Reakcia na: fanatikmhd #240378:
Myslím si, že druhá cesta na Kolibu určite má zmysel preto, lebo tak odľahčí Podkolibskú od áut idúcich smerom na západ a takisto je lepšie pre prípad nejakej nehody, stavby a pod., ak by na Kolibu viedli dve cesty. Máš však pravdu, že obsluha minibusom by tej oblasti pomohla. Pre hornú časť Koliby by podľa mňa stačilo, ak by tam jazdil nejaký minibus (mal by CP, ale jazdil by len na zavolanie) okruhom Koliba - Brečtanová - Desiata - Čremchová - Bellova - Strážna (tu by museli majitelia povoliť, aby minibus mohol prechádzať cez súkromný pozemok) - Horná Vančurova - Jeséniova - Koliba, ktorý by na Kolibe (možno aj Jeséniovej) nadväzoval na 203. Obsluhu Tupého by bolo lepšie riešiť predĺžením 145 z Jaskového radu cez Tupého niekam do oblasti OD Slimáku. V ideálnom prípade by mohla pri tuneli vzniknúť nová zastávka, na ktorej by stála 145, aj 203 a Tupého (smerom na Kolibu) by sa posunula oproti zastávke smerom do centra.
#240379
Takéto minibusy na zavolanie by sa podľa mňa uživili aj v Rači, ZB a Ahoji namiesto 151, ale bohužiaľ sa o tom asi zatiaľ neuvažuje, pretože na takéto minibusové linky by sme v súčasnosti nemali ani vozy (FCLEI nemáme dostatok a na veľa miest by sa ani nevošli), ani vodičov. Ideálne by bolo kúpiť pre tieto linky nejaké malé dodávky, niekde by možno stačili aj obyčajné autá, avšak keď sa dlhodobo odsúvajú aj niektoré väčšie projekty, tak si nemyslím, že sa celkovo autobusov na zavolanie dočkáme tak skoro...
Urbanway 2423
Tranzit tam síce zakázať môžeš, ale otázka je, ako to budeš kontrolovať a tiež by si tým ešte viac zhoršil situáciu na Šancovej.
#240361
Nejaký tunel od kukurice po Patrónku by podľa mňa odľahčil Pioniersku a Jaskový rad, ale aj tak by sa z Jaskového radu nestala pokojná komunikácia. Zaťaženie Podkolibskej by asi zlepšilo jedine vybudovanie druhej cesty na Kolibu.