Nehádam sa, presné čísla sa mi nechce hľadať. Ale neprekvapilo by ma, ak by mal DPB s X5 a X33 aj pri prázdninovom režime väčšiu výpravu autobusov ako cez bežný školský rok.
Najskôr bude predĺžená električka do Janíkovho dvora. V ideálnom prípade sa to stihne do 2022-2023. Potom sa možno aj pohne električka po Pribinovej a Košickej. V ideálnom prípade 203X. A všetky ostatné predĺženia, príp. nové trate budú tak najskôr 204X, jedine že by celú projektovú dokumentáciu všetkých úrovní a aj samotnú výstavbu + výkup pozemkov zaplatil nejaký súrkomný investor, alebo za 99,9% sponzoringu súkormných investorov nejaký šialený starosta tipu Mr. Va.
Verím tomu, že aj 80% by mohlo byť málo.
Ovplyvňuje to x faktorov od profilu linky, cez kapacitu baterky, zaťaženia,..., po techniku jazdy konkrétneho vodiča. Pokiaľ to bude digitálny jazdec typu 0/1, plná jazda, žiaden výbeh, plná brzda, tak za ním môžeš rovno natiahnuť predlžovačku...
Nepamätám si, v ktorom českom meste mali problém, že im to nejako nevychádzalo ani pri 70%-nom zadrátovaní trate, tých 55% je podľa mňa naozaj len mokrý sen projektanta
Tak nie je 55% ako 55%. Ak na tých zvyšných 45% vieš využiť dynamiku, zotrvačnosť a následne dostatočne rekuperovať, tak by to problém byť nemusel.
Samozrejme je to len v rovine tvrdej teórie.
Prax ukáže, či započítali všetky faktory a dostatočnú rezervu. A ak sa sekli, tak budú musieť potiahnuť drát.
Tiež by ma úprimne zaujímali skutočné prevádzkové hodnoty.
Na úvod, skôr ako by som sa do niečoho takého púšťal,
by som to skúsil namerať baterkabusom, ten by mohol prezradiť vcelku dosť.
A slabšiu kapacitu bateriek parciálu si vieš nasimulovať nižším nabitím.
Prvé tri menované určite. Aspoň vo väčšinovej časti trate.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207