Na moju otázku ohľadom zastavovania 7xx regio liniek na uvedenej zastávke ( v čase budovania cesty v 2019 tom) som dostal túto odpoveď Takže PB asi nemajú záujem o takéto riešenie
,,Dobrý deň,
riešenie MHD v lokalite „Podunajská brána“ je v kompetencii Dopravného podniku Bratislava, a. s., Olejkárska ul. č. 1, Bratislava.
InfoCentrum - tel.: +421 2 5950 5950
S pozdravom
Mgr. Monika Kovácsová
oddelenie životného prostredia, odpadového a
cestného hospodárstva
MiÚ MČ Bratislava - Podunajské Biskupice
Žiacka č. 2 ,,
Presne túto trasu navrhujeme aj my. Upravili sme ju však na spiatočnej ceste po Achátovej lebo Jozefa Nagya má byť po novom jednosmerná. Po starom, obojsmerná. Uvidíme ako sa k tomu postavia
Nepochopím ľudí, ktorý na jednej strane určite chcú zastávku MHD, čo najbližšie k domu a na druhej strane im vadí, keď by im autobus jazdil priamo pred domom. Mne jazdia pred domom električky aj autobusy od nepamäti a vôbec s tým nemám problém.
Nedala by sa pri 67 vyjednať trasa Vinohradnícka - Hydinárska - Jozefa Nagya (keď sa postaví) - okruhom okolo Lidla - Družobná (iba tých 120 metrov po Ametystovú) - Ametystová - Jozefa Nagya - Hydinárska - Vinohradnícka?
Som zvedavý, aká zmena sa plánuje/plánovala na 70, pretože ak sa jej zmení konečná, tak sa bude niečím musieť obslúžiť aj ŽST PB a to už asi bude na nejakú menšiu reorganizáciu liniek v PB.
podľa toho, ktorá časť PB... ten juh DH až tak zle obsluhovaný nie je... prípadne ak dobre viem, tak aj bieloruská je v PB a tá je tiež celkom dobre na tom s MHD... to je tak, keď hranica PB vs. Vrakuňa je strašne divne vedená...
Zdravím, vedel by mi niekto chronologicky povedať aké presné fonty sa používali na BUSE transparentoch? Poprípade aj iných transparentoch (R&G Mielec, Brose a pod.). Ďakujem.
To neviem povedať či by stačilo rokovať s Lidlom. Pozemok vedľa k Družobnej, tam majú vzniknúť obchody, samostatný fast food. Na ulici Jozefa Nagya, to je ten developer chce postaviť desať štvorposchodových domov, hlbšie k nevyužívanej vlečke do Sovnaftu. Rieši sa či poschodie alebo podlažie. Vysvetlenie sme nedostali. Prezent je ten čo som spomenul vyššie.
Neboli by odveci rokovat s LIDLom nech na svojom parkovisku povoli otacanie solo vozidiel L67. Potom by mohla byt obojsmerne predlzena L67 od Vinohradnickej cez Hydinarsku a Jozefa Nagya.
Tvrdia, že na 100% áno.
K príspevku pod tým:
Ďakujem za uznanie. Či po celej trase? Áno, nakoľko by ju uvítali mnohý ľudia a aj ja keďže ňou cestujem. Takto by som bol nútený cestovať troma spojmi. A to už je komplikované.
Odpoveď na prvú časť otázky.
Na 100% viem, že nie, nemôže. Obyvatelia Družobnej, spisovali petíciu aby autobus, nepremával po Družobnej. Nesúhlasia.
Čo boli obyvatelia Podunajskej Brány + širšie okolie na prezentácii nejakého developera so starostom, tvrdia, že trasa spať sa rieši. Hľadá sa lepší variant. Návrh bol taký a my nesúhlasíme už len kvôli staroosadlíkom aby autobus od Lidlu šiel po Šamorínskej a na Vetvárskej sa vrátil na svoju trasu. Čiže pri spiatočnej ceste by vynechal Vinohradnícku, Devätinovu a MiÚ súčasná poloha. Spojnica Jozefa Nagya ešte nie je vybudovaná, pritom už mala byť v roku2020.
Čo sa týka linky 70 som nepochopil ako by premávala ale už pri kúpe bytu v 2015 a pri prevzatí bytu 2018 mi developer tvrdil, že tu bude premávať, linka 70. Vedia to aj ľudia, čo tu už dlhšie žijú. Plánovala sa zmena konečnej zastávky.
