že to môže byť jedine komunikačná stratégia smerom k personálu. Môžu veriť že majú nejakú šancu, ale rozhodne si nemyslím že vedenie je o tom 100% presvedčené.
Reakcia na: 810zssk #240768:
Jeden z vodičov mi pár týždňov dozadu rozprával, že vedenie hovorí o tom, že Slovak Lines zostáva, čiže pravdepodobne v to stále veria ale nakoľko je táto informácia dôveryhodná neviem povedať.
Tušíte niekto aký je aktuálny stav v Lajnse? Sú už v zatváracom móde (napr. dostávajú už vodiči výpovede), alebo zatiaľ stále veria že si tú zákazku udržia?
Reakcia na: N/A #240765:
Aký má zmysel vyhnať ľudí z linky, ktorá je určená extra pre nich z dôvodu, aby neobsmŕdali (v takej miere) inde?
Reakcia na: N/A #240765:
Podla mna nie, aka je sanca ze tie individua (bez hejtovania) zaplatia pokutu.
Podľa vás bude DPB nasadzovať revízorov aj na linku 163?
Reakcia na: 810zssk #240760:
Bohužiaľ Weiglov syndróm prepukol aj u tých, u ktorých som to neočakával. Zjavne by sa proti tomu malo pred vstupom do budovy GR DPB malo vakcinovať.
Reakcia na: NohaZoStola #240759:
Ale zas ušetrili DPB 3 eurá ročne keď zablokovali už schválené spojenie N91 a N93 a zachovali šotoprestup na Jasovskej. A to sa počíta 😀
Reakcia na: TramLover #240755:
Prieskum sa robí na reprezentatívnej vzorke, logicky nemôžu volať každému / dotazovať každého. Ale ako píše Keks, bolo by fajn keby DPB tieto veci publikoval. Ak to naozaj majú podložené dátami, tak by to bolo k ich prospechu lebo by získali silný argument.

Veď si tie údaje prípadne niekto vypýtajte cez infozákon.
Reakcia na: TramLover #240754:
Btw, máte niekto kópiu tej diskusie?
Reakcia na: gejza #240753:
To už skôr zablokujú aj všeobecnú diskusiu 😂
Chlapi, nerobte si srandu. Vsetky prieskumy boli realizovane v hlave isteho admina tejto stranky, kde vsetci respondenti unisono vsetky navrhy odsuhlasili. Zhodou okolnosti je v manazmente dpb. Kazda sotosina za posledne 3 roky isla z jeho hlavy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.