Račianske mýto:
- V smere z centra bude smerom do Rače určite iba jeden širší pruh (na prvej fotke je vznikajúci ostrovček), tak je škoda, že z tej vozovky neukrojili ešte viac, aby bola širšia zastávka. Že by súčasťou 1,5-pruhu bol priestor pre cyklistov?
- A Legionárska je tri týždne upchatá kvôli rozšíreniu pravého odbočenia
Toto mali mať hotové za víkend a potom už mal byť pravý pruh voľný.
- V smere z centra bude smerom do Rače určite iba jeden širší pruh (na prvej fotke je vznikajúci ostrovček), tak je škoda, že z tej vozovky neukrojili ešte viac, aby bola širšia zastávka. Že by súčasťou 1,5-pruhu bol priestor pre cyklistov?
- A Legionárska je tri týždne upchatá kvôli rozšíreniu pravého odbočenia
![😠](/data/img/emoji/1f620.png)
milanko79
Citaro GÜ? No a koľko ich to je na Slovensku? Až nula?
Ikarus 280.10 som videl jazdiť naposledy asi v roku 2003, 18 rokov dozadu. Myslím Slovensko, v HU možno ešte nejaké dožívajú, aj Citaro ako si spomínal môže byť niekde v zahraničí kde verejná doprava neupadla, naopak využíva ju viac ľudí, tým pádom také stroje ako spomínané Citaro alebo nižšie spomínaná Scania majú význam no u nás mali C744 rýchli koniec na medzimeste okolo roku 2004 a C943 bol už prepadák nepopierateľne.
U nás nastal útlm v doprave autosom od polky 90 rokov kedy bol vozový park prestarnuty, bol nedostatok vodičov... Osobne si myslím že dnes sú v takom stave železnice a šetrí sa kde sa dá, čiže aj na NAD. No v poslednej dobe som sa nestretol s nejakými vyslovene vrakmi, vždy to bol starší Crossway. Keď sa nezmestíte s batožinou dnu vodič vám isto otvorí batožinový priestor, na NAD ktorou som šiel ja sa vždy kufre používali.