Po tretie? Áno, súhlasím aby tam zastavovali aj regionálne linky. Ešte má vzniknúť nová-druhá svetelná križovatka Šamorínska-Ulica svornosti pri poslednom rodinnom dome. Výjazd na Bratislavu.
75 by bodla urcite aj dlhsia premavka (otazne ci po celej trase - stacilo by CIntorin Vrakuna - Depo Krasnany) , obsluhu Krasnan by som ale radsej riesil celotyzdenne predlzenou 51 az do Krasnan.
Na Peknej ceste su uz aj tak tabule,ze neparkujte tu, v roku 2021 pribudne MHD linka az niekde k bufetu Bernard. Ideal je to pre SU8,6 vozidla 2ks. Prip aj 1ks EBN8 v spicke. Spicka by mohla ostat 15MIN s 2vozmi SU8,1ks EBN, sedlo a vikend s 30min (vikend zachadzky do lesa L51tky)
Nemohla by 67 jazdiť po svojej trase na Vinohradnícku a odtiaľ po Hydinárskej a Jozefa Nagya na zastávku pri Lidli a späť po Družobnej a Hydinárskej na Vinohradnícku a ďalej po svojej trase, so zabezpečením prestupu na MiÚ PB?
Úplne nerozumiem, ako má premávať 70 po Hydinárskej? Po Šamorínskej, Jozefa Nagya, Hydinárskej a Pri trati alebo sa plánuje zmena jej konečnej?
Pri tom novom Lidli by inak mohli podľa mňa stáť aj regiobusy zastávka (aspoň do centra) tam na to je.
Chápem a rozumiem, že máte dlhoročnú skúsenosť, ja nie, nakoľko žijem v P.B. len od roku 2018. Za ten čas, som si všimol, že P.Biskupice majú zlú obsluhu a zároveň si dovolím tvrdiť, že to je dlhoročný problém. Pod pojmom zlá obsluha, preklad na niektoré linky. Ja bývam na poslednej ulici v Bratislave, smer Rovinka. Teraz dám za pravdu Urbanway 2423, ktorý tvrdí, že L67 nebude postačovať 30 minútový interval do budúcna. Totiž, je vraj plán ktorý hovorí, že L67 bude predĺžená v budúcnosti k nedávno otvorenému Lidlu. Ešte sa nevie ako pôjde späť. Mne bolo povedané, že po Hydinárskej ma premávať, obojsmerne L70. Hydinárska ulica sa aj rozšírila pre tento účel. Áno, teraz je to luxus ale to neznamená že zoberieme. L67 nemá cez víkend preklad na L70. Jedine, aj to nie je dobrý preklad, je čas, 53 minúta. Aspoň niečo. Jednoznačne súhlasím s prevádzkou linky 78 aj cez víkend a linka 75, prevádzka Po-Pi s posledným odchodom z Novej Doby na Čiližskú, 22:25. Prevádzka aj v sedle. Prípadne prevádzka od Po-So ako kedysi keď expresné linky premávali aj v sobotu.
Jedna vec je, že postačuje, ale na druhej strane 30-minútový interval nie je veľmi atraktívny, takže aj to môže spôsobovať nižší dopyt. Uznávam, že 70 je asi atraktívnejšia ako 67, ale nebolo by ju potom lepšie v PB presmerovať (aspoň cez víkendy) po trase 67 medzi po Učiteľskej, Korytnickej a Uzbeckej?
EDIT: Už ma predbehol Si.
zahustenie intervalu by vsak (za normalnych okolnosti) mohlo aj priniest dalsich cestujucich.... 30 minut je uz dost neatraktivny interval a volakedy ked som v danej oblasti byval som sa danym linkam cez weekend radsej vyhol... ono totiz ten smer sa da pouzit hlavne ako navoz na elektricky v ruzinove (na astronomickej priamo ma asi malo ludi svoj ciel) a hlavne v tom opacnom smere (z mesta) je pri takomto intervale skusat ze ci stihnes prestup alebo budes cakat 30 minut dost nezaujimave, to bolo vzdy lepsie ist na istotu na omnoho castejsie premavajuce trolejbusove linky aj za cenu toho ze treba ist najprv viac do centra....
ked nie tak davno pojalo bez problemov (klbovu) 78 tak zrovna v tomto by som problem nevidel.....
(PS: volakedy na tom obratisku koncili linky 54,107,108,109,218 a 220)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Salomon