Zastavovať by tam mohli aj dnes, ale vybavenie pre cestujúcich (neviem či nástupište alebo podchod) je v tak dezolátnom stave, že tam ľudí radšej ani nepustia.
Dobry den, vazeni, nesmelo sa na Vas obraciam s otazkou, ci nahodou niekto nedisponuje datami, o rozvoji dopravnej infrastruktury (aj cestnej aj kolajovej) v rokoch 1948 - 1989 a po 1989. Pisem maturitnu pracu o dopade socializmu na Bratislavu a preto by som potreboval dat do kontrastu i rozvoj v oblasti dopravnych komunikacii. Ak by nahodou niekto tymiti informaciami disponoval a bol schopny mi ich poskytnut, bol by som velmi povdacny
Tak myslím si, že pri tak dlhej radiále, ako bude tá Prievozská, by sa obratisko zišlo aj niekde inde ako až vo VH. Pravidelne využívané obratisko je samozrejme logické urobiť v okrajovej časti, ale nejaké manipulačné obratiská by sa zišli aj bližšie k centru.
A kde by som pri výstavbe nových tratí mal chcieť robiť obratisko, než v okrajovej časti?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Koridor pre budúcu električkovú trať?