A potom prejsť cez Jarovce špeciálnym bus pruhom, pretože Delta variant je za volantom disciplinovaný (okrem znalosti času a okresných hraníc, ako jeho predkovia), dáva prednosť chodcom, púšťa verejnú dopravu zo zastávok a nejazdí v bus pruhoch.
tak logicky sa dá predpokladať, že zopár fanúšikov (Zuza, Edo, Boris, ... ) si s ním bude chcieť spraviť selfíčko, čiže ho pozvú aspoň na kávu a zákusok ... ale bodaj by si mal pravdu a verejná doprava by netrpela
Pokiaľ sa robia takéto porovnania, tak len pripomínam, že rakúsky klasický benzín treba porovnávať s cenou "prémiového" benzínu v SR.
Keďže v AT sa ešte (aspoň čo som naposledy tankoval) predával E5, zatiaľ u nás je E5 len ako "prémiový" a za nižšiu cenu sa predáva tá viac riedená sra***.
Zaujímavé skúsenosti. Do korony som tankoval takmer výhradne v AT, od minulého roku SK (oliva, shell, lukoil) = nárast o 0,5l na 100km. Zachádzka z domu alebo pri ceste z mesta = cca 1€, ale často spojené s nákupom. Čas navyše max. 30min. Na jednej nádrži 50l ušetrených 4 - 6,5€ po odrátaní jazdného.
Okej, potom som ťa zle pochopil. Myslel som že tvoj argument je že IAD zdražela výraznejšie než MHD, nie že zdraženie MHD je zdôvodnené rastom nákladov. Sorry, moja chyba
Preto som uviedol, že cena cestovného sa nerovná len nákladom na PHM. Aj vďaka kvôli tomu poklesu cien PHM bolo možné cestovné pomerne dlho držať aj napriek tomu, že iné náklady (najmä mzdové) šli výrazne hore.
"Plus 5min na tankovanie"
tych 5 minut na tankovanie na SK neminies ? (lebo inac to v case o co to trva dlhsie nema co hladat)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk