Všetko ide podľa plánu tak, ako som to avizoval: držať to čo najdlhšie stopnuté, neustále podávať nové a nové námietky po jednom, a keď príde 11/2021 začať s podpisovaním vždy na 1 rok doplňujúcich núdzových zmlúv.
Stále trvám na tom, aj keď to dotknutí odmietali, že budem prekvapený, kebyže súťaž prebehne včas a normálne. Tu sa IDS nezmení len tak k lepšiemu...
Zdravím ,
nakoľko vlákno DKR už nie je vidno navrchu v diskusií pridám to sem. https://youtu.be/1StEoR3Ba4w
4K timelapse točené dnes.
V podstate je takáto situácia (už od mája) na Botanickej ul.
Doplním Laminátku. Takže história a-30:
1. Októbrové nám. (vtedy - dnes Župné) - tunel - Mlynská dolina - Patrónka - Dúbravka/Lamač - odlíšenie 30D resp. 30L.
2. Rozdelenie na 30 (ex 30D) a 35 (ex 35L) (polovica 60. rokov).
3. Spojenie a-40 (Šaf. nám. - Pod. Biskupice) s a-30 (prelom 60. a 70. rokov).
4. Namiesto Patrónky cez Karlovu Ves - nepamätám si, či zároveň so spojením týchto liniek alebo o trochu neskôr. Zostalo to takto aj po obnovení a predĺžení električkovej dopravy do KV (1975), lebo do Dúbravky sa ešte nejazdilo.
5. Po sprevádzkovaní električiek do Dúbravky sa nám a-30 scvrkla do biskupickej časti i keď pôvodná a-30 bola práve tá dúbravská...
6. No a v rámci oblastného číslovania sa z 26 stala 30 a z 30 potom 70, ako to už bolo uvedené.
Otázka je, čo je vajce a čo sliepka - môj prvý šotokontakt s MHD a súčasne linkou 30 bol, keď ma môj dedko vozil autobusom Škoda 706 RTO na sedadle spolujazdca od Kapucínov cez tunel, po nábreží, okolo Slováka a ZOO, cez Patrónku po Brnianskej (vtedy Brnenskej) do Lamača.
65 by mala mať preklad aj s 53. Možno by stačilo prehodiť odchody 52 a 56, čím by vznikol preklad 56 a 65 smer Rača. Ale obávam sa, že by to rozladilo ich obehy. Možno by sa tým pádom museli prehodiť aj v opačnom smere a potom by zasa jazdili 56 a 65 zároveň z Rače na Zlaté piesky.
Linka 30 jazdila myslím cez starú Dúbravku, tak ako dnes 83. Do Dúbravky jazdila zrejme dovtedy, kým predĺžili električky na konečnú Pri kríži (1986). Potom ju skrátili do trasy ŽST. P.B. - Most SNP, stále s číslom 30 až do veľkého prečíslovania v januári 2000. Linka 70 sa potom prehodila na Prievozskú, keď začali stavať Most Apollo a už tak zostala.
k precislovaniu doslo ak dobre hladam 10.1.2000
(to je inac tiez taky ten priklad co uvadzam ako spravne popliest ludi, ked jeden vecer sla L30 spod noveho mosta do podunajskych biskupic a na druhy den rano sla L30 z tej istej konecnej do lamaca....)
neviete niekto, prečo a65 musí večer jazdiť v úseku shopping palace-oc vajnory minútu po a56? Pre človeka cestujúceho napr. po poobednej zo zlatých pieskov do rače je "úžasné" zistiť, že ak nestihne 65-ku 22:08, tak si počká polhodinu. Pritom toto je podľa mňa jediný úsek, kde sa má a65 s čím zmysluplne prekladať...
Edit: ok, tak cca. 2 minúty po a56, ale stále je to zlý preklad
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