pokial to bude uvadzat len na nejakych socialnych sietach, tak pre nemalu cast obyvatelstva to je ako keby to neuvadzal (uprimne, socialne siete nesledujem ani ja a do dochodku mam este daleko, a percento tych co taketo kanaly nesleduju s rastucim vekom asi len stupa....)
Cestujete mestskou hromadnou dopravou? Na toto dávajte pozor: Jednoduchá rada
Dopravný podnik Bratislava (DPB) odporúča ľuďom, aby sa v mestskej hromadnej doprave (MHD) nerozprávali, a to z dôvodu zníženia rizika prenosu vírusu. Rovnako odporúča nosiť respirátor. Informuje o tom na sociálnej sieti.
Dopravný podnik uviedol, že chápe ľudí, že sa chcú porozprávať. Vyzýva však na ohľaduplnosť. "Debatu o tom, ako vás nahneval šéf a koľko kíl ste už v lockdowne pribrali, si prosím nechajte, až keď vystúpite,"
to je zas otazne co sa tyka toho co posudzujes ako vplyv.... pokial ti tam prejde jeden spoj denne (nehladaj za tym nic len extrem pre porovnanie) a elektriku vyrabas kdesi v uholnej elektrarni, tak ti aj ekologicka stopa na vyrobenie trolejov, trakcnych kablov a pripadne aj stlpov vyde dostatocne vysoka aby si ju nerozpustil vo vyssej ucinnosti tej uholnej elektrarne....
určite nie, ak sa pri tom rozmýšľa. no história nás učí, že nie vždy sa používa rozum. to by sme nemali terajší stav - Solaris, Mercedes, Sor, Iveco a plus dožívajúce Karosy a Tedomy.
či to nebude tým, že v DPB niekto rozmýšľa, a nechce tu mať X druhov električiek od X výrobcov. najhoršia vec čo sa pri tých obstarávaniach stáva je, že nakoniec má podnik veľa typov vozidiel od veľa výrobcov ( viď autobusy ) čo v konečnom dôsledku predražuje údržbu.
UPDATE tendra na obojsmerne elektricky.
Prihlasovanie sa do 10.3. Specifikacia silne okopirovanie tendra z roku 2014, uz viac na de8ila to nemohli dat. Transparentnost sa nenosi ani vo "vynovenom" DPB.
Druhý bod: Obyvateľom Blumentálskej by sa o dosť predĺžila cesta, keby jazdili okolo Steinu a po Bernolákovej a navyše si myslím, že tam nejazdí až toľko áut, aby to spôsobovalo výrazné problémy.
Šiesty bod: S týmto v podstate súhlasím, ale na chodníku by potom asi bolo vhodné osadiť zábradlie/nejako fyzicky oddeliť cyklotrasu od chodníka (napr. nejakým obrubníkom/vyvýšením), aby to nedopadlo ako na Farského, kde cyklisti vrážali do chodcov.
Siedmy bod: Tá dynamická preferencia by pomohla, ale aj tak by to najmä v smere z centra bolo dosť komplikované. Teraz sa navyše rozšíri aj chodník pred nemocnicou (čo je samo o sebe pozitívne), čím sa uľahčí prestup z L4 (z centra) na trolejbusy, lebo nebude nutné ísť cez prechod vpravo: https://goo.gl/maps/jifhs1fXyNdwJXEC6 , ale bude sa dať prejsť aj priamo po rozšírenom chodníku (vpravo od toho malého ostrovčeka so stĺpom TV), takže ten prestup podľa mňa nebude nejaký strašný.
Asi áno, keď MPSVaR prikazuje tým, ktorí môžu, nech pracujú z domu a navyše 2. stupeň ZŠ, SŠ a VŠ musia byť stále doma.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk