Toto som cakal ako primarny dovod, ten s parkovanim je tiez relevantny podla mna. Narazal som primarne na formulaciu (a nadsenie) ake je to prozakaznicke a tak.
Aj zopar spojov na linke SAD DS na trase GA-SC-BA konci na Bajkalskej, lenze pri tejto linke je zas "problem" s jej nizkou vytazenostou, castokrat na Bajkalskej uz v tych autobusoch nikoho niet, dokonca vozi skoro vylucne len obyvatelov BA-kraja, vykony ma v dvoch tretinach trasy na uzemi BA-kraja, a plati to TT-kraj, takze som zvedavy, ci neskonci aj tato linka, ako skoncili vlani do Gabcikova a Blatnej n/O... navrhuje im to aj novy pdo a pum. No a tiez je mierny problem stiahnut vozidla a soferov.
Len v tomto pripade mi napada otazka co sa realne ziska ked bus od DS pojde na Bajkalsku a nie na Nivy? Bude to aspon minuta? A bude to vyhodnejsie aj po prestavbe Rondla?
V SAD DS to chápu už dávno. Problém je, že chýbajú prestupe terminály. Jedna linka s hodinovým intervalov z Bajkalskej nie je problém, ale ak by malo odtiaľ odchádzať viac spojov, nie je tam na to ani miesto, ani zázemie.
Tam je napísané najneskôr v septembri. Treba počkať ako sa podarí vybaviť všetky formality okolo toho, ako prihlásenie na EČV, nahratie palubákov a podobne a možno začnú lietať aj skôr.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Urbanway 2423