Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Trammat #239629:
Aspoň na bežný prázdninový interval by sa im to mohlo chcieť vrátiť..
Reakcia na: Solider #239618:
V roku 2014 sa pritom presne ako opisuješ opravovala Račianska radiála medzi Ursinyho a Pionierskou. Na dvoch miestach je to dodnes vidieť, že vďaka tej rýchlej výmene podložia sú dnes tie úseky plne zjazdné bez obmedzenia traťovej rýchlosti. Keďže Račianska sa v tomto úseku najbližších 5-10 rokov modernizovať nebude, aj takáto drobná oprava všetkých blaťakov bude výhodná.
Reakcia na: Dezerter #239628:
Mesiac pred letnými prázdninami? To už predsa nebudú ich logikou prerábať grafikony...
Reakcia na: N/A #239626:
Skôr by zaujímalo, či sa vôbec niekedy vráti interval 4 minúty po celý deň na električkových linkách? Ok, nateraz by stačil 4/5/7,5 ale neskôr by to malo byť 4 celý deň a večer 7,5. Môj odhad pri súčasnom vedení DPB tak najskôr 1.6.2021, keď sa skončí výluka na Americkom, aby grafikonisti nemali zbytočne moc roboty
Reakcia na: ratataj #239621:
Ja som to nedával ako príklad. Ale rozdiel tam je aspoň v tom, že ŽSR na blaťák po istej dobe naženie traťovákov s čakanmi a lopatami a tí spravia improvizované odvodnenie v rámci svojej pracovnej doby, kdežto DPB blaťáky rieši len kompletnou rekonštrukciou radiály z eurofondov za 70 mil. €. Pravidelná údržba - neznámy pojem (u oboch). Chcelo by to nejaký UHP aj pre samosprávy...
Kedy sa vráti 4-,5-7,5-minútový celodenný interval na električky a podobne?
Nevie sa nahodou, že kedy sa premávka vráti do stavu pracovný deň? Už by to mohli dať zasa naspäť
Reakcia na: Maremi #239623:
Na Staromestskej na úrovni zastávky Zochova je v smere z Mostu SNP nehoda.
Co sa stalo v centre ? Most snp je totalne upchaty, 20min meskanie minimalne
Reakcia na: ratataj #239620:
to by som si nedovolil tvrdit, blataky sa vyskytovali v kolajovej sieti uz aj predtym ako zacali jazdit skodovky; ine rozlozenie je uplne jedno, podstatne su maximalne osove tlaky (takyto udaj som vsak aspon tu v databaze vozidiel nenasiel)
Reakcia na: ufo #239619:
no zrovna ŽSR by som ako príklad pri debate o údržbe tratí nespomínal, tam to je to v rovnakom štýle - čo nehrozí prúserom vyrieši sa pomalou jazdou
Reakcia na: toms #239607:
tie blaťáky su aj dôsledok nových škodoviek - iné rozloženie hmotnosti ako u K2x alebo súpravy Tx .
Reakcia na: Solider #239618:
Keby toto platilo, celé ŽSR by už bol jeden veľký blaťák.
Btw. pri reko KV bolo vidieť a je aj dosť foto tu na imhd príčinu tých blaťákov - rôzne inžinierské siete, ktoré boli vedené cez spodok trate a nakoniec tak zostali aj pri poslednej reko a pri menšom zanesení štrku bránili odtoku vody, ktoré zo začiatku ako tak fungovalo.

Takže blaťák sa nikam nepresunie. BA len robí nekvalitne už samotnú realizáciu projektov a údržbu nerobí vôbec...
Reakcia na: toms #239610:
Tie blaťáky už značia skôr pretrvávajúci problém s podložím, čo už podbíjanie nevyrieši. Mohlo by sa to vyriešiť tak, že sa blaťák kompletne rozoberie a položí tam trať nanovo, ale po väčšom daždi sa urobí o 5 metrov ďalej.
To treba kompletne celé aj s podložím prerobiť.
Reakcia na: si #239616:
Prax v BA (ale napríklad aj v Košiciach, kde je to ešte vypuklejšie) je čo pamätám taká, že údržba sa vykonáva výhradne rekonštrukciou, medzi rekonštrukciami sa to proste necháva chátrať a opravujú sa len veci, ktéré by trať zatvorili a mám pocit, že žiadna výmena vedenia na tom nič nezmení, keď to sabotuje stredný manažment, ktorý je tam zabetónovaný, nanajvýš si prehadzuje miesta medzi sebou.
Reakcia na: S499.1023 #239614:
no mne je prave z tychto dovodov ten otvoreny zvrsok aj sympatickejsi, ale bohuzial prax v BA je taka aka je....
Reakcia na: toms #239613:
Pritom račianska radiála je staršia.
Reakcia na: si #239611:
Pritom od samého začiatku zavádzania otvorených zvrškov bola jedným zo zásadných argumentov možnosť jednoduchšej údržby a strojového podbíjania.
Reakcia na: david1 #239612:
Njn, ale ta by sa mala snad do 2 rokov zacat komplexne rekonstruovat. V kazdom pripade, aj 2 roky je dost dlha doba, na to aby sa zanedbavala pravidelna udrzba.
Reakcia na: toms #239607:
Vajnorská radiála od zastávky Odborárska k vozovni detto..
To už je pomaly súvislý blaťák..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.