A nie je medzi "veľkým" a "malým" hraničným prechodom nejaká zjazdná komunikácia, ktorá kopíruje "čiaru" ? Predsa tam musel fungovať mechanizmus na rýchly presun hraničných zložiek, prípadne nejakej techniky medzi oboma prechodmi. Ak už by sa premávka 801 povolila a ostal by otvorený len "veľký" prechod, tak by mohol bus ísť na našom území po D2 a od prechodu to preštrikovať účelovou komunikáciou k "malému" prechodu, vyšiel by na maďarskej strane a ostala by zachovaná obsluha.
Vlaky síce v Maďarsku jazdia na licenciu MÁV START, ale po Rajku a Hidasnémeti s rušnovodičom ZSSK (v prípade Hidasu aj s vlakvedúcim ZSSK) a z Viedne po Hegyeshalom s vlakvedúcim ÖBB (a predpokladám že aj rušňovodičom ÖBB).
Inak povedané, personál pracujúci v osobnej doprave zatiaľ stále do Maďarska jazdí.
Rušňovodiči aj vlakové čaty sa striedajú. Vlaky jazdia v Maďarsku na licenciu MÁV-Start a s rušňovodičom MÁV-Start. ZSSK Calatori žiadnu zahraničnú licenciu nemajú.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
https://www.eurobus.sk/novinky/obmedzenia-spojov/