To, že zrušiť v Prahe trolejbusy bola do neba volajúca blbosť, si uvedomili komouši v podstate okamžite po tom, ako to nastalo, ale nikto z papalášov nemal gule to priznať a vrátiť ich späť, porevolučné snahy o návrat padli na peniazoch, až teraz za prachy z EÚ je to realizovateľné. Inak by ma zaujímalo, ako si predstavujú reálne fungovanie linky 191, keď pod trolejmi je len 55% jej trasy...
Ide skutočne o šetrenie? Nebude skutočný dôvod skôr v tom, že momentálne kvôli X5 a X33 nie je dostatok vozov/vodičov na ďalšiu X-ku? Len rozmýšľam nahlas (resp. písomne ).
X5 a X33 viaže oveľa viac vozidiel/vodičov ako smiešna X6-tka.
Tak mať závislú celú električkovú výpravu od jednej meniarne asi nie je najšťastnejšie riešenie (a ako bonus trolejbusy na Šancovej s potenciálom pomôcť zbalokovať obe Mýta). Neplánuje to mesto/DPB nejako prekopať?
Neboli na konferencii organizovanej inžinierom Sadistickým "Nevýhody nízkopodlažných autobusov v prímestskej doprave so špeciálnym zreteľom na neintervalový grafikon a okolie hlavného mesta nejsevernejšej balkánskej krajiny"?
Nemiešaj sedačku na podeste a sedačku na vysokej podlahe. Sedačka na vysokej podlahe (napr. v Krížovej Ceste non-LE) je nad podlahou rovnako vysoko ako v nízkopodlažnom autobuse na nízkej podlahe. Takže v tomto prípade nízkopodlažná konštrukcia so sedačkami na podestách je pre dotyčných pstihnutých výhodou!
Kvôli ranným zápcham väčšina vyskočila už v Rači z Linesov. Ďalej nie každý má potrebu cestovať až do centra. Na nácestné zastávky po Vinohrady to dosť skomplikovali pre ľudí z okolia Karpatského nám.
X3 by tam rozhodne mala byť.
No zrejme sa šetrí. Hlavne , že nám počas korony lietala X6 večne prázdna po nábreží každých 7,5 min.
Jasné, hneď sa mi nezdalo, že by Slovak Lines jazdil podľa intervalu.
A tá šachovnica na zastávkach je skutočne dobrá, 50 odchodov s 50 poznámkami a to všetko ešte malým písmom, pre cestujúcich ideálne. Neviem však, či by pri ceste do centra CP pre jednotlivé linky pomohli, pretože to by snáď museli oblepiť celú zastávku.
Nevycital - vravel som, ze kiez by to tak bolo Tym padom by si mal pripadne nahradu/doplnok ku X3 po Vinohrady/do mesta a mohlo by to v meste fungovat ako bezna linka MHD, kde clovek pride a ide a nemusi riesit 50 roznych odchodov v rozne hodiny a minuty (a tak by to aj malo v dobrom IDS fungovat, nie?)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BigMac