Parametre sútaže si nastavili inak. My sme si tu donedávna dávali body navyše za 5dvere. Otokar skúsil 1x a vyhral. Osobne tipujem ze vyhra aj v Prešove klbaky.
Mňa by ale zaujímalo, ako je možné, že v Žiline vyhrajú tendre značky ako Solaris a Iveco a u nás to vyhrá Otakar alebo donedávna SOR. Čo robí Žilina inak?
Takisto nerozumiem, prečo sa tak málo investuje do hybridov a u nás v podstate žiadne nemáme, myslím si, že hybridy by boli o dosť flexibelnejšie ako naše NS12, ktoré majú dosť obmedzený dojazd.
tiež som to prvý raz videl v Anglicku, najprv som si o angličanoch niečo pomyslel, ale prvé čakanie na bus v daždi ma presvedčilo, že okrem bezpečnosti je to aj veľmi praktické - nedostal som sprchu od áut idúcich okolo zastávky .
§ 30 Prechodné ustanovenia
(1)
Dopravné značky a dopravné zariadenia umiestnené do 31. marca 2020 ostávajú v platnosti s významom podľa im zodpovedajúcich dopravných značiek a dopravných zariadení podľa tejto vyhlášky, ak nie je v odsekoch 2 až 4 ustanovené inak.
(2)
Do 31. marca 2022
e)
pozdĺžna súvislá čiara žltej farby vyznačuje zákaz zastavenia a státia z oboch strán čiary,
f)
pozdĺžna prerušovaná čiara žltej farby vyznačuje zákaz státia z oboch strán čiary.
Prednedavnom som sem daval prispevok o necinnosti mestskej policie pri parkovani v zastavke na Racianskom myte (smer Trnko)... po mojich asi desiatich telefonatoch na MsP, napisani par staznosti na Magistrat o ignoracii tohto problemu mestskou policiou su tam uz dnes osadene stlpiky, a hliadky to tam uz konecne zacali pokutovat (posledne dni tam uz auta nestali) a prislusnikov preskolili o vyzname zltej ciary Aspon teda male zlepsenie, oplatilo sa byt otravny a neoblomny
Keby sa aspoň tie kritické miesta podarilo opraviť, bolo by to super. Ja som tam bol pred rokom vysypať pár vriec asfaltu z Hornbachu do tých najväčších jám.
ak sa nic nezmenilo, cestu vlastni majskeho sipox, pred rokmi sa prave tie sukromne firmy zlozili na opravu cesty na vlastne naklady avsak je uz zas v zlom stave
myslim tak, ze cely priestor je tam uzky, co sa ukazalo ako problem aj teraz v lete, ked robili inzinierske siete, preto neviem, ci by bola vobec vola zriadit v tom useku zastavku/y, v pripade obojsmernej zastavky by sa museli chodci dostat na druhu stranu a pochybujem, ze KDI by tam dovolilo zriadit priechod plus tam chyba chodnik
Pokiaľ nebude tá cesta k súčasnému obratisku opravená, žiadne autobusy by som tam nepustil. Žiaľ z jej vlastníctvom je to trochu komplikované, keďže sú tam rôzne súkromné akciové spoločnosti.
Úplne nerozumiem, v čom konkrétne by tam bol problém? Veď pokiaľ nejdú autá v protismere, tak by to podľa mňa nemal byť problém s kamiónom vytočiť (bavíme sa o smere v akom teraz chodí 80). Myslíš to tak, že kamióny by blokoval autobus (vozidlo) stojaci na zastávke alebo zastávka (označník a panely z ktorých by sa urobila zastávka), vďaka ktorej by kamióny nemohli jazdiť po štrku?
otazne je, ci by to nekomplikovalo premavku, jazdi tam vela kamionov, ktore potrebuju priestor na vytocenie do/zo zakruty a ak tam bude stat bus, nevytocia to, preto je tam aj ten kraj uz tak vyjazdeny
Tento školský rok je zabitý. Vzhľadom na to že sa slovenská prvá vlna stále rozbieha, tak predpokladám že kulminovať to bude najskôr vo februári (ak budeme mať šťastie). A vláda už jasne dala najavo že nemá problém v menej boja proti hnusobe obetovať státisíce žiakov a študentov.
Do škôl sa podľa mňa už do septembra nepôjde, ak niekto nevyženie Igora s vidlami.
Na súčasnú konečnú budú už iba zachádzať. Podobne ako L65 na Pánty. Nepribudne žiadna ďalšia konečná.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miro