Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Urbanway 2423 #234970:
Avšak zaúčtovanie sa vždy robí až k 0:00 nasledujúceho dňa. Teda ty reálne môžeš prejazdiť aj 200kč, ale potom sa Ti to zníži na 90kč a táto suma sa strhne z účtu.

810zssk:
Že majú cloudový 24h je zaujímavé. By ma zaujímalo ako im potom fungujú revízorské čítačky. Nonstop aktualizácia?
Reakcia na: Jak44 #234967:
No, ale keď mi to už zaúčtuje ,,maximálnu" cenu 90Kč za celodenný lístok, tak predpokladám, že to už aj bude platiť tak, ako keby som si ten celodenný lístok vybral z ponuky (pri tých sa už pípať nemusí).
Reakcia na: 810zssk #234964:
Inak ako to tam vyzerá s pokrytím vozidiel tými označovačmi, pri ktorých sa dá pípnuť?

Sú pri všetkých dverách vo všetkých vozidlách, alebo majú podobne ako my iba časť vozidiel v ktorých sú pri každých dverách a časť pri ktorých sú iba pri vybraných dverách (ak ako my – sú to prvé či druhé dvere?)?

A kde by si videl priestor na zjednodušenie?
Reakcia na: Jak44 #234967:
Je tam aj moznost zakupit si cloudovy listok (volba kupy konkretneho typu CL) a potom si nepipas pri kazdej jazde. Cize technicky dovod to nie je.

Ja som kazdopadne fanusikom systemu check-in/check-out (pre jednorazove listky), je to najjednoduhsie a najpohodlnejsie. Clovek nemusi riesit aky potrebuje CL, ani nic vyklikavat, staci sa pipat. Na obcasne cesty je to podla mna najlepsie riesenie.
Reakcia na: Urbanway 2423 #234966:
Prečo pípať stále? Jednoducho z dôvodu aby si mal lístok. 🙂 Napr. u nás systém funguje tak (a predpokladám, že Brno bude podobne), že ak sa pípneš kartou, tak ten lístok Ti platí iba vtom konkrétnom vozidle.

Pri kontrole si potom revízori z označovača do čítačky nahrajú údaje a tá vlastne iba porovnáva či došlo k pípnutiu (= "zakúpeniu" lístka) alebo nie.
Reakcia na: 810zssk #234964:
Mne tieto check-in/check-out systémy prídu strašne zložité (zdravím Ostravu 😂) a hlavne otravné (v prípade viacerých prestupov). Oproti Ostrave chválim ponechanie papierových lístkov, ktoré sú stále niekedy lepšie. Tá ich ,,Kreditní jízdenka" je fakt hrozná, namiesto toho, aby som si kúpil 1 papierový lístok na jednu jazdu, musím hľadať ,,jízdenkomat", kupovať kartu (potom ju prípadne vrátiť), dobiť kredit, sledovať výšku kreditu, no skrátka oproti bežnému lístku oveľa zložitejšie. Brno zvolilo celkom dobrý kompromis, stále však nechápem, prečo musím pípať aj potom, čo som prekročil 90Kč, veď nestačilo by ,,napípať" 90Kč a potom by to fungovalo, ako normálny jednodňový lístok (netrebalo by už pípať)? Myslím si, že ešte určite neprišiel čas na úplné zrušenie papierových lístkov, aj keď možnosť platby kartou by už mala byť bežná.
Vie niekto, kto a prečo dodrbal mobilnú aplikáciu imhd. Bola to skvelá apka, ktorá slúžila aj bez pripojenia k internetu, ale hlavne bola prehľadná . Ľudia si ju masívne odinštalujú, lebo je na prd a nemá žiadny význam. Ďakujem.
V Brne od 1.7. okrem konca náhubkov dôjde aj k zavedeniu možnosti cestovať na platobnú kartu. Imho je to trošku zložitejšie ako by muselo, ale zas k tomu majú celkom dobre spracovanú stránku 🙂
https://pipniajed.cz/
Reakcia na: color #234957:
Ja nehovorím o aktuálnej ani o neaktuálnej provízii od DPB k providerovi ale o tom, čo z toho potom odtečie od providera k "nášmu človeku" .
Reakcia na: N/A #234959:
Problém SMS lístkov je ten, že pokiaľ nemáš slovenské číslo, tak nemáš možnosť si ho kúpiť, z tohoto dôvodu som napríklad ja "závislý" na appke.
Reakcia na: N/A #234959:
Koľko ľudí toľko chutí.... Odkedy je IDS app SMS lístok nepoužívam.
Tiez sa definujem ako mladý človek 🤪
Reakcia na: Urbanway 2423 #234953:
Pre mňa, ako mladého človeka, sú stále lepšie SMS lístky, ako ďalšia aplikácia v mobile. Každý sme však iný, ja si radšej pošlem SMS-ku a potom doplatím naraz vo faktúre u operátora. 🙃
Reakcia na: S499.1023 #234956:
...ktorá bola tento rok výrazne znížená. Ale to by si vyžadovalo pozrieť si aktuálne zmluvy, však 😉
Reakcia na: Urbanway 2423 #234953:
Hlavne si niekto propaguje tučnú províziu od providera SMS lístkov.
Reakcia na: Urbanway 2423 #234954:
aj aj
Reakcia na: Infinity #234952:
Aha áno, ďakujem. 🙂 Už je to aj v novej službe. Ináč, tieto EBN 8, príp. NS 12 sa počas prestoja medzi ranným a poobedným dielom služby vo vozovni nabíjajú (normálne, alebo rýchlonabíjačkou?), alebo sú tam iba odstavené?
Reakcia na: FFF13 #234951:
Nebude to tým, že nákup lístkov cez aplikáciu IDS BK, by mal propagovať IDS BK sám? Týmto si podľa mňa DPB propaguje predaj svojich lístkov, ktoré u iných dopravcov neplatia.
Reakcia na: Urbanway 2423 #234948:
na linke 58

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.