Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: si #23849:
Mozno skoro rano...
Reakcia na: Valibuk #23848:
hmm a kde stretas tie zmrznute trolejbusy ? lebo mne sa to na linkach 201 a 202 stava len zriedka...
Zbožnujem ranné cestovanie v zamrznutych trolejbusoch-už by bola na čase zmena k lepšiemu komfortu, vzhľadom k tomu, že od mája vstupujeme do EÚ
Reakcia na: J #23842:
Vsak mu zavolaj a uvidis...
Reakcia na: hroch #23845:
Pocul som nieco o Neoplane a MANe, ale dufam, ze tym nakoniec nejakou nahodou nemyslia ten dracikovy plynovy Novoplan, co stoji v SPP a na transparente mal istu dobu DPB 🙂
vsetkym uzivatelom tychto stranok prajem do noveho roka len to, co sami chcu, co najmenej 10haliernikov v penazenke, co najlepsieho prezidenta, pekny vstup do unie a aby rok celkovo bol lepsi, ako naozaj bude.

PF2004

*hroch

ps: vedeli ste, ze man zapozicia dpb na testovanie plynovy autobus neoplan? podla informacii priamo od dovozcu by sa mal autobus objavit v premavke zaciatkom roka (presny datum ale nikde 🙂 ), mal v bratislave premavat do konca marca a potom sa prestahovat do ineho mesta... tak zhavte fotaky 😉
Reakcia na: J #23842:
mfp cele iMHD...
Ku gyrobusom:Kdesi vo Velkej Britanii jazdí kolajove gyrovozidlo.Napajacie kontakty su pod nastupnym ostrovcekom.I.
Platí sa osobným stretnutím?! A to ma ako donúti to zaplatiť, hlavne keď mám niečo ako clir. A to už ma hádam výjde lacnejšie wap a imhd.sk nie? Treba mu urobiť nálepkovú konkurenciu.
Reakcia na: J #23839:
Nejaky podnikavec ktory za 25 sk vyhlada odchod na nasich strankach a povie ti ho do mobilu 🙂 Plati sa osobnym stretnutim...
Reakcia na: Spectre #23838:
Ups to som nevedel 🙂
Inak na zastávke pri kríži som našiel toto: MHD vo vašom mobile 0903 376 004 Neviete kto to je?
Reakcia na: J #23835:
Aj na stranke SimTr je diskusia, kde mozes pisat taketo srandy 🙂
1. nevyzerá to dobre a v podstate ti môže byť jedno ako ďaleko sú od seba.
3. To bude paráda, už sa teším.
Reakcia na: J #23835:
Tak ti postupne odpoviem 🙂
1. No pozor, na tratiach, ktore boli stavane "pevnymi svorkami", su stlpy od seba nejakych 20 metrov(fakt tam vopchas jeden klbovy trolejbus), napriklad Mileticka.. A kedze v hre je to vedenie pevne, tak sa prisposobujem skutocnosti
2. No to je pravda 🙂 Zastavky fakt nie su oznacene.. Nejako vyriesim
3. To je tiez pravda, ale da sa naucit. No planujem to prerobit tak, ze to budu krivky, a nie len "stvorceky", takze ten problem sa casom vyriesi.
4. No to bude dost tazke urobit realne jazdne vlastnosti 🙂
Andy: No tak ten simulátor je riadny pokrok, hlavne čo sa krajiny týka a samozrejme výber vozidiel. Ešte nejaké tie kĺbaky.
Ak môžem napísať nejaké chybičky, teda ak sa neurazíš, tak:
1. Stĺpy sú strašne blízko pri sebe. V podstate na dĺžku jedného vozidla a v skutočnosti medzi stĺpy vopcháš 2 kĺbaky.
2. Chýba popis trate (alebo som si ho nevšimol) ale neviem ktorá zastávka je ktorá a tak som jazdil ako sa mi zachcelo.
3. Zákruty trochu ostré alebo som len neschopný a vždy sejmem stĺp 🙂
4. Brzdenie je trochu divné zo 72 zabrzdíš na 10 za dve sekundy, ale z 5 na 0 nie a nie zastaviť a trvá to dlho.
Ale je to skvelé.
hefec: Ale veď trole a električky majú rekuperačnú brzdu. Teda niektoré.
Spectre, Papyr: Aha, tak ja som to zle pochopil. Ja som myslel, že ten zotrvačník sa roztočí tým, že sa tých palíc dotkne, gyrobus by išiel dalej a obyčajným mechanickým roztočením by bola šťava. .-)

No neviem ako DP zvládol noc, ale o 2:30 stáli na Rádiovej trole s nahodenou 205. Bol tam aj 15TrM ako 205. Možno nakoniec spravili posili.
Reakcia na: hefec #23831:
ono existuje rekuperacia a nie je ju problem pouzit aj pri vozidlach s trolejmi (E,T), akurat ze tu energiu co vyprodukujes ty pri brzdeni nezuzitkujes ty, ale ine vozidlo v trakcnom useku. Odpadaju ti tak straty pri prenasani vykonu energii z elektrickej na kineticku zotrvacnika a naopak.
Proste ten zotrvcnikovy patent moze byt sice pekny, ale jeho efektivita je dost mizerna (aspon co sa spotreby tyka), lebo 1. mas tam viacero premien energie a kedze ziadna nemoze byt 100%, tak vysledne straty su vyssie; 2. ten zotrvacnik ma aj dost vysoku hmotnost, takze aj celkova hmotnost vozidla vdaka tomu vyraze narastie a je ti dufam jasne ake to ma ucinky na spotrebu...
Reakcia na: Spectre #23825:


Energiu si to samozrejme nevyrobi samo, ale zase napr. pri brzdeni sa moze pohybova energia gyrobusu prenasat naspat do zotrvacnika, cim sa rozhodne dost energie usetri, najma v mestskej prevadzke, ked sa na kazdej druhej krizovatke brzdi a stoji. Aspon ja si myslim, ze to funguje tak.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.