Ešte dávnejšie DPB uviedol, že sa "zneužívajú" tak, že s nimi cestujúci cestujú viac ako 15 minút - asi v zmysle: idem 18 minút ale označím si iba lístok na 15, že kdesi na konci trasy už revízor nepríde
dpc, to sa fakt nemoze aspon raz sutazit normalne? vsak potom ked na jednej takejto zakazke stratime peniaze, kredit i cas, tak sa to potom nabali aj inde ako reakcia. ja nemam slov.
Áno, je to svetelné návestidlo (svetlo vyzerá rovnako, ako v tej schéme), ktoré dá vodičovi včas vedieť, že má zatvoriť dvere (na týchto zastávkach sa dosť dlho čaká na "voľno" a preto majú električky po celý čas otvorené dvere), lebo o chvíľu bude "voľno," rovnaké návestidlo je aj na Trnavskom mýte smer Vajnorská.
Bezpečnostné zastavenie v súčasnosti tuším nikde nie je, ale pred pár rokmi bolo na konci Starého mosta smerom do mesta, zhruba tam, kde je predsignál.
Vážení kolegové, mám dva dotazy.
Na mapě Městských drah v Bratislavě je u zastávky Námestie Ludovíta Štúra uvedena značka Ukončení nástupu a výstupu cestujících v električkové zastávce. To je nějaké světelné návěstidlo? Jaký má význam? Jak se používá? (Ptám se proto, že v České republice nic takového není.)
Je v Bratislavě někde Bezpečnostní zastavení?
Za odpověď předem díky.
To sa tam stihla pokaziť? Alebo prečo stále stojí v žiare dispečerských majákov na Jungmannovej? Myslel som, že doviezť ju zadným stanovišťom na menej problematické miesto nebude otázka 40 minút čakania a blokovania štandardného obracania pre L3...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kohut2012