Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #237185:
To uz neviem, co vsetko tomu brani, ale snad ked v Londyne vedia postavit/prepojit stanice metra, tak hadam aj tu by sa nieco dalo spravit, nie? (Zas nehovorim, ze Filialku treba postavit stoj co stoj)

Re #237186: Napriklad cez Bory do VW s predpripravou pre DNV. Ci aj v Kosiciach je trat do USS zbytocna? Alebo byva/prespava minimum robotnikov v BA? Nebolo by to lepsie ako 25, 26 a 92?
Reakcia na: si #237184:
1 koľajky myslím oba koncové úseky, a na 131 by sa to dalo napojiť predsa od Hlavnej
Reakcia na: Valec #237186:
Ty si nikdy nevidel tie Many s reklamou na Satur? Po BA je určite viac liniek. Ja viem minimálne o L1 do TPD a L2 na Toryskú. Na zastávke VW2 sú tuším aj vyvesené CP všetkých VW liniek.
Reakcia na: MatejBA #237180:
Napríklad do Galanty? Však tie VW linky jazdia asi do celého TTSK, z BA pre VW existujú len linky z Dúbravky (26), centra (25) a Petržalky (92). A veru neviem, či by nejaká rýchlodráha priniesla výrazne rýchlejšie cestovanie ako tieto expresné linky.
Reakcia na: MatejBA #237182:
A to podzemné potrubie, kvôli ktorému sa pôvodne nedala stanica prepojiť s podchodom a ani nebolo jednoduché a lacné ho preložiť sa zázračne vyparí?
Reakcia na: Ma178rek #237183:
ak by si spravil v takych podstatnych smeroch ako je lamac (=kuty+marcheg) a vinohrady (=trnava-zilina+senec-(nove zamky,...)) jednokolajky (+chyba ti tam smer na trat 131), tak nemozes ani na jednom z tych smerov pri dlzke tych tunelov ratat s taktom hustejsim ako 30minut dokopy; mas dojem ze by to bola taka hodnota ktora by stala za tu cenu budovania tolkych kilometrov tunelov v husto zastavanom uzemi ? ja teda nie....
Reakcia na: MatejBA #237182:
Podľa mňa by filiálka ak sa zapustí do zeme mohla.slúžiť veľmi dobre .. neviem síce krásne kresliť ale takýmyto tunelmi by sa dala spraviť atraktívna železnica 🙂 zelené machule sú zastávky vlakov v tuneli (bolo by to ako metro) a verím že 1 koľaj by stačila na smer Vinohrady/Lamač.. neviem aké stúpanie zvláda vlak, ale v niektorých úseloch by to bolo asi dosť prudké pri tomto návrhu 😞
Reakcia na: samkoh #237181:
Ak by sa pristupilo na Filialku, tak si myslim, ze to potiahnu co najblizsie k Trnavskemu mytu s moznym prepojenim v podchode (teda aspon dufam...)
Reakcia na: 810zssk #237166:
nehovoriac už o často zabúdanom fakte, že žst. filiálka mala výpravnú budovu na úrovni zastávky Ursínyho na strane bližšej k Račianskej, takže ak by to tak zostalo a neťahali sa peróny až na južné zhlavie?(mala ho vôbec?), tak počítať s peším presunom vystupivších na Filiálke na Trnavské mýto je podľa mňa nezmysel. Ale v médiách sa s obľubou hovorí o žst. Filiálka v blízkosti Trnavského mýta... to je potom aj hlavná stanica blízko ku kalvárii alebo ministerstvu školstva
Reakcia na: Kotlár #237176:
Kiez by stat prispel na nejaku elektrickovu rychlodrahu do VW 😂
Reakcia na: Kotlár #237176:
Osobne si moc nahradenie zmluvnej dopravy verejnou predstaviť neviem. To sa akože zavedie XY liniek s účelovými spojmi 3x denne, ktoré budú presne kopírovať trasy terajších liniek? A objednávať to bude kto? Štát? Bude sa tam potom platiť cestovné? Ak áno, aké?

Veľa otázok, žiadna odpoveď. Tak klasicky. 🙂
Reakcia na: Kotlár #237176:
Dosť pochybujem, že to je niečo viac, než ďalšia odrážka v prezentácii pre vyplnenie priestoru slajdu.
Reakcia na: Kotlár #237176:
Ked to budu riesit takym bordelom a “kvalitou” ako opatrenia doteraz, tak nech si radsej VW dohodne tu dopravu sam....
V článku Volkswagen prináša na Slovensko ešte väčšiu investíciu, než Matovičova vláda pôvodne dúfala -

sa uvádza celkom frapantná informácia o zmene výkonu zmluvnej dopravy pre VW a možno aj príbuzné automotive závody: "Vládny kabinet fabrike pomôže aj s dopravou jej pracovníkov. Vo výraznej miere nahradí verejnou dopravou terajšiu zmluvnú dopravu platenú bratislavským Volkswagenom Slovakia."

Rieši sa to na úrovni IDS alebo po častiach s dopravcami?

https://e.dennikn.sk/2133903/volkswagen-prinasa-na-slovensko-este-vacsiu-investiciu-nez-matovicova-vlada-povodne-dufala/?fbclid=IwAR1MQB9l3btXFxxcY1b1KL5z1ruEE3czQMaE8NbFqs1HRnJIC6Clg3xD6C8
Reakcia na: Urbanway 2423 #237172:
Je výhodnejšie, keď sú pri sebe, pretože sa dajú prejsť na jeden šup. Cez kríženia by sa s jazdou malo ísť tiež len v nevyhnutnom prípade a samozrejme len v stope, ktorá je pod prúdom. Inak podobne je riešená aj Patrónka, akurát tam je 20 😐
Reakcia na: 8437 #237171:
Nie kalifornan, ale angličan. A ešte je aj na Jelacicovej.
Reakcia na: N/A #237168:
Lenže s pokračovaním S20B by zrejme museli súhlasiť Rakúšania a tí podľa všetkého nie sú nadšení
Reakcia na: Andy #237169:
Mňa zaujali aj kríženia na križovatke Karadžičova/Mlynské Nivy, ktoré sú dosť blízko seba. Ešte k tým výhybkám. Dúfam, že takéto menej štandardné konštrukcie (plus také čo znesú aj vyššiu rýchlosť) sa u nás začnú používať pri výstavbe/rekonštrukcii TT častejšie, pretože niekde by to fakt mohlo pomôcť.
Reakcia na: Andy #237169:
Jedna je na konečnej Valašská, síce starší typ, ale je. Neviem presne ako sa volá, ale volajú to "kaliforňan"
Reakcia na: MatejBA #237167:
Hlavná stanica má kapacity dosť, len to by na nej nemohli vlaky zavadzať, ale zastavovať. Ale na to si asi ešte pár generácii odborníkov v ŽSR a na ministerstve dopravy počkáme.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.