Reakcia na: Andy #23970:
A hlavne nemusis parkovat. Mne to velmi vyhovuje, lebo takto vystupim niekde, poobieham co treba a nastupim uplne inde ako som vystupil. Neviem si predstavit co by to znamenalo vracat sa niekam k autu. Ale byvam 10 minut cesty elektrickou, takze mne to vseobecne vyhovuje. Ked vsak idem z DNV, tak naozaj by som chcel nieco take, ze sa s sutom doveziem blizsie k centru, povedzme niekam k tunelu, tam ho odstavim a tie 4 zastavky pojdem MHD. Vyhody? Rychle, ale pritom nazatazujuce centrum mesta. Opacne to mam to ise, lebo mozem is lubovolnym spojom k tunelu (netreba cakat na vybranu linku do DNV) a odtial uz pohodlne a rychlo IAD. Ale kombinovat MHD + IAD je, ako som uz uviedol nizsie, trosku drahe. Ale aj IAD samo o sebe je dost drahe.
Jedna vec co mi vsak osobne prekaza je lenivost ludi, ktori si zvykli na IAD. Parkuju co najblizsie, nechce sa im prejst ani 100 metrov pesi. Nikdy by nezaparkovali auto tak daleko od miesta kam chcu. Ja to mam na zastavku MHD od brany domu dalej ako by hocikot bol ochotny ist pesi. A v tom vidim problem. Lebo vela ludi sa chce dostat na jedno miesto a nikto nie je ochotny prejst kusok pesi. Vsak parkovacia garaz Alexia je prazdna a to iba preto, lebo ludia su lenivy prejst si z nej do Tesca, co mne vobec nerobi problem. Berte to prosim ako priklad, nemusi to byt vzdy tak.
Spectre:
Teraz si "rypnem" ja, OK? Ty si taky expert, oprav mi prosim vsetky moje prevopisne chibi a preklepi v tomto prispevku.
Spectre