Myslel som, že by sa to dalo nejako preplatiť cez EÚ, príp. že by na to prispelo mesto (ak by na to malo), ak to bude iba na ŽSR, tak máš pravdu, že to tak skoro nebude. Rozumiem tomu správne, že na chýbajúcich financiách ŽSR stojí aj rekonštrukcia Hl. st.?
A v akom časovom horizonte myslíš, že sa ten podchod zrealizuje? Železniciam dlhodobo chýbajú doslova desiatky miliónov na bežnú údržbu, nie to ešte na investičnú výstavbu...
Pred dvomi týždňami bola reportáž v TV novinách na Markíze kde v jednom meste (neviem v ktorom), dostali mestskí policajti na uniformu kamery a napríklad keď idú odstrániť papuču na aute, začnú nahrávať a upozornia aj obyvateľa (v tomto prípade majiteľa auta), že sa odstraňovanie papuče a platenie pokuty nahráva.
Niektorí možno áno. Osobné kamery, ktoré spomína Minko by takéto prípady mohli redukovať. S vedomím, že "zásah" je nahrávaný, sa však nebudú lepšie správať len policajti, ale aj občania, ktorí sú tohto zásahu účastní. Lebo to o rastúcej arogancii národa je žiaľ smutná pravda.
Je to podobný princíp ako monitorované hovory na infolinkách či prepážkach. Oficiálne strážia profesionálne vystupovanie personálu, no všetci vedia, že vďaka nim rétoriku menia predovšetkým zákazníci.
za svoj život som zažil niekoľko "zásahov" policajtov, či už ako dotknutá osoba, svedok alebo priamo zložka, ktorá s policajtmi spolupracovala a vždy ten postup bol normálny. Normálny tým myslím, že pokiaľ sa osoba k policajtovi správala normálne, nič viac okrem výčitiek si k tej osobe policajti nad rámec služobnej povinnosti nedovolili ľudia chcú senzácie, tak ju aj dostali (áno ten pán z tej úctyhodnej vzdialenosti z ktorej to točil určite "presne vedel" o tom, čo sa medzi policajtmi a vodičom odohráva ) čo v tom bolo v skutočnosti, vedia iba príslušníci a vodič
pár dní som tu nebol, tak sa len v rýchlosti poslednou vetou vrátim k diskusii o "chudákovi vodičovi" a "zlých policajtoch" - teším sa na ten deň, kedy budú policajti vyzbrojení napr. osobnými kamerami a všetko vrátanie správania osôb voči ktorým sa postupuje bude zaznamenané. Prečo, lebo na Slovensku čím ďalej tým viac prerastá spoločnosťou arogancia. A to píšem ako človek, ktorý ju pocítil na sebe nespočetne veľa krát, aj keď sám bol voči druhému napriek svojej "pozícii sily" maximálne slušný.
Ako už Solider napísal tak sa tam plánuje podchod a navyše spojenie Sokolská - Hl. st. zabezpečí po dodaní parciálov zmenená 44 (41+203), takže tá zachádzka podľa mňa aj tak nebude mať zmysel.
Nebolo by zmysluplnejšie spraviť priamu pešiu spojku zo Sokolskej na stanicu? Jednak by to ušetrilo tých 5 minút zachádzky pre novú 204, dvak by to umožnilo aj spojenie hl. stanice s dúbravkou cez 83 a 84.
Čo vlastne bráni takémuto chodníku? Tá premávka do starého depa nie je taká častá, aby sa to nedalo riešiť operatívne.
To bude zaujmavé aký to bude mať preklad s linkou 33 smerom na DD. V špičke to v reále bude jazdiť totálne nepravidelne (náhodne).
A tá zachádzka cez preplnené obratisko hl.st.je klinec do rakve tejto linke. V tom prípade ju veľmi nevyužijem. Linky 4 a 9 to istia. Len to potom bude čakania na Riviére na náhodný spoj smerom na DD.
Tiež si nemyslím, že 10-minútový interval tu bude postačovať (32+204 majú v súčasnosti dokopy 5-minútový interval, tak neviem, či sa DPB iba nejasne vyjadril a ranný interval bude 5-minútový) a keď už chce DPB spojiť 32+204, tak by to podľa mňa bolo fakt lepšie spojiť aj so 61 (prenášanie meškania bude rovnaké, či sa spojí 32+204, alebo 32+204+61) a viesť celú linku v 5-minútovom (možno aj lepšom) intervale v špičke (každý druhý spoj by mohol ísť po Avion).
Čo sa toho BUS pruhu na Šancovej týka, tak tam by kľudne mohol byť, ale autá by potom asi museli parkovať aj tak na chodníku, pretože v danej lokalite nie je až tak veľa parkovacích miest. Ešte by sa možno dali "vysťahovať" autá z chodníka na Pražskej medzi Sokolskou a SAV. Inde by asi už boli nutné nejaké stavebné úpravy, ale napr. na Trnavskej medzi Zimným štadiónom a križovatkou s Tomášikovou, by podľa mňa išlo cestu upraviť aj tak, aby sme obmedzili čo najmenej parkovacích miest.
Miesto toho, aby d 'opravný podnik ubezpečoval, že na trase nebude prichádzať k meškaniam lebo tam pribudnú buspruhy na ďalších úsekoch tak hovorí, že šak sa nič nestane keď to všetko bude meškať, lebo tam bude „veľmi krátky interval 10 minút“ a šak teda iba pôjde cestujúci tým predtým alebo potom.
Určite nebude dochádzať k zhlukovaniu vozidiel v prípade takých meškaní ani k žiadnym iným nepriaznivým okolnostiam.
Smerom na Račianske mýto od Björnsonovej až po začiatok budovy Atyp interiér na druhej strane je ak sa nemýlim stále parkovací pruh, prípadne by sa našli podľa mňa aj iné miesta/spôsoby kde by išlo pomôcť pravidelnosti všetkých prechádzajúcich liniek.
By ma zaujímalo inak čo je potom podľa nich interval 5 minút – super mega extra krátky?
To je naozaj nutné ťahať túto linku cez stanicu, príde mi to ako zbytočná cca 3-4 minútová zachádzka? Okrem toho si nie som úplne istý, či je dobré keď 61 pôjde takmer dve tretiny trasy spolu s 32+204. Ak sa má zachádzať cez Hl. st. tak by už fakt bolo lepšie nechať 32 tak, ako je a 61 posilniť.
Tak 32 + 204 sa planuje aj so zavlekom cez stanicu (zdroj FB DPB).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Minko