Toto som cakal ako primarny dovod, ten s parkovanim je tiez relevantny podla mna. Narazal som primarne na formulaciu (a nadsenie) ake je to prozakaznicke a tak.
Aj zopar spojov na linke SAD DS na trase GA-SC-BA konci na Bajkalskej, lenze pri tejto linke je zas "problem" s jej nizkou vytazenostou, castokrat na Bajkalskej uz v tych autobusoch nikoho niet, dokonca vozi skoro vylucne len obyvatelov BA-kraja, vykony ma v dvoch tretinach trasy na uzemi BA-kraja, a plati to TT-kraj, takze som zvedavy, ci neskonci aj tato linka, ako skoncili vlani do Gabcikova a Blatnej n/O... navrhuje im to aj novy pdo a pum. No a tiez je mierny problem stiahnut vozidla a soferov.
Len v tomto pripade mi napada otazka co sa realne ziska ked bus od DS pojde na Bajkalsku a nie na Nivy? Bude to aspon minuta? A bude to vyhodnejsie aj po prestavbe Rondla?
V SAD DS to chápu už dávno. Problém je, že chýbajú prestupe terminály. Jedna linka s hodinovým intervalov z Bajkalskej nie je problém, ale ak by malo odtiaľ odchádzať viac spojov, nie je tam na to ani miesto, ani zázemie.
Tam je napísané najneskôr v septembri. Treba počkať ako sa podarí vybaviť všetky formality okolo toho, ako prihlásenie na EČV, nahratie palubákov a podobne a možno začnú lietať aj skôr.
Áno, niekedy to tak môže byť. Sám som sa začiatkom roka ocitol v situácii, kedy som hľadal odpoveď na to, prečo robím to čo robím. Mám veľmi dobré miesto, ktoré je veľmi dobre platené. Ale 8 rokov za počítačom s číslami pred sebou s človekom urobí svoje. Mesiac som intenzívne premýšľal nad tým, že s tým prasknem a pôjdem jazdiť na nákladné vlaky, nakoľko sa železnici venujem ako fotograf a redaktor jednoho webu sú mojou srdcovkou. Niečo mám s kamarátom odjazdené, takže viem do čoho by som šiel. Nakoniec som si utriasol myšlienky, našiel motiváciu a prekonal to obdobie, ale myšlienka toho, že raz sadnem za riadiaci pult zavrhnutá nie je. A aj keby sa to mohlo z mojej pozície zdať ako kariérny prepad, opak by mohol byť pravdou.
https://www.postoj.sk/59291/az-ked-som-si-sadol-do-trolejbusu-objavila-sa-vo-mne-tuzba-tvorit
Interview s bývalým majiteľom firmy, dnes vodičom trolejbusu v Bratislave a autorom knihy zápiskov z trolejbusu, ktorú ocenila aj prezidentka. Krásna reflexia o ľudskej sebahodnote a práci za volantom trolejbusu. Ukážka otázky a odpovede:
--
Takže to, čo navonok vyzerá ako „kariérny prepad“, môže byť životnou aj duchovnou cestou smerom hore?
Na to neexistuje univerzálna odpoveď ani princíp. Niekto je výborný zamestnanec, no dostane sa na vedúcu pozíciu a je z neho zloduch, ničiaci seba aj firmu. Niekto sa na nižšej pozícii pripraví, aby bol lepším šéfom, ktorý práci rozumie. Nepýtaj sa však: „Čo mám robiť, aby som sa stal riaditeľom, lebo je ním aj môj sused?“ Radšej sa pýtaj: „Kde je moje miesto?“
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jezo