Postavila sa niekde za posledných 10 rokov úplne nová sociálka (neútočím, len by ma to zaujímalo)? Ak nie, tak by som o budovaní nových sociálok trochu pochyboval, ak áno tak super, že sa myslí aj na takéto, pre cestujúceho neviditeľné, ale aj tak pre chod DPB nevyhnutné veci.
Mas tam ubytovnu, mas tam Blaguss, mas tam vela kancelarii, Nuppu tam buduje budovy a zastavku tak moze dat maly obchodny priestor s WC pre vodicov, mozno tam je aj priestor na unimobunku. Moznosti je niekolko, ako zabezpecit socialku.
To ze niekde nie je socialka este neznamena, ze to tak bude navzdy
Keď ste už spomenuli tému návrhu lepších trás, na ktorých zastávkach je plnohodnotné zázemie pre vodičov (WC, voda, možnosť si oddýchnuť a prípadne si zohriať jedlo) a kde sú aspoň toalety?
Nespomínam si, že by som niekedy videl takýto šoto-prehľad a osobne som si to nikdy nejako špeciálne nevšímal.
Ak by sme vytvorili trasu, na ktorej by ani jedna konečná zázemie nemala, znamená to buď striedača, alebo prejazd (z linky na linku alebo naprázdno na vhodné miesto).
V nedávnom zámere národného projektu na nákup parciálov DPB spomínal predĺženie 209 z Mliekárenskej k Nuppu ale to by prichádzalo do úvahy jedine keby sa projekt schválil a nakúpili sa nové vozy, keďže na vyjazdenie 210 aj predĺženej 209 by 15 degešov nestačilo.
toto je presne ten typ príspevku, po akom som už minule volal .... tu sa rozdebatujú možnosti ohľadom linky 208 a o cca polroka príde niekto z DPB s geniálnym návrhom, ktorý ale vôbec nebude vychádzať z tunajšej diskusie
Kde prestupis na Americkom z eliny na tbus smerom ku Karadzicke? Lebo tieto zjednodusenia “prestup z/na” orientovane len na jeden smer su dost zavádzajuce. Tak isto sa argumentuje pri L 1/3, ze prestup na hrane z Petrzalky. Ze opacnym smerom si urobis 5 minutovu turu z SNP na Kamenne (a skoncis na ceste namiesto zastavky) alebo vyhliadkovu jazdu okolo Reduty, to uz nikto nevidi.
131 určite stratí zmysel a zrejme aj špičkové poradia na 31 (závisí od obsadenosti vo zvyšku trasy). Ostatné linky by som neobmedzoval, skôr možno ušetrené vozidlá a kilometre použil na posilnenie liniek, kde sú ľudia príliš natlačení na seba.
To neviem, ci uvazuje, ale urcite by som bol rad, aby to stale za zvazenie a niekto z DPB to precita a realne sa nad tym zamyslia/zistia opodstatnenost
STU a UK prechadzaju od 5.10.2020 komplet na distancne studium, tiez vyzyvaju na dobrovolny odchod z intrakov...bude sa menit grafikon a posilove spoje?
Ja si myslím, že obsluhu NUPPU najlepšie vybaví t-208. Predsa len - je to spojenie do centra, to ľudia žiadajú väčšinou najviac. Prestup na električku sa dá z t-208 urobiť dobre na Americkom námestí. Miletička a Hlavná stanica - 1 prestup na hrane na t-201. A do Ružinovskej nemocnice je najlepšie spojenie a-98 z Bajkalskej. A kto túto vzdialenosť neprejde pešo, aj tak potrebuje auto/taxi/sanitku. t-208 by sa tak stala z temer nadbytočnej potrebnou linkou. Po obsadení t-205 štandardnými trolejbusmi sa využitie pre "degeše" priam ponúka, je to po rovine, krátky kúsok, "no problem". Lenže toto tu je len taká naša platonická diskusia, alebo má reálne podklady? Teda uvažuje mesto/DP o nej?
Tam je problém v tom, že pokiaľ je Mickiewiczova plná, tak autá to rad za radom obchádzajú tak, že z Amerického odbočia doľava na Špitálskú a následne doprava na ul.29.8., takže do lievika prichádzajú po hlavnej. A potom linky 202,207,212 (teraz aj 31 a 94) idú úsek Amerikánskoje nám.- Kollárovo nám.bežne aj 10-15 min. No proste autá zápchu takto obídu a my tam stojíme a stojíme.
Tak ono podla mna je to 50:50 co by bolo lepsie:
- 66 to spoji s Miletickou, elektrickou, Ruzinovskou nemocnicou
- 208 by to spojila s Nivami (OC+ASMN), Sv. Michalom/Centrom, Hodzkom
V prospech 208 by hovoril pocet TrDG a teoreticky nutne posilnenie MHD v okoli Niv kvoli vystavbe.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pe67